יום ראשון, 18 בפברואר 2024

תשעה חודשים, תשעה חודשים היא המתינה בסבלנות וסובלנות אין סופית. מה? מו? אתם שואלים- מיד עונה. נסיכת הבית שלנו ילדה בשעה טובה לפני כשבועיים וחצי את יורש העצר- את נכדנו הקטן ואין מאושרים מאיתנו. במהלך תשעת חודשי ההריון היא המתינה בסבלנות אין סופית לסיום ההריון על מנת לשוב ולאכול את הסושי הטעים ביותר מבחינתה ומבחינתנו- סושי קנסאי. ממש רגע לאחר הלידה, ההתאוששות והצילומים ביצעתי הזמנה מסניף פתח תקווה למגש עמוס כל טוב. הקטע האירוני הוא שממש למחרת היא קיבלה מהגיסים שלי את אותו המגש בדיוק ועדיין למרות שחשבתי לתומי שהרגיעה את יצרה לא הייתה מאושרת ממנה וגם יום לאחר מכן זללה באהבה, בהנאה ובתשוקה.










קנסאי סושי הרשת שתמיד מפתיעה ושומרת על איכותה הגבוהה מביאה את יפן המודרנית לאם המושבות בפתח תקווה עם שף טל אלמליח שיצר תפריט מודרני המשלב טכניקות חדשניות ושילוב טעמים מקורי תוך הקפדה על חומרי גלם טריים. ניתן ליהנות מהמגוון בדוכן רחב הידיים במרכז "עמי" באם המושבות בפתח תקווה ובמשלוחים. כיום הרשת כבר מונה שלושה סניפים : הראשון כאמור בפתח תקווה, השני בתל אביב והשלישי אשר נפתח ממש לאחרונה בחולון. בכל הסניפים שומרים על איכות גבוהה, שירות מוקפד ואיכותי וסושי מפתיע לצד מטעמים נוספים ורבים מהתפריט.
אז כאמור כפי שציינתי מעלה הגיע מגש עמוס כל טוב, סושי במגוון צבעים, מרקמים, ניחוחות וטעמים, כל אחד היה טעים ומוצלח מקודמו. כלל חומרי הגלם סופר טריים ורעננים, האורז עשוי בדיוק כפי שאנו אוהבים, דביק במידה הנכונה - תקשיבו כל ביס הוא לונה פארק שלם של טעמים לחיך. גם אנחנו וגם נסיכת הבית היולדת הטרייה אכלנו עד היום המון סושי הן בארץ והן בעולם והוא בהחלט בין המוצלחים ביותר שדגמנו. לא סתם היא זכרה את הטעמים הללו לטובה כי הם באמת מושלמים.

אגב, במהלך ההריון ניסיתי מספר פעמים להזמין בעבורה משלוח מאחר וברשת תוכלו למצוא גם פס סטרילי לנשים בהריון אך זו שמרה יתר על המידה ולא הסכימה, אך לנשים אחרות אני ממליצה בחום.

כיף לדעת שלמרות שהרשת כבר קיימת הרבה שנים היא ממשיכה לשמור על צביונה ואיכותה ומפתיעה בכל פעם מחדש.

חברים יקרים, אם אתם אוהבים סושי סופר איכותי, יודעים להעריך איכות גבוהה מהי זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לאחד מסניפי קנסאי ו/או הזמינו משלוח מפנק והתענגו, הנאה סופר מיוחדת מצפה לכם, מילה שלי. לא בכדי הם הפייבוריט שלנו. השירות תמיד ובכל הסניפים סופר מוקפד,איכותי, סובלני וחייכני שזה לא פחות חשוב מהאוכל. זה ממש הזכיר לי שאנחנו חייבים לקפוץ לאחת המסעדות ממש בקרוב כי נותר בנו רק טעם של עוד.




סניף פתח תקווה:
כתובת:
רפאל איתן 3, פתח תקווה
טלפון:
*6964 , 03-6027707
שעות פתיחה:
א' – ה' 10:30-22:45
ו' – 10:30-14:30
מוצ״ש חצי שעה מצאת שבת – 23:00

סניף תל אביב:
כתובת:
יגאל אלון 94, תל אביב
טלפון:
*6964 , 03-6027707
שעות פתיחה:
א' – ה' 11:00-23:00
ו' – סגור
מוצ״ש חצי שעה מצאת שבת – 23:00

סניף חולון:
כתובת:
שדרות ירושלים 95 חולון
טלפון:
*6964
שעות פתיחה:
א-ה 11.00 מוצש חצי שעה מצאת השבת עד 23.00

הרשת כשרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה