יום שני, 5 באוגוסט 2024

ג'ורג חמארה- בא לשכונה חבר חדש

בשדרות וושינגטון בתל אביב צצה לה חמארה חדשה ממש לאחרונה (כחודשיים אם נדייק)- מקום לא יומרני מידי, לא מפונפן אבל אחד המקומות המוצלחים והטובים שהכרנו לאחרונה! מקום אשר שם לעצמו יעד סופר חשוב- לתת את השירות הטוב ביותר שניתן להציע לצד אלכוהול משובח ותפריט סופר איכותי ומוקפד. הגענו בשעת בין ערביים מוקדמת, המקום היה כבר בחלקו הגדול מלא, נרות דלקו על השולחן והעניקו אווירה רומנטית, האורות עומעמו ומוזיקת רקע נעימה התנגנה לה ברקע. צוות מלצרים רחב משרת את כלל המבלים במקום מה שהעניק חווית שירות שונה מכל מה שאנחנו מכירים , אז עוד לפני שאמשיך חייבת להגיד שאפו ענק על כך!! כלל לא מובן מאליו , במיוחד בימים אלו. 



ראשית ולפני הכל הרמנו כהרגלנו כוס קוקטייל לחיינו, לחיי שבוינו וחיילנו שישובו במהרה לשלום הביתה הזוגי מצידו בחר בקוקטייל על בסיס אוזו ולימון ואילו אני בחרתי בקוקטייל משובח עם ג'ין רענן- שניהם היו פשוט מעולים, רמת האלכוהול מדויקת , שילוב המרכיבים מאוזן והטעמים נפלאים:


קבלו הצצה לתפריט:


פואקצ'ה מושלמת המוגשת לצד סלסת עגבניות, סחוג ביתי ושמן זית:





התחלנו עם פתיחים נפלאים- סביצ'ה דג פרא- המוגש על מצע של יוגורט יווני, כוסברה, מלפפון וצילי מותסס בבית- מנה נפלאה, דג טרי וטעים, שילוב שלל המרכיבים יוצרים טעם מאוזן וביס שמח במיוחד:



סלט עלים טרי ומרענן- הדרים, בלסמי לבן, נקטרינה ושקדים קלויים- סלט פרשי, טרי ורענן מאוד- פתיחה מופלאה לכל ערב קסום שכזה:





תפוח אדמה קרוע- חלוט, מטוגן, מעוך ויפה ובעיקר מאוד טעים. מוגש עם גרידת לימון, שום, פיטרוזליה, איולי שמנת חמוצה- מנה כביכול לא יומרנית אך מדויקת מאוד, טעימה ואיכותית, התענגנו על כל ביס וביס:






למנות עיקריות בחרנו לחלוק : 

שיפוד אנטריקוט שמן המוגש עם רוטב נאם ג'ים ג'אם חריף חריף- ריבועים קטנים של אושר ענוג, וואו, איזה בשר איכותי, מוגש ברמת הצלייה המדויקת, טעים מאוד, משוייש במעט - כל ביס הוא גן עדן:





שייטל המוגש על גלייז ציר טלה וענבים שחורים- אימל'ה, איזה שיפוד חלומי, פרוסות דקיקות של שייטל איכותי ומשובח, כזה שממש נמסות בפה, גם כאן רמת הצלייה מדויקת מאוד, גלייז הציר טלה מדויק להפליא ומעניק עוד טאצ' מקפיץ למנה:





חלאוואיית- המוגש לצד סלטון של רוקט וצ'ילי מותסס- מבחינת הזוגי הוא הגיע לגן עדן, הוא חובב מושבע של הז'אנר וטען כי זוהי המנה הטובה ביותר שהצליח לאכול עד היום! ותאמינו לי הוא אכל המון שכאלו! מבחינתו זה הקינוח האולטימטיבי והטעים ביותר- מנה שבהחלט ערבה לחיך:





רגע לפני שאסיים אני חייבת לציין כי הצוות כאן בהחלט יודע את העבודה ומדייק אותה מאוד! כלל חומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר, הבשרים סופר משובחים ולא מביישים מסעדות שף מובחרות. התפריט מדויק עם מנות מפתיעות ומיוחדות, לא כאלו שתמצאו בחמארה כזו או אחרת אלא במסעדות מפונפנות ומפתיעות.

כפי שציינתי מעלה השירות כאן סופר מוקפד , סובלני, אדיב וחייכני, לחלוטין שונה מכל מה שאנחנו מכירים- המלצרים עוברים בין כלל השולחנות במהלך כל הערב, מציעים קנקן מים, מפית, קיסמי שינים, עוד משקה, עוד מטעמים ובעיקר המון איכפתיות - באופן אישי לנו זה היה מאוד נעים. 

במקום נכון להיום יש שני קינוחים בלבד והם בחזקת "חלבי" על כן הפעם בחרנו לוותר, אולם אל דאגה, ממש אבל ממש בקרוב צוות המקום ישיק קינוחים נוספים והפעם גם בחזקת "פרווה". יש כפי שציינתי תפריט קוקטיילים אולם לצידם תמצאו תפריט יינות משובחים רחב עם מגוון מטורף במחירים נוחים לכל כיס.

אז חברים, אם גם אתם מחפשים את המקום הבא, המקום בו תהנו מחוויית בילוי שונה ומהנה זה המקום בעבורכם!! חשוב לציין כי בכל יום בין השעות 18.00 עד 19.30 יש happy hour ובו תהנו מהנחה של 30% על כלל התפריט- גם המשקאות וגם האוכל - שווה במיוחד. אתם עוד פה חברים? רוצו והזמינו עוד היום מקומות , הנאה מרובה מובטחת לכם!!

אינסטגרם

כתובת:

שדרות ווישנגטון 25,

פלורנטין, תל אביב

שעות פעילות:

שני עד שבת 18.00-23.30

להזמנת מקום

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה