יום רביעי, 1 במאי 2024

המעשנה- המוסד לבשרים מעושנים

לפני קצת למעלה מעשור נחשפתי ברשתות החברתיות למודעה שמשכה את תשומת ליבי- ארוחה סודית, מפתיעה ומיוחדת באזור השרון פרי היוצר "המעשנה", לא היו יותר מידי פרטים דאז, המיקום גם הוא נשלח ממש בסמיכות לאירוע אבל כקרניבורים ידעתי מיד שאנחנו חייבים להיות שם, להבין במה מדובר ולהביא את הבשורה לקוראיי. באותו הערב הוקסמנו מהחוויה הקוסמית והמיוחדת, הוקסמנו מזיו הבעלים ומהאיכות הבלתי מתפשרת של הבשרים האיכותיים והטעימים. עד אז לא ממש שמענו על מעשנות ועל יישון בשרים כך שזו הייתה חוויה כוללת סוחפת, מקצועית, מעשירה ומיוחדת. מאז ועד היום עברו המון מים בנהר- כיום כולנו כבר מכירים את המושג "עישון בשרים", "מעשנה" ועוד, בהמון מקומות תוכלו להיחשף ולדגום בשרים מעושנים אולם לא בכולם תזכו לקבל חוויה מקצועית עם בשרים איכותיים, בטעמים נפלאים ועם המון אהבה ותשוקה לבשר. המעשנה כבר מזמן הפך לשם דבר - אם אתם שואלים אותי זהו מוסד אמיתי של בשר!! זיו ממשיך להתמקצע, משתמש בבשרים הכי איכותיים, לא מתפשר כלל וכלל, מיישן עם גזעי עץ איכותיים (כן, תתפלאו אבל גם כאן יש מגוון מטורף הן מבחינת איכות והן מבחינת מחיר). 



אם בביקורנו הקודם היינו במיקום סודי ומסתורי הלוא שכיום יש להמעשנה מסעדה רחבת ידיים, טובלת בצמחיה שופעת , עם המון אנרגיות מטורפות, מבחר מעשנות וצוות מלצרים אדיב, שרירותי ומקצועי מאוד. את זיו תראו עובר במהלך כל הערב בין השולחנות על מנת לוודא שכל סועד וסועדת נהנים מהאירוח ומהבשרים הנפלאים, מרים צייסר ועוד צייסר. ניכר כי רוב הסועדים מגיעים לכאן ולא בפעם הראשונה ואם אתם שואלים אותי זה כיף גדול!!

עוד לפני שאמשיך לספר חייבת להעניק לכם הצצה קטנה למעשנה שנפתחה בעבורנו :





כפי שציינתי מעלה המעשנה כבר מזמן הפכה לשם נרדף לבשר איכותי!! זיו לא מתפשר על נתחים איכותיים - הוא כלל לא מתבייש ולא בוחל במטרה- בוחר בעבור הלקוחות שלו רק את הבשרים האיכותיים ביותר!! אין לו בעיה להחזיר נתח ועוד נתח והכל על מנת שיהיה מרוצה כדי שיוכל להגיש לנו הסועדים את הטוב ביותר! בוחר את עצי הפקאן הטובים ביותר שיש לשוק להציע ובכך הופך את הבשר לטעים יותר. 




הארוחות במעשנה מוגדרות כסעודה ומוגשות למרכז השולחן באווירת “Sharing”. חווית האירוח מובנית מהמפגש החברתי וההנאה ממגוון טעמים ביתיים ויצירתיים.  בכל בוקר נדלקת לה המעשנה ויוצאים לדרך כאשר לאורך כל היום מכניסים נתחים שונים ושלל ירקות. למעשה, צוות המקום מתזמן את מידות העשייה של הנתחים לשעת ההגשה שנקבעו וכל נתח ייפרס ויוגש לכלל הסועדים.

כל הסעודות כוללות שפע של תוספות ללא הגבלה – ירקות מהמעשנה, אורז שום קונפי, נזיד בוקרים, סלט גינה מרענן וחמוצים של אבא ותה צמחים מהגינה הקסומה- רק טיפ קטן ממני- הכל טעים ברמות אבל עשו לעצמכם טובה, אל תתפתו להמשיך לזלול אחרת תצטרכו כמוני להתגלגל הביתה.

יש 3 סוגי ארוחות:
הסעודה הרביעית הכוללת 4 סוגי בשרים במשקל של כ-300 גרם ותוספות ללא הגבלה.
הסעודה החמישית הכוללת 5 סוגי בשרים במשקל של כ-350 גרם ותוספות ללא הגבלה.
וסעודת קרניבורים הכוללת 7 סוגי בשרים במשקל של למעלה מ-500 גרם וכמובן תוספות ללא הגבלה.

אז לפני כמעט חודש הזוגי חגג יום הולדת 50 וכקרניבור אמיתי ידעתי מיד מה יעשה לו שמח על הלב ובעיקר בבטן וקבעתי לנו דייט במסעדת המעשנה ואכן צדקתי ובענק!! בדרכנו למושב ינוב סיפרתי את הסוד הגדול ולא היה מאושר ממנו, הוא זכר לטובה את זיו והבשרים עוד מלפני כעשור וידע שהולך להיות לנו ערב משובח במיוחד! ראשית הרמנו כוס יין לחיי הזוגי, לחיינו, לחיי שבויינו וחיילנו שישובו הביתה לשלום במהרה- אני עם יין לבן צונן ומשובח והזוגי עם בירה קרהההה:



מאחר שהפעם ממש התחשק לנו לדגום מכלל הבשרים ביקשנו באופן חד פעמי להוריד מעט בכמויות ולדגום את סעודת הקרניבורים מה שחיש מהר התגלה כמשימה לא פשוטה כלל וכלל. בין שלל הבשרים שהוגשו לשולחננו דגמנו : בריסקיט חלומי טקסס סטייל, שורטריבס החלק הבשרני של האסאדו בראב קסמים, שוק אווז מושרה ביין לבן וכמעט נופל מהעצם, צ’יק-ביף בראב צ’ילי וקפה (בשר ראש בעישון ארוך מאוד), פיקאניה  בראב הסודי של המעשנה, צוואר טלה מפורק עם ראב בסגנון ירושלמי וסינטה בראב צ’ילי וקפה. אימל'ה ואבל'ה, בעת כתיבת שורות אלו אני ממש מזילה ריר- איזו ארוחה משובחת זו הייתה. כלל הבשרים רכים ונימוחים, עשויים במידת העשייה המתבקשת, הכל סופר איכותי, מתובל בדיוק במינון הנכון והטעמים? צרחות כמה שזה טעים. 

אז קבלו הצצה קטנה למבחר הטעמים המופלאים שדגמנו ובבקשה אל תשאלו מה היה הכי טעים כי כל נתח איכותי וטעים מקודמו:


















כמו כן קבלו הצצה קטנה למגוון התוספות העשיר שדגמנו, כל אחד סופר רענן, טרי, טעים ומיוחד. כביכול תוספות שניתן למצוא בכל מסעדה אולם כאן בכל תוספת תקבלו נגיעה אישית של השף, מעט יציאה מהקופסא והרבה אהבה:








בשלב זה היינו מפוצצים עד אפס מקום, אפילו ויתרנו על חלק מן הבשרים אבל כידוע לקינוחים ישנה קיבה נפרדת ועל אחת כמה וכמה שמדובר ביום הולדת שצריך לחגוג כמו שצריך - הפעם כל אחד מאיתנו בחר קינוח אישי (הוא לא באמת אישי, הוא מתאים לחלוקה לזוג ואפילו לשלישיה)- הזוגי מצידו בחר במלבי טבעוני - הכי טעם שאכלנו אי פעם בפער !! ואילו אני בחרתי בפאי לימון פיסטוק מושלם ומאוזן בטעמיו המופלאים:






*מגוון הנתחים עשוי להשתנות בהתאם למלאי ביום האירוח וללא אפשרויות בחירה.

לחוויה מעושנת מקסימלית צוות המסעדה יארח בתיאום מראש בלבד ובסבבים קבועים מראש- חשוב מאוד!! שימו לב לכך!!

ניתן להנות משלושה מסלולים ביניהם: 

קוויקי צהרים המתקיים בימים א’-ה’ בין השעות 12.00-17.00 , בו ניתן להגיע לעמדת הפיטמאסטר ולבחור בעצמכם את הנתחים האהובים עליכם, כאן יפרסו אותם עבורכם מול עיניכם , במחיר מצחיק של 38 שקלים ל-100 גרם. אלו כמובן יוגשו לצד מבחר תוספות וקינוחים במחירים נוחים לכל כיס.




וסעודות קרניבורים המתקיימות בימים א’-ג’ החל מהשעה 19.00 ובימים ד’-ה’ בשני סבבים: 18.30 / 21.30.

חברים, מי שאוהב בשרים איכותיים, טעימים ומיוחדים זה המקום בעבורכם, כאן תקבלו חוויה שונה, כוללת ומפתיעה, זו לא עוד מסעדת בשרים בה תוכלו נתח כזה או אחר כאן תחשפו לארוחה מסוג שונה ומיוחד לחלוטין! אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב שוב והפעם עם חברים. מאז אותו ביקור לא הפסקנו להמליץ לחברים ומכרים שכבר ביקרו והתקשרו להודות לנו על ההמלצה החמה. אז אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום. 




טלפון להזמנות:
09-894-5118

כתובת:
נתיב הזית 88
מושב ינוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה