יום ראשון, 11 באוגוסט 2024

2SR- כשפיזיקה פגשה את הדמפלינג

על פנינת הקסם 2SR שמעתי מחברים שביקרו ממש לאחרונה והאמת? הסתקרנתי לחלוטין מהביקורות הכל כך טובות וידעתי שאנחנו חייבים לקפוץ ולהבין על מה מדובר. 2SR הינה מסעדה יפנית/ קוריאנית ובר יין המציעה תפריט לא גדול מידי אך מאוד ממוקד, מדויק ואיכותי. המסעדה ממוקמת בלב רחוב רמב"ם בתל אביב באווירה תל אביבית או שמא פריזאית קסומה, שולחנות פזורים בשדרה והאווירה נעימה וכיפית מאוד. מוזיקת רקע כיפית במיוחד ולא רועשת למדי מתנגנת לה ברקע. השירות כאן הינו עצמי- מגיעים, מזמינים בדלפק, משלמים ומתיישבים, כשהאוכל מוכן מקבלים הודעה לנייד ומגיעים לקחת, אלו שכמונו יבחרו לשבת על הדלפק יקבלו את המנות מיד כשהן מוכנות לשולחן. 

2SR הוקמה על ידי דוד- קסם של בחור שחי, נושם וחולם דמפלינג. ברזומה שלו מספר תארים בפיזיקה אך חלומו הגדול לאורך כל השנים היה ליצור דמפלינג מדויק, טעים ומפנק וכך אכן עשה! במקביל להיותו סטודנט יצר את הדמפלינג החלומי עד שהגיע לתוצאה המושלמת מבחינתו, השתתף במספר פופ אפים ולפני כחמישה חודשים הגשים את חזונו וחלומו והקים את 2SR .

את הדייט השבועי בחרנו לקיים במקום בערב יום רביעי, הגענו בשבת בין ערביים מאוחרת והמקום היה כמעט מלא, מה שהאמת עשה לנו מאוד כיף על הלב , בכל זאת מקום חדש ועדיין שמו לחלוטין הולך לפניו. 

רגע לפני שנמשיך מצרפת לעיונכם את התפריט להתרשמות:


כהרגלנו התחלנו בכוס יין לחיינו, לחיי המקום ודוד, לחיי חיילנו ושבויינו שישיבו בשלום הביתה במהרה- אני בחרתי ביין לבן צרפתי שהגיע צונן וטעים במיוחד ואילו הזוגי בחר ביין רוזה משובח:


בחרנו לפתוח את הארוחה איך לא ? בדמפלינג!! בחרנו דמפלינג שומית - דמפלינגס במילוי עירית שומית, ערמונים וגינגר המגיעים קריספים ונימוחים, מוגשים עם רוטב בצל ירוק- גינגר וזילוף עדין של שמן צילי- אנחנו מאוד אוהבים דמפלינג ואכלנו לא מעט כאלו בארץ ובעולם, כאן קיבלנו חוויה אחרת, דמפלינג דקיקים, עשוים בדיוק כמו שצריך , מעט חרוכים וקריספיים, מילוי עשיר ומתפוצץ בטעמים מופלאים-חד משמעית!! הכי טובים שאכלנו בפער!! ישנה אפשרות להזמין 3 יחידות או 5 יחידות, אנחנו בחרנו לדגום יותר מנות ובכמויות קטנות יותר על כן בחרנו ב-3 יחידות.  





דמפלינג פפאיה- דמפלינגס במילוי סלט פפאיה, מגיעים קריספיים ונימוחים, מוגשים עם רוטב אומאמי חריף וכוסברה - גם כאן היה שיחוק רציני של טעמים מופלאים, המילוי חלומי, כזה שתרצו לאכול עוד ועוד.




סופלי (הארנציני של רומא)- כדור ריזוטו עגבניות קריספי ממולא בתערובת גבינות. מוגש עם רוטב קוריאני, עלי בזיליקום ועגבניות טריות - ביס אחד ואתם מקבלים זריקה קטנה לרומא הקסומה- בול אותם טעמים מופלאים כמו שאכלנו בסמטאות העיר, התבאסנו שהמנה נגמרה כה מהר:





סלט פפאיה- סלט סופר פרשי ורענן, בשילוב טעמים נפלאים ומדויקים, מאוזנים ומיוחדים:




באן סיני- תבשיל אוממי של טופו, בצל ירוק ושיטאקי בתוך באן עם רוטב ברביקיו אסייתי, קריספי שאלוט בוטנים, כוסברה וסלייס צי'לי- אני חובבת מושבעת של באנים וכאן קיבלנו מנה שונה ומיוחדת מכל מה שאתם מכירים, מרקם הלחמנייה מושלם ומדויק, בדיוק כמו שצריך. המילוי פשוט חלומי, בשילוב טעמים כאלו שיעשו לכם מאוד שמח בפה:






דירטי ראמן- ציר עמוק שומני ושקוף הבנוי מבקר שום , כרוב ושיטאקי. מוגש עם אטריות עמילן בטטה שקופות, כרוב, שיטאקי ובשר. מעל קריספי שאלוט ושמן צ'ילי קוריאני- אנחנו מאוד מתחברים לז'אנר ולא אחת דגמנו ראמן בארץ ובעולם, אוהבים את הטעמים העזים, את הנוכחות של כל מרכיב ומרכיב אשר יוצרים ביס מהחלומות, כאן קיבלנו גן עדן שלם של טעמים לחיך, התענגנו על כל ביס וביס וחיש מהר המרק התחסל לו, אם אתם כמונו אוהבים את ראמנים אז עשו לעצמכם טובה ופשוט אל תוותרו על המנה, אפילו תגיעו במיוחד:





כפי שאתם בוודאי מבינים אנחנו נהננו מכל רגע ורגע- האווירה נפלאה, האוכל מושלם, השירות מוקפד , האלכוהול משובח, אז מה צריך יותר מזה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו, אין לנו כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב. 

אינסטגרם


כתובת:
רמב"ם 16,
תל אביב

שעות פתיחה:
שני עד רביעי: 18.00-12.00
רביעי- עד שישי: 18.00-01.00
שבת: 18.00-12.00







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה