יום רביעי, 28 באוגוסט 2024

אַלְמָה - בית קפה ומעדניה- קסם של מקום


אז מה אתם אוהבים לעשות בבוקרו של יום שישי? לפני כשבועיים החלטתי לנטוש את הסירים לטובת זמן איכות עם הזוגי ונסיך הבית והצפנו במעט לכיוון שדי חמד והפעם לבית קפה ומעדניה כשרה - אלמה זהו שמה. המקום ממוקם בתוך תחנת הדלק (אולי התחלה פחות נחמדה אבל תשכחו מדעות קדומות) כבר כאשר עוברים את דלת הכניסה מבינים שהגענו למקום הנכון וכי מדובר בקסם של מקום. פירוש המילה אלמה בספרדית זהו - נשמה וכאן השם בהחלט תואם את המציאות. בעלי המקום אופיר ונגה יעשו הכל על מנת שכל סועד וסועדת hיהנו במקסימום ובאמת מארחים מהנשמה, זה בהחלט ניכר כי חלקם הגדול של הסועדים במקום הינם מבקרים חוזרים. 

הגענו כאמור בבוקרו של יום שישי בשעה 11.00 שעה די עמוסה ויחד עם זאת זכינו להנות משירות סופר מוקפד ואיכותי, חייכני וסובלני. המקום היה מלא כמעט עד אפס מקום ואני בהחלט מבינה מדוע שמם הולך לפניהם, מדובר באחד המקומות הטובים שזכינו לבקר בהם לאחרונה. האווירה קסומה ונעימה, השירות כאמור מוקפד עד מאוד והתפריט עשיר, מפנק, טרי, טעים ומגוון- כאן כל סועד וסועדת ימצאו את מבוקשם (אגב, עוד לפני שאמשיך צליאקים יחגגו כאן יש המון דברים נטולי גלוטן).




לא תמצאו כאן סלט שכולו חסה או קראסון דל בשוקולד, אלא תפריט חלבי שנעים לאכול במקום, אבל אפשר גם לקחת, החל מכריכים מגוונים, ועד לקינוחים משובחים, דרך סלטים נדיבים, בורקסים בטעמים, קרואסונים מושחתים- מלוחים ומתוקים, יינות ועוד. אתם יותר ממוזמנים לעצור לאתנחתת התרעננות בדרך או להגיע לעבוד עם המחשב, להתיישב בגינה לקפה קר עם חברים או לארוחת בוקר של גבינות ויין בימי שישי, אחריה תוכלו להעמיס מכל טוב המעדנייה הביתה- ויש היצע מטורף מהמעדנייה המקומית.






מעבר לתפריט העשר במקום תוכלו להנות ממבחר מארזי חג לראש השנה לפי תקציב אישי- יש מבחר רחב של פינוקים- ממליצה בחום (מצרפת מעט תמונות להצצה והתרשמות). 








עוד רגע לפני שאשתף בביקורנו חייבת לספר כי בימי שלישי יש ערב פיצה ללא תחתית - בין השעות 19.00-22.00 כל סועד ישלם 99 שקלים בלבד ויזכה להנות מערב פיצות ללא תחתית וכוס יין+ שתיה קלה/חמה (כמובן בישיבה במקום)- חובה להזמין מקומות מראש- אומנם אנחנו לא היינו אבל מתכננים ממש בקרוב להגיע כי זה נשמע לי ערב חלומי (מצרפת גם כאן תמונות להצצה והתרשמות).



טוב, אחרי ההקדמה הארוכה הצטרפו אלינו לחגיגה. הפעם נטע החליטה לפנק ולפנק והוציאה המון מנות מפנקות, כל אחת טעימה מקודמתה, אז מה היה לנו?

ראשית אני בחרתי בקפה קר ומרענן, סופר מדויק בדיוק כמו שאני אוהבת, קר, חזק ומרענן, הזוגי בחר במיץ תפוזים רענן- חשוב לציין כי הוא מגיע סחוט וטרי הישר מהגולן הרחוק  ואילו נסיך הבן בלימונענע גרוס, מתקתק וקרררר:





קוראסון חמאה עם גבינת שמנת, סלמון וירקות רעננים- קוראסון קריספי, מדופדף בדיוק כמו שצריך להיות קוראסון סופר איכותי, נימוח וטרי במיוחד- עם מילוי נדיב במיוחד, כזה שבכל ביס תקבלו מנה גדולה של תוספות- מנה כזו כל יום ואני מסודרת, שלושתנו התענגנו על המנה ונהננו מכל ביס:









בורקס פינוקים- טוב! מי שמכיר אותי יודע שאני יכולה כל יום לאכול בורקס שכזה ואני מאושרת. בורקס גבינה טורקי, חםםםםםםם לוהט, פריך, קריספי, עם מילוי נדיב במיוחד, מוגש עם סחוג ביתי, סלסת עגבניות, ביצה קשה וזיתים:







ספיישל אלמה- חלת בריוש, חמאה מומסת, מקושקשת רכה עם מוצרלה מותכת ורוטב שום - מנה גאונית - מוגשת לצד סלט ירקות רענן וטרי- כביכול מנה פשוטה ולא מתיימרת אך יחד עם זאת סופר מפתיעה, שונה ומיוחדת, שלושתנו ממש עפנו על המנה ואף ראינו כי היא סופר פופולארית במקום ומוזמנת המון:





שלישיית כריכונים- בלחמניית פרעצל - האחד עם סלט ביצים ומבחר ירקות, השני עם סלט טונה, ירקות וביצה קשה ואילו השלישי עם גבינת גאודה, חמאה וירקות- נתחיל בלחמנייה המושלמת, כל כך טעימה ומיוחדת, כזו שתרצו להמשיך לאכול, שלל המילויים היו טריים, מפנקים ורעננים עד מאוד, עם שפע ירקות- 






אז נכון, די התמלאנו בשלב זה אולם נגה לא ויתרה לנו וחיש מהר הגיע מגש עמוס קינוחים טעימים ומפנקים במיוחד, כל אחד טעים מקודמו, בין הקינוחים מצאנו: קוראסון לוטוס שגם הוא בדיוק כמו הקוראסון הקודם היה סופר טעים , טרי, מפנק ומיוחד, מדופדף בדיוק כמו שאני אוהבת . ביאנקה- קראמבל באטר קראסט, קרם קרמל מלוח, קרם וניל קטיפתי, פחזניות וניל, ציפוי שוקולד לבן קריספי- קינוח שמרכז בביס אחד את כל מה שאהבה נפשי- קינוח מדויק ואיכותי. פס טופי- על עוגת שוקולד פאדג' עשירה, קרם נוטלה, קראמבל שוקולד ונוגט קריספי, קרם שנטילי וניל, במעטפת קרמל מלוח משובץ גבישי שוקולד מוזהבים קראנציים- קינוח מושחת עד מאוד וטעיםםםםםםם, נסיך הבית בן ה-12 התענג על כל ביס וביס. כפי שאתם בוודאי יכולים לראות שלושת הקינוחים היו מיוחדים עד מאוד, טריים, טעימים ומפתיעים. 








קבלו הצצה לתפריט שכל הזמן משתנה ומתווספים לו מלא מנות שוות ומיוחדות:


חברים אם אתם מחפשים את בית הקפה הבא שלכם ממליצים בחום רב, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב גם לשם דגימת ערב הפיצות כי הוא נראה לי חוויתי עד מאוד. אתם עוד פה? רוצו ובקרו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו. 

אַלְמָה - בית קפה ומעדניה, כשר חלבי 
במתחם תחנת דלק דור אלון בכניסה לשדי חמד

שעות פתיחה:
א - ה: 07:00 - 18:00
שישי: 07:00 - 13:00
שבת: סגור

טלפון לבירורים והזמנות:
050-233-4475

כשר.



יום שבת, 24 באוגוסט 2024

הסבון של מיכל והפעם לקטנטנים


את העובדה שהפכתי לסבתא מאושרת לפני כשבעה חודשים מניחה שרובכם כבר יודעים, מודה ומתוודה, אין אושר גדול מזה, מאז אותם רגעי הלידה אני פשוט מכורה לקטנציק הזה!! בזכות עובדה זו אני כל הזמן מחפשת בעבורו את המוצרים הטובים ביותר שיש לשוק להציע- הן מבחינת מוצרי טיפוח, הן משחקים, הן כלי אוכל ועוד ועוד, העיקר שיהיה לו את הטוב ביותר.



הפעם אני רוצה לשתף במספר מוצרי טיפוח נפלאים המיועדים לקטנטנים ולא רק מבית מיכל סבון טבעי כי אתם יודעים שאני כבר ממזמן מכורה למוצרים הנפלאים שלהם נכון? בהתייעצות עם צוות המותג נבחרו מספר פריטים המיועדים כאמור גם לתינוקות, מה שכבר בשימוש קבוע אצלנו ואנחנו סופר מרוצים:




שמפו לתינוקות ועור עדין עם קמומיל, לבנדר וקילג'ה - מאחר ולצערי יש לנו ניסיון לא טוב עם כלל הילדים העברתי לביתי את המידע והחלטנו שלנסיך הקטן בן השבעה חודשים רוכשים רק מוצרים  טבעיים ואיכותיים. כך שהבחירה בשמפו/סבון נוזלי לתינוקות שלנו מבית מיכל סבון טבעי הייתה די ברורה בעבורי- המוצר מורכב כל כולו מחומרי גלם ממקורות צמחיים וטבעיים (חוץ ממים מזוקקים ומעט מלח מינרלי מים המלח – שניהם באים ישירות מאימא אדמה). המטרה די מרחיקת לכת: ליצור את השמפו והסבון נוזלי הכי עדין, בריא וטבעי שרק ניתן ליצור. יצא משהו מדהים, שאנחנו לא מכירים לו אח ורע בשוק. הוא נעים, מריח נפלא, ותענוג להשתמש בו!מורכב ממיצוי ("תה") של פרחי קמומיל (בבונג), ומיץ אלוורה טבעי וטהור.

מטפח את העור והשיער בעדינות ובטבעיות. כולל תמציות שימור צמחיות עדינות, איכותיות ומזינות, ובעיקר מונעות את הצורך במשמרים אחרים. משמש כסבון גוף לתינוקות ולילדים, וגם למבוגרים בעלי עור רגיש. מותיר את עור התינוק רך ונעים. יש שיחפשו מוצרים עתירים בריחות וניחוחות, או כאלו שיעשו המון קצף, כאן זה לא המוצר המדובר אבל מדובר במוצר סופר איכותי, העור של הנסיך הקטן רך ונעים יותר, ללא קילופים, ללא יובש וללא אדמומיות כבר זמן רב- מוצר מעולה שהכרזנו עליו כמנצח מכל מה שהשוק מציע לקטנטנים:


משחת קלנדולה- מוצר חובה בכל בית!!! משחת הקלנדולה של מיכל היא פלא שמרגיע סוגים רבים של גירויים, גירודים ויובש בעור. המון-המון לקוחות (וגם הילדים של כולנו) משתמשים במשחת הקלנדולה בתור משחת עזרה ראשונה כללית אהובה. מעולה להקלה על עקיצות יתושים וחרקים אחרים, פריחה, פצעים (סגורים) ושפשופים כתוצאה מנפילה, יובש רציני בעור, וכדומה.משחת קלנדולה 100% טבעית, שמיוצרת כולה בעבודת יד. המשחה אינה מכילה שום דבר סינטטי, וכמובן שלא סיליקונים, פרבנים, משמרים, או כל חומר סינטטי אחר. עשירה מאוד, מרוכזת ובעלת ספיגה איטית המאפשרת פעילות לאורך זמן והזנה מאוד משמעותית של העור. ניחוח ילדות אהוב של הרבה ילדים בישראל. באמת, שמעו לי, אתם חייבים, אבל חייבים אחת כזאת אצלכם בבית. היא מעולה לכל גיל ולכל מטרה.  חייבת לשתף, מלבד הנסיך הקטן שבתי משתמשת במוצר עימו לפני זמן מה קיבלתי את אותו המוצר ואנו משתמשים בו מספר חודשים- נסיך הבית שלנו בן ה-12 בעל עור סופר רגיש, כל דבר קטן מתפתחת לו פריחה, שיזוץ יתר גורם לשריפה עזה של העור וקילופים רבים, כל פצע קטנטנן הופך חיש מהר לסיפור לא נגמר- מאז שיש לנו את המשחה הזו יש לנו את הפתרון לכל הבעיות! הוא כבר יודע וניגש בעצמו לארון האמבטיה, לוקח לעצמו משחה ומורח, הוא קורא לה משחת הפלא- כי היא פשוט כזו, זהו מוצר חובה בכל בית! חד משמעית!!



עוד משחה שאני צריכה לשתף אתכם חמאת שיאה אורגנית טהורה- חמאת שיאה טבעית ואיכותית, במחיר הכי מתחשב שניתן לקבל, מצוינת לכל צורך של לחות עמוקה ושומנית של העור, הרכב עשיר של ויטמינים וחומצות שומן התורמים ליתרונותיה הרבים- גם זהו מוצר חובה בכל בית, במקום כמו המשחה הקודמת. לנסיך הייתה התפרצות קלה של אסטמה של העור , מריחה קלה והכל מאחורינו.






אז כפי שאתם רואים, הפעם בחרנו לסקר את המוצרים לקטנטנים ואין מאושרים מאיתנו, כלל המוצרים אומנם מיועדים לקטנים אבל לא רק ואם אתם שואלים אותי הינם מוצרי חובה בכל בית. אז אם גם אתם כמוני אוהבים מוצרים איכותיים, טבעיים , במחירים נוחים לכל כיס הכנסו עוד היום לאתר של מיכל סבון טבעי, התרשמו מההיצע הנרחב והאיכותי והזמינו עוד היום פינוקים לכם ו/או לבני משפחתכם/יקירכם. הנאה סופר מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

מיכל סבון טבעי

פייסבוק

טלפון לבירורים:04-9930343

החנות ממוקמת בפארק תעשייה דלתון

שעות פתיחה:
9.00-14.00

משלוח בוקס איט :
בהזמנה מעל 85.00 ₪ ללא עלות.
בהזמנות מתחת ל- 85 ₪ בחיוב של 7 ₪ בלבד.

דואר שליחים :
בהזמנה מעל 300 ₪ ללא עלות.
בהזמנה מעל 85.00 ₪ בחיוב של 10₪ בלבד








זולא- רחש הגלים, אוויר הים, יין ואוכל משובח

לפני כשבועיים ביקרנו בקסם של מקום הממוקם ממש על המזח של יפו- זולא זהו שמו. הגענו בשעת בן ערביים מאוחרת, רגע לפני השקיעה, עם רחש הגלים, הבריזה הנפלאה והאווירה המיוחדת השמורה למקום. במקום ניתן להנות מזולא של ממש עם פינות ישיבה בפנים ובחוץ לצד המזח בו תזכו לראות את הדייגים המקומיים, את אלו המבלים במקום ו/או במקומות הסמוכים, כאלו שרק רוצים לחגוג את החיים. המקום יחסית חדש וכבר שמו הולך לפניו, במהלך היום והערב מבקרים בו אורחים קבועים, מתחלפים, תיירים וכאלו הקופצים על הדרך לחטוף משקה איכותי ו/או כריך/סלט משובחים ואף מאפה.



אתם כבר מכירים אותנו, ראשית הרמנו יין לחיינו, לחיי חיילנו ושבויינו שישובו במהרה לשלום- הזוגי מצידו בחר ברוזה פרימיטיבו, טראמארי מאיטליה הקסומה ואילו אני בחרתי בפינו גרג'יו , פאריני גם הוא מאיטליה- שניהם היו משובחים, צוננים וטעימים במיוחדת:



קבלו הצצה לתפריט האוכל:



בחרנו בעלי גפן- ממולאים באורז, בעבודת יד, מוגשים על מצע של לאבנה ולימון- איך אני אוהבתתתתתתת, תנו לי צלחת כזו בכל רגע נתון ביממה ואני מאושרת- עלי גפן ממולאים דקיקים וטעימים במיוחד, תוצרת ביתית - כמה פשוט ככה טעים, תעשו לעצמכם טובה תזמינו לכם מנה או שניים אבל גדולות כי זהו ביס ממכר:




סלט פנצנלה- עגבניות שרי, רוקט, בצל סגול, קלמטה, מוצרלה, קרעי לחם ובלסמי- כלל המרכיבים סופר פרשים ורעננים, כלל הירקות סופר טריים מה שמקפיץ את הסלט פלאים- זהו אחד הסלטים האהובים עלינו וכאן הוא היה פשוט מנצח- טעים, פשוט ומיוחד:




פלטת גבינות משובחות- ברי, מנצ'גו כמהין, קשקבל, עיזים הולנדית, לחם, חמאה וריבה- עונג צרוף לצד היין, פלטה המכילה 4 סוגי גבינות משובחות המשתלבות נהדר עם הנוף המקומי והיין המשובח, לחם טרי שנמרח בחמאה באהבה צרופה יצרו לכם חגיגת טעמים לחיך:






אני לא יודעת להגיד לכם אם יש במקום קינוחים כי הפעם בחרנו לוותר עליהם אבל יכולה להגיד לכם שתקבלו כאן חוויה אחרת, המקום עם וויב מטורף, עם אנרגיות קסומות, שירות מוקפד ואיכותי מאוד, יין סופר איכותי ומשובח ואוכל פשוט וטעים!! אין לנו כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב שוב, הן לארוחת בוקר לצד ניחוח הים והן לעוד בילוי של ערב קסום ומיוחד. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.

זולא 

פייסבוק

אינסטגרם

כתובת:
רציף העליה 10,
תל אביב

טלפון להזמנות:
052-264-1721

שעות פתיחה:
ראשון עד שבת:9.00-23.00