יום שני, 6 במאי 2024

טקסס פריז הגיע גם לראשון לציון ואתם חייבים לבוא לבקר

במסעדת טקסס פריז השוכנת בגבעתיים ביקרנו כבר מספר פעמים וחייבת לציין שמזמן כבשו את ליבנו, זו באמת אחת המסעדות השוות ביותר שמציעות המבורגר איכותי , שמנמן וטעים וזאת עוד מבלי שציינתי את אותם נתחים משובחים ואיכותיים במיוחד. כל אלו כמובן לצד מגוון תוספות, סלטים ומנות ראשונות מופלאות. 

כאשר שמענו כי הרשת פתחה סניף נוסף בראשון לציון ידענו מיד שאנחנו חייבים להגיע, לדגום ולבדוק מקרוב את טיבה. קבענו את הדייט השבועי ויצאנו לדרך לעבר מתחם הסינמה סיטי בעיר. שפע חניה בחינם תמצאו במקום. הסניף רחב ידיים, מעוצב בקפידה, עם ציורי קיר מקסימים, וויב מדליק ואנרגיות נפלאות, מוזיקת רקע מקפיצה מתנגנת לה ברקע וצוות מלצרים חביב ואדיב יעשה הכל על מנת שנהנה מעוד ערב נפלא.







כאן מעלה דיברתי על קציצות ההמבורגר המופלאות שיש למקום להציע -מי שעוקב אחרי יודע שאני לא חסידה גדולה של המבורגרים אבל כאן הם באמת הטובים ביותר שדגמנו- אז אתן מעט רקע- ביפבורגר הינו מבשר בקר מקומי מובחר מזן הולשטיין וסימנטל, בלנד מיוחד של טרי ומיושן שנטחן במקום בכל יום מחדש. כאן נקבל קציצה העשויה מבקר איכותי ביותר יחד עם שיטת יישון ברמה הגבוה ביותר, שתבטיח את תחושת האוממי בפה.

בשר הבקר של הרשת נבחר מגזעי בקר הולשטיין וסימנטל והתיישן למשך 21 ימים לפחות כדי לשפר את המרקם ולפתח את הטעם. כשמשלבים את האיכות הזו עם הרטבים החלומיים והטעימים במיוחד שנעשים במקום, זה באמת עניין של פנטזיות המבורגר המושלם ביותר.

ראשית הרמנו כוס יין לחיינו ולחיי שבויינו וחיילנו שיחזרו לשלום במהרה- הזוגי מצידו עם רוזה צונן ואילו אני עם יין לבן צונן ואיכותי:




למנות ראשונות חלקנו: כנפיים ברוטב ברוטב צ׳ילי ברביקיו- כנפיים שמנמנות, עסיסיות ומלאות ברוטב איכותי, מתקתק וטעים, בהחלט הפתיחה המושלמת לארוחה נפלאה:





שיפוד קצבים מדמם- שיפוד עסיסי, מדויק וטעים. מנה שכביכול לא מתיימרת אבל אילולא היה מדובר בבשר כה איכותי המנה לא הייתה יכולה להיות כה מוצלחת, שאפו על בחירת הבשר המדויקת, גם רמת הצלייה הייתה בדיוק כמו שנתבקשה- מנת פתיחה מרשימה ואיכותית, המבשרת על אופן המשך הארוחה:





BEEF SPECIALS- נתח במשקל 200 גרם של סינטה מיושנת - בדיוק כמו בביקורים הקודמים שלנו גם כאן נחלנו הצלחה מרובה, קיבלנו נתח בשר איכותי, עסיסי וטעים. עשוי במידת העשייה המדויקת, מה שיקנה לכם ביס שפשוט נמס לכם בפה ויגרום לכם לרצות להזמין עוד מנה שכזו, אין ספק שמי שאחראי על הצלייה בהחלט יודע את העבודה:






הפעם בחרנו בפריז טקסס ביפבורגר קצבים- ביפבורגר מוגש בלחמנייה רכה ונימוחה עם איולי צ'יפוטלה, חסה אייסברג, עגבנייה, בצל, מלפפון כבוש, חלפניו ובצל אוממי, לו הוספנו ביצת עין הפוכה, ריבת חלפניו שכבר התמכרנו אליה . נתחיל בקציצת הביפבורגר- מדובר בבשר איכותי מפרות ישראליות ושמנות מזן הולשטיין וסימנטל בלנד מיוחד, בשר טרי ומיושן, נטחן טרי במקום מידי יום ונעשה הכל בעבודת יד , הבשר נצלה בטכניקה טקסנית שנותנת קראסט מיוחד ומעניקה למנה טעמים מופלאים. הקציצה סופר ג'וסית, עשויה במידת העשייה המדויקת , שילוב הטעמים מדויק ומאוזן מאוד, ריבת החלפיניו זו פשוט המצאת המאה, אתם לא מבינים כמה שהיא טעימה, עד שלא תטעמו לא תצליחו לדמיין אפילו עד כמה היא טעימה. הלחמנייה הרכה שעוטפת ברכות את כלל המנה חלומית, נימוחה ופלפית- בעת כתיבת שורות אלו כל מה שמתחשק לי זה בדיוק כמו שכזו- וואו!!! המנה מגיעה עם שלל רטבי הבית הנפלאים, שום קונפי ותוספת של ריבת חלפניו מושלמת. 







בגזרת התוספות חלקנו צי'פס פריך, חמים וטעים לצד סלט קפה פריז- עלים ירוקים, כרוב אדום, צנונית, גזר, נבטים, עגבניות שרי, ויניגרט נובו המכיל שומשום וקשיו - סלט פריך, רענן וטעים במיוחד אשר עוטף את כולו רוטב מקומי טעים במיוחד (אוהבי הסלטים אתם חייבים להזמין אותו, באמת אחד הטובים שאכלנו).






קינחנו ברול של שוקולד וקוקוס - קינוח  טבעוני- מתוק במתינות אך בהחלט מסיים ארוחה מושלמת ומפנקת:






חברים, אם גם אתם אוהבים ויודעים להעריך בשר איכותי זה המקום בעבורכם, רוצו עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! אנחנו חוזרים שוב ושוב אז זה אומר הכל. זוהי באמת אחת המסעדות הכיפיות הן לבילוי משפחתי, הן לדייט זוגי והן למפגש עם חבר'ה- כל מי שיגיע לכאן יהנה ובענק, אתם עוד פה? רוצו להזמין מקומות עוד עכשיו.




כתובת:
G סינמה סיטי
ראשון לציון

טלפון להזמנות:
03-6706711

שעות פעילות: 
א'- שבת: 11.30-23.30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה