יום שבת, 24 באוגוסט 2024

בירקין- בר יין ואוכל - קסם של מקום


אם יש משהו שאני אוהבת זה להכיר מקומות חדשים ולהביא לכם את הבשורה וכך גם הפעם הגענו למקום חדש דנדש- הגענו לבר אוכל ויין קסום ומיוחד בשם בירקין השוכן ברעננה ממש מול הפארק. כבר כאשר צועדים בשביל ונכנסים בדלתות של בירקין מבינים שהגענו למקום הנכון, כאן יתגלה אל מול עיניכם בר ישיבה רחב ידיים הפונה לחזית הרחוב והפארק, ובחלקו השני מטבח פתוח המכותר אף הוא בבר ישיבה בצבעים ירוק, חום ושחור, כשבתקרה ובעמודים שזורה צמחייה ושרכים המשתלבים בעיצוב האורבני ובנוף הפארק הירוק מחוץ למקום- המקום רחב ידיים, בעיצוב מוקפד ויפיפיה, האווירה אש והוויב משגע, אין לי כלל ספק כי מי שיגיע לכאן בפעם הראשונה ישוב שוב ושוב כי כאן תקבלו חוויה כוללת ומיוחדת - כאן המנות שתקבלו לא מביישות מסעדת שף מפונפנת .

בירקין קרוי על שמה של ג'יין בירקין , שחקנית, זמרת ומוזה של תיק יוקרתי. את הקסם הזה מובילים המסעדן יניב בובליל ואיש האלכוהול והיין ניסו מוגרבי (223, יקבי רמת הגולן) ועל התפריט אמון אסף זילברשטיין (סבסטיאן קפה נואר). השלושה עבדו בסינרגיה במשך כמה חודשים עד שפתחו את המקום, המשלב אוכל מוקפד, אווירת בילוי אלגנטית רוויה ביין וקוקטיילים יצירתיים, עיצוב אורבני עדכני וסטייל מדליק שמביא ייחודיות וחדשנות לתמהיל הבילוי בעיר.




ראשית כהרגלנו הרמנו כוס יין לחיינו, לחיי חיילנו ושבויינו שישובו במהרה לשלום, הזוגי מצידו עם רוזה משובח ואילו אני עם סוביניון בלאן סמיון לבן- שניהם הגיעו צוננים ומשובחים במיוחד:




למנות ראשונות חלקנו : רוסט שייטל, סלסה וורדה, איולי, חרדל ולחם קלוי- משחק של טעמים לחיך, כל ביס עם כלל המרכיבים יוצר לונה פארק של של טעמים, איזו שלמות. בשר השייטל משובח מאוד, טרי ואיכותי, אימל'ה איזו מנה מושלמת:






סשימי, קרם פלפלים ”שרופים“, עשבים וצ‘ילי - ביס של השמחות! חד וחלק! איזה ביס טעים, אתם לא יכולים להבין, מנה סופר עדינה ומרנינה, כל טעם סופר דומיננטי ומיוחד ושילוב של כלל הטעמים יחדיו יוצרים ביס שמח:






פטריות יער, סקורדליה וצנוברים קלויים- מנה שמתאימה מאוד לצמחונים/טבעוניים אבל בהחלט לא רק, הטעם של הפיטריות חלומי, ממש סטייק מן הטבע, שילוב של טבילה בסקורדליה יוצרים משחק של טעמים ואין לי כלל ספק כי גם  אתם פשוט תתמכרו:






בגזרת המנות העיקריות בחרנו: סנדביץ סלמון קריספי, איולי טוגראשי, סלט עשבים, צנונית, וצ‘ילי בלחמניית בריוש- חברים, אם גן עדן נראה ככה אז בהחלט הגענו לשם! אימל'ה מה זה הסנדוויץ הזה? איזו שלמות, איזה דיוק בטעמים, באיזון, במשחק המרקמים, הצבעים והטעמים- שאפו ענק לשף!!!










נקניקיית הבית, ”האש בראונס“ איולי קלאסי - הזוגי חובב נקניקיות מושבע היה חייב לדגום את המנה ובהתייעצות עם המלצרית המקסימה בחרנו את המנה מה שחיש מהר התברר כהמלצה שווה במיוחד, כאן מקבלים מנה מושלמת , גדולה ומפתיעה של נקניקיות סופר איכותיות וטעימות, כאלו שבהחלט לא מוצאים בכל מקום. הנקניקיות מגיעות לצד תפוחי אדמה מעוכים וכרוב כבוש מתקתק ומיוחד:







נתח קצבים (120 גרם) המוגש על מצע של קרם כרישה קונפי, שעועית ירוקה- מנה  פשוט מושלמת! אומנם זה נשמע בכמות מעט אבל יכולה להעיד שמדובר במנה שהיא יחסית גדולה. נתח הקצבים פרוס, עשוי בדיוק במידת הצלייה המתבקשת, נתח איכותי מאוד, משויש במעט ומלא בטעמים מופלאים, קרם הכרישה קטפתי ומשתלב היטב עם הנתח והשעועית הירוקה מקפיצה את הטעמים- ממליצה בחום:






קינחנו בקינוח מפתיע ומפנק במיוחד- טוויל שומשום עם קרם חלווה - הקינוח המושלם לערב מושלם! כמה קליל ככה טעים ומפנק, חיש מהר גם הוא חוסל עד תום (ואם נודה באמת לרוב את הקינוחים אנו לא מסיימים אלא רק דוגמים).







חייבת לציין כי זהו היה ערב מושלם מכל הבחינות, הן מבחינת האווירה הנפלאה, השירות המוקפד והמקצועי מאוד, הן מבחינת האוכל המשובח, היינות הנפלאים - כל אלו יחדיו יצרו חוויה קסומה ומיוחדת כזו שתדברו עליה עוד רבות. אין לי כלל ספק כי בירקין הוא בר יין ואוכל מקומי ושמח שירים את הווייב בעיר. רגע לפני סיום חייבת לשתף כי בבירקין פותחים מיד עם שעות שמחות בהן תהיה הנחה של 30% על כל התפריט מ 19.00 עד 20.00. אז חברים אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!!



כתובת:
ויצמן 273 רעננה

שעות פתיחה:
ראשון- חמישי, שבת 19.00 - 00.00



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה