יום שני, 6 במאי 2024

קפיצה קטנה לתאילנד- מסעדת AROI



יש מאכל שלא משנה כמה אוכל אותו, באיזו תדירות ובאיזו כמות הוא אף פעם לא יימאס עלי- סושי!! חד משמעית תנו לי רול כל יום ואני מסודרת.

אחרי שראיתי אין ספור המלצות ברשתות החברתיות החלטתי שאני חייבת לקפוץ ולהבין על מה המהומה והדרמנו לכיוון ראשון לציון לעבר מסעדת AROI הלוא היא מסעדה תאילנדית כשרה וסושי בר, המסעדה נפתחה כבר אי שם בשלהי שנת 2020 בשיאה של הקורונה ועבדה במתכונת של איסוף עצמי ומשלוחים בלבד, אט אט שמה הלך לפניה וכיום היא שם דבר בעיר.

כאשר נכנסים למסעדה נראה וכאילו נתנו קפיצה קלה לתאילנד- עיצוב המסעדה מוקפד ויפיפיה, מלא בצמחיה ירוקה, דמויות פילים מביטות מכל עבר, האווירה קסומה ונעימה, מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע. כאן תקבלו מגוון רחב של אוכל רחוב אותנטי ומסורתי לצד מנות אסיאתיות אהובות, קוקטיילים ושייקים מרעננים. השירות במקום מוקפד ואיכותי מאוד, צוות המסעדה מכיר את התפריט על בוריו, סובלני וסבלני עד מאוד. למרות שמאוד אהבתי את העיצוב לצערי לא צילמתי לכם יותר מידי היות והמסעדה הייתה מלאה כמעט עד אפס מקום.



התפריט מציג מגוון רחב של מנות תאילנדיות מסורתיות שנעשות במקום מידי יום על ידי השפית התאילנדית סומו, אשר משלבת במומחיות טעמים אסיאתים המותאמים לחך הישראלי. כלל חומרי הגלם טריים מקומיים ואף מיובאים מתאילנד הרחוקה. כל מנה טובה ומוצלחת מקודמה כך שלא משנה מה תזמינו תופתעו מהטעמים הנפלאים.

​את הארוחה פתחנו עם - טום יאם פלה- מרק חמוץ מתקתק עם רצועות דג לבן וחלב קוקוס מתובל בלמון גראס, קאפיר ליים, גלנגל, בצלצלי שאלוט, רוטב דגים עם פיטריות, עגבניות שרי, בצל ירוק ןבצל סגול מוגש בתוספת אורז- אחד המרקים הטובים שדגמנו, מרק מעט חרפרף, בתיבול מדויק ובטעמי תאילנד, ביס אחד מקפיץ אתכם מעלה. דבר נוסף שחשוב מאוד לציין כאן תקבלו מנת דג פשוט ענקית, אז שאפו ענק:









גיוזה אסאדו- 4 כיסוני בצק מאודים במילוי אסאדו- בצק הכיסונים דקיק מאוד בדיוק כמו שאני אוהבת ובמילוי עשיר במיוחד, עונג צרוף בכל ביס וביס:






בגזרת הסושי ביקשנו את עזרתו של המלצר המקסים וזה מצידו בחר בעבורנו את קומבונצית המיוחדים שכללה 4 רולים: שילגיה (רול I\O ספייסי טונה, טמאגו, מלפפון, בצל ירוק במעטפת דניס, מיונז וקויאר) , רד דבל (רול I\O טונה, אבוקדו, מלפפון, בצל ירוק במעטפת טונה, רוטב מיסו וטוביקו), סלמון קויאר (רול I\O סלמון ומלפפון במעטפת אבוקדו מיונז וקויאר), פינק רול (רול עם אבוקדו,מלפפון, טמאגו וקמפיו, טופינג ספיסי סלמון וטונה וטוביקו), ניגירי טונה, ניגירי סלמון, ניגירי דניס- אתחיל ואומר שאילולא הייתי מתגוררת בסביבה סביר להניח שהייתי מבלה שם לפחות אחת ליומיים. יש להם מגוון רחב של טעמים וניחוחות, מרקמים וצבעים בגזרת הסושי שזה פשוט מדהים, עונג צרוף לאוהבי הזאנ'ר. אמשיך ואומר שכלל חומרי הגלם איכותיים וברמה סופר גבוהה, האורז דביק כמו שאני אוהבת וניכר שמי שאמון על שילובי הטעמים בהחלט יודע היטב את העבודה. הקומבינציה פשוט ענקית ומפוצצת, מתאימה לחלוקה אפילו לשלישיה, מי שמתלבט כמוני מה לבחור ממליצה בחום לבחור אותה, היא מושלמת:















אנחנו מאוד אוהבים סושי מטוגן וכאן ניתן למצוא רק רול אחד כזה אז בחרנו סלמון מטוגן- רול I\O סלמון, אבוקדו, בטטה וקמפיו, מטוגן בציפוי טמפורה- כמה פשוט ככה טעים!! מדויק בתוספות ובמינון הנכון, מטוגן בדיוק כמו שצריך להיות ובעיקר טעים בטירוף:






ואם תאילנד אז הקינוח חייב אבל חייב להיות בננה לוטי- עלי סיגר ממולאים בבננה ומוגשים על מצע של קרם שוקולד לבן ושוקולד מריר - חמים, טעים ומפנק- תאילנד בשיאה!






מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שמאוד חשוב לי להביט סביבי על שאר השולחנות והסועדים, אני אוהבת לראות מהי המנה המועדפת במקום, איך השירות בשאר השולחנות ואיך הלך הרוחות, שמחתי מאוד לראות כי כלל השולחנות זכו לשירות מוקפד מאוד, כלל המנות מאוד גדולות ועשירות, המגוון היה פשוט רחב מאוד שזה היה כיף גדול. בשולחן הסמוך אלינו הייתה חגיגת יום הולדת וכאן צוות המסעדה פשוט הרים את המסעדה על מנת לחגוג בצורה המהנה ביותר לעלם אשר חגג יום הולדת 16 אז שאפו. כמו כן נקודה נוספת שמאוד חשובה אצלי- אתם כבר יודעים- הדעה שלי הינה אם השירותים נקיים אז כך גם המטבח- אז כאן קיבלו אצלי ציון 9- שאפו!

אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן שוב בקרוב, אז אם גם אתם כמונו חובבי הזאנ'ר אתם חייבים להגיע ויפה שעה אחת קודם לכן, אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום (שלא תגידו שאני לא אמרתי המסעדה חיש מהר מתמלאת עד אפס מקום), הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.




טלפון להזמנות:
073-7590111

שעות פעילות:
א'-ד' 11:00 - 23:30
ה' 11:00 - 00:30
ו' 11:00 - 16:00
שבת סגור

כתובת:
שמוטקין 17 
ראשון לציון

המסעדה כשרה

בסמוך למסעדה לאחר השעה 18.00 בערב יש חניה חופשית ובחינם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה