יום שבת, 24 באוגוסט 2024

הסבון של מיכל והפעם לקטנטנים


את העובדה שהפכתי לסבתא מאושרת לפני כשבעה חודשים מניחה שרובכם כבר יודעים, מודה ומתוודה, אין אושר גדול מזה, מאז אותם רגעי הלידה אני פשוט מכורה לקטנציק הזה!! בזכות עובדה זו אני כל הזמן מחפשת בעבורו את המוצרים הטובים ביותר שיש לשוק להציע- הן מבחינת מוצרי טיפוח, הן משחקים, הן כלי אוכל ועוד ועוד, העיקר שיהיה לו את הטוב ביותר.



הפעם אני רוצה לשתף במספר מוצרי טיפוח נפלאים המיועדים לקטנטנים ולא רק מבית מיכל סבון טבעי כי אתם יודעים שאני כבר ממזמן מכורה למוצרים הנפלאים שלהם נכון? בהתייעצות עם צוות המותג נבחרו מספר פריטים המיועדים כאמור גם לתינוקות, מה שכבר בשימוש קבוע אצלנו ואנחנו סופר מרוצים:




שמפו לתינוקות ועור עדין עם קמומיל, לבנדר וקילג'ה - מאחר ולצערי יש לנו ניסיון לא טוב עם כלל הילדים העברתי לביתי את המידע והחלטנו שלנסיך הקטן בן השבעה חודשים רוכשים רק מוצרים  טבעיים ואיכותיים. כך שהבחירה בשמפו/סבון נוזלי לתינוקות שלנו מבית מיכל סבון טבעי הייתה די ברורה בעבורי- המוצר מורכב כל כולו מחומרי גלם ממקורות צמחיים וטבעיים (חוץ ממים מזוקקים ומעט מלח מינרלי מים המלח – שניהם באים ישירות מאימא אדמה). המטרה די מרחיקת לכת: ליצור את השמפו והסבון נוזלי הכי עדין, בריא וטבעי שרק ניתן ליצור. יצא משהו מדהים, שאנחנו לא מכירים לו אח ורע בשוק. הוא נעים, מריח נפלא, ותענוג להשתמש בו!מורכב ממיצוי ("תה") של פרחי קמומיל (בבונג), ומיץ אלוורה טבעי וטהור.

מטפח את העור והשיער בעדינות ובטבעיות. כולל תמציות שימור צמחיות עדינות, איכותיות ומזינות, ובעיקר מונעות את הצורך במשמרים אחרים. משמש כסבון גוף לתינוקות ולילדים, וגם למבוגרים בעלי עור רגיש. מותיר את עור התינוק רך ונעים. יש שיחפשו מוצרים עתירים בריחות וניחוחות, או כאלו שיעשו המון קצף, כאן זה לא המוצר המדובר אבל מדובר במוצר סופר איכותי, העור של הנסיך הקטן רך ונעים יותר, ללא קילופים, ללא יובש וללא אדמומיות כבר זמן רב- מוצר מעולה שהכרזנו עליו כמנצח מכל מה שהשוק מציע לקטנטנים:


משחת קלנדולה- מוצר חובה בכל בית!!! משחת הקלנדולה של מיכל היא פלא שמרגיע סוגים רבים של גירויים, גירודים ויובש בעור. המון-המון לקוחות (וגם הילדים של כולנו) משתמשים במשחת הקלנדולה בתור משחת עזרה ראשונה כללית אהובה. מעולה להקלה על עקיצות יתושים וחרקים אחרים, פריחה, פצעים (סגורים) ושפשופים כתוצאה מנפילה, יובש רציני בעור, וכדומה.משחת קלנדולה 100% טבעית, שמיוצרת כולה בעבודת יד. המשחה אינה מכילה שום דבר סינטטי, וכמובן שלא סיליקונים, פרבנים, משמרים, או כל חומר סינטטי אחר. עשירה מאוד, מרוכזת ובעלת ספיגה איטית המאפשרת פעילות לאורך זמן והזנה מאוד משמעותית של העור. ניחוח ילדות אהוב של הרבה ילדים בישראל. באמת, שמעו לי, אתם חייבים, אבל חייבים אחת כזאת אצלכם בבית. היא מעולה לכל גיל ולכל מטרה.  חייבת לשתף, מלבד הנסיך הקטן שבתי משתמשת במוצר עימו לפני זמן מה קיבלתי את אותו המוצר ואנו משתמשים בו מספר חודשים- נסיך הבית שלנו בן ה-12 בעל עור סופר רגיש, כל דבר קטן מתפתחת לו פריחה, שיזוץ יתר גורם לשריפה עזה של העור וקילופים רבים, כל פצע קטנטנן הופך חיש מהר לסיפור לא נגמר- מאז שיש לנו את המשחה הזו יש לנו את הפתרון לכל הבעיות! הוא כבר יודע וניגש בעצמו לארון האמבטיה, לוקח לעצמו משחה ומורח, הוא קורא לה משחת הפלא- כי היא פשוט כזו, זהו מוצר חובה בכל בית! חד משמעית!!



עוד משחה שאני צריכה לשתף אתכם חמאת שיאה אורגנית טהורה- חמאת שיאה טבעית ואיכותית, במחיר הכי מתחשב שניתן לקבל, מצוינת לכל צורך של לחות עמוקה ושומנית של העור, הרכב עשיר של ויטמינים וחומצות שומן התורמים ליתרונותיה הרבים- גם זהו מוצר חובה בכל בית, במקום כמו המשחה הקודמת. לנסיך הייתה התפרצות קלה של אסטמה של העור , מריחה קלה והכל מאחורינו.






אז כפי שאתם רואים, הפעם בחרנו לסקר את המוצרים לקטנטנים ואין מאושרים מאיתנו, כלל המוצרים אומנם מיועדים לקטנים אבל לא רק ואם אתם שואלים אותי הינם מוצרי חובה בכל בית. אז אם גם אתם כמוני אוהבים מוצרים איכותיים, טבעיים , במחירים נוחים לכל כיס הכנסו עוד היום לאתר של מיכל סבון טבעי, התרשמו מההיצע הנרחב והאיכותי והזמינו עוד היום פינוקים לכם ו/או לבני משפחתכם/יקירכם. הנאה סופר מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

מיכל סבון טבעי

פייסבוק

טלפון לבירורים:04-9930343

החנות ממוקמת בפארק תעשייה דלתון

שעות פתיחה:
9.00-14.00

משלוח בוקס איט :
בהזמנה מעל 85.00 ₪ ללא עלות.
בהזמנות מתחת ל- 85 ₪ בחיוב של 7 ₪ בלבד.

דואר שליחים :
בהזמנה מעל 300 ₪ ללא עלות.
בהזמנה מעל 85.00 ₪ בחיוב של 10₪ בלבד








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה