יום ראשון, 19 במאי 2024

קים קוי סושי בר רחובות

נדיר שתמצאו אותנו סועדים בקניונים השונים, באופן אישי פחות מתחברת לארוחות המהירות שמוצאים בקניונים אולם כאשר קיבלתי המלצה כה חמה על קים קוי סושי בר הבנתי שאני חייבת להשאיר את הסטיגמות מאחור ולצאת לדרך. מדובר למעשה בדוכן סושי בר הממוקם בקניון רחובות בקומת הכניסה , העיצוב מושך את העין, השירות מוקפד והניקיון שורר בכל פינה ופינה כך שההתחלה היא כבר מצוינת. במקום תמצאו 2 סושימנים מקצוענים שיהפכו את הארוחה שלכם לחוויה בפני עצמה. כלל חומרי הגלם באיכות גבוהה מאוד, בטריות ללא תחרות וכאמור כפי שציינתי בשירות מוקפד ומקצועי. התפריט לא גדול מידי, כולל מספר מנות ראשונות, סלטים ומגוון רחב של סושי בטעמים מופלאים. 

אז איך הכל התחיל? הכל התחיל בלילה אחד, קצת לפני הזריחה, בכפר נָארָה שביפן. הירח המלא שטף את הרחובות השקטים באור לבן, בזמן שיצאתי עם סבתא להתכונן לדייג הבוקר היומי בנהר קומאנו. אבי קרא לי קים קוי, על שם דגי הנוי. ״את צבעונית כמו דגי הקוי״, הוא אמר. ״וגם את תגדלי לשחות מרחקים ארוכים, לחצות ימים ויבשות״.

באותו הלילה, קצת לפני הזריחה, החלטתי שהגיע הזמן להגשים את משאלתו. שמעתי על ארץ רחוקה ויפה, בערך 9,000 קילומטרים מנארה, בה השמש תמיד זורחת, והאנשים מעולם לא זכו לטעום את המתכונים הסודיים של המשפחה שלנו. מכל רחבי יפן, קיסרים, חקלאים, כולם הגיעו אל מפתן דלתנו כדי להתענג על הטעמים העשירים של המטבח היפני המסורתי. הגיע הזמן להביא את הטעמים הללו לישראל.





אז מה היה לנו?

התחלנו את הארוחה עם סלט סלמון טמפורה- כרוב, גזר, עירית, צ'ילי, כוסברה, נבטים ורוטב בוטנים אסיאתי- סלט פרשי וטעים מאוד, כלל הירקות טריים ורעננים מאוד, מנת סלמון גדולה ועשירה ורוטב הבוטנים עשיר, קטיפתי וטעים במיוחד העוטף ברכות את הסלט ומקפיץ אותו פלאים:








דים סאם- מנה הכוללת 3 יחידות של דים סאם במילוי: בטטה/פיטריות/ירקות מוקפצים- הדים סאם עשויים מבצק דקיק ועדין במילוי עשיר מאוד , התיבול עדין ומאוזן מאוד:







עוד לפני שאציג בפניכם את המנות שהזמנו בגזרת הסושי חייבת לציין כי כלל הרולים היו מופלאים, כפי שציינתי מעלה חומרי הגלם איכותיים מאוד, טריים מאוד והשילובים נהדרים. האורז עשוי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, דביק במקצת- עוטף במתינות ועדינות את הרולים, לא תמצאו כאן שכבת אורז עבה אלא עדינה ונעימה לחיך, אז מה הזמנו אתם שואלים? בבקשה קבלו הצצה: 





סנדוויץ ספייסי טונה- ספייסי טונה, אבוקדו, מלפפון וקנפיו בציפוי שבבי בטטה- בדרך כלל כשאנחנו מזמינים סנדוויץ סושי אנחנו מקבלים המון אורז ומעט מילוי, כאן בדיוק הפוך! קיבלנו מעט אורז והמון מילוי והוא היה מושלם! שילוב מדויק ומאוזן בין כלל המרכיבים יצר ביס מושלם!! 






קימצ'י רול- סלמון, אבוקדו וקנפיו בציפוי דניס צרוב בעיטור כוסברה ורוטב סרירצ'ה (רוטב תאילנדי חריף)- תשכחו מכל מה שאתם מכירים ורוצו לאכול את הרול הזה! הוא פשוט חלומי! שילוב טעמים מדויק, דגים טריים ואיכותיים ונגיעת הסרירצ'ה מקפיצה פלאים כל ביס: 





קיוטו רול- סלמון, אבוקדו, מלפפון וקנפיו בציפוי טוביקו ירוק בעיטור איולי יוזו- כביכול רול שתמצאו בהרבה מקומות, לא מתיימר אבל טעים מאוד, גם כאן  מאוזנים מאוד כלל המרכיבים יחדיו וכל ביס הוא חגיגה לחיך:






שירו רול- סלמון, אבוקדו, מלפפון, קרם שמנת עטוף באבוקדו ועיטור בטטה סגולה- נכון שאומרים שהעין אוכלת לפני? אז כאן זו המנה המדויקת להגדרה זו! ראשית מדובר במנה יפיפייה ומיוחדת מאוד כזו שתרצו לאכול גם אם תראו אצל השכנים שלכם לדוכן. שנית, הרול הזה פשוט טעים!! מילה שלי, אל תוותרו עליו:






הוקיאדו רול- אבוקדו, בטטה וטמאגו בציפוי פנקו וטמפורה קריספית חמה בעיטור טרטר סלמון חם! זה בדיוק מסוג הרולים שאנחנו מאוד אוהבים! מטוגן, טעים, איכותי וטרטר הסלמון הקפיץ פלאים את המנה, גם מנה זו אתם פשוט חייבים לטעום כי היא סופר מיוחדת, שונה ומפתיעה:






אז חברים , אם גם אתם כמונו נמנים על חובבי הסושי אתם פשוט חייבים לרוץ ולבקר, כאן תקבלו חווית אכילה מיוחדת במינה, כל מנה ומנה איכותית וטובה מקודמתה. אתם עוד פה? רוצו ובקרו בדוכן, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!


כתובת:
ביל"ו 2, רחובות

טלפון:
08-9495234

שעות פתיחה:
א' – ה' 11:00-23:00
ו' 11:00-14:00
ש' 20:00-23:00

כשר בהשגחת הרבנות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה