יום חמישי, 8 באוגוסט 2024

פ'נצו נס ציונה- פנינה קסומה ומיוחדת


אומנם אנו באווירת מלחמה, יש חוסר וודאות לא פשוטה באוויר ויחד עם זאת לאחר התלבטות החלטנו בערב יום שני לצאת לדייט השבועי שלנו והפעם בליווי נסיך הבית בן ה-12, הפעם הגענו לפ'נצו השוכנת בנס ציונה. המקום נפתח ממש לאחרונה (חודש ושבוע אם נדייק) על ידי גיא ומשפחתו. בין מילואים למילואים גיא מתפעל את המקום הקסום והמיוחד ולא בכדי שמם כבר יצא לפניהם והמקום די מלא (וזה ממש לא מובן מאליו, זוכרים ימי מלחמה? מקום חדש? כל אלו יחדיו לא פשוטים).  

פ'נצו הוקמה על שם סבו של גיא ז"ל אשר תחביבו הגדול בחיים היה יין איכותי ונתחי בשר שמנמנים ומפנקים. המקום הוקם ממש בסמוך למעדניית אוכל ביתי בבעלות המשפחה, כאן תמצאו מבחר תבשילים ביתיים מידי יום הנעשים במקום בטריות יוצאת דופן ובטעמים מופלאים. 

אז כאמור הגענו בשעת בין ערביים מאוחרת , פגשנו את גיא קסם של בחור שניכר כי רוצה לטפח את הבייבי החדש ולהביא את הבשורה לנס ציונה, מצד אחד מדובר במקום לא יומרני, כאן ניתן להגיע עם פיג'מה וכפכפים ומצד שני קסם של מקום המציע תפריט מפנק אך לא גדול מידי לצד תפריט אלכוהול משובח.

ראשית ולפני קבלו הצצה לתפריט:


הפעם נתנו לגיא את זכות בחירת המנות ואכן כל מנה שהגיעה לשולחננו הייתה טובה וטעימה מקודמתה. ראשית ולפני הכל גם הפעם לא שינינו את הרגלנו והרמנו כוס קוקטייל לחיינו, לחיי גיא והצלחת פ'נצו וכמובן לחיי שבויינו וחיילנו שישובו במהרה הביתה לשלום:



את הארוחה פתחנו עם צלעות תירס- קלחי תירס בתערובת תבלינים מוגש עם איולי ציפוטלה- על המנה הזו שמעתי כבר אין ספור המלצות, ראיתי תמונות אך מעולם לא טעמנו ותקשיבו!! זה פשוט טעים!! מנה סופר פשוטה אבל מפתיעה, טעימה ומיוחדת:




רצועות טנדר'ס- חזה עוף בציפוי פריך- רצועות עסיסיות של חזה עוף טעים במיוחד, מטוגן בטמפורה חלומית , מנה גדולה וסופר טעימה:



צ'וריפאן- נקניקיית צ'וריסו בלחמניית פרעצל מאורכת - הזוגי חובב נקניקיות מושבע התענג לו על כל ביס וביס והכריז שזו הייתה בין הנקניקיות הטעימות ביותר שדגם בארץ, אז שאפו ענק:




תפו"א מעוך- בתערובת שום, פיטרוזיליה וגרידת לימון- כמה פשוט ככה טעים!! תוספת מדויקת, טעימה ומיוחדת:



גולת הכותרת שהגיעה הינה הכריך של פנצ'ו- כריך בשר אסאדו עגל בבישול ארוך, נוטף עסיסיות, פרוס דק בתוך הציר של עצמו המוגש בלחם פרנה- כריך שמנמן, טעים ומפנק במיוחד עם רטבים שנעשים במקום מידי יום, ירקות טריים ורעננים- אימל'ה כל ביס עושה שמח אמיתי לחיך ולנשמה - עשו לעצמכם טובה ופשוט אל תוותרו עליו כי שלמות זה כאן:




ואם אנחנו בסגנון ארגנטינאי אז כמובן שנקנח בצ'ורוס- בצק מתוק מטוגן בסוכר וקינמון אשר מוגש עם רוטב שוקולד/ טופי מלוח- זה אחד הקינוחים שאנחנו מעדיפים והוא היה מדויק, שמנמן במידה הנכונה וטעים במיוחד- הסיום המושלם לאירוח מושלם ומהנה במיוחד:





אז חברים זוהי באמת הייתה הפוגה נעימה מהטירוף היומיומי שלנו, האווירה והוויב במקום כיפים במיוחד, השירות מוקפד, אדיב ומקצועי, האוכל טעים במיוחד והאלכוהול משובח, מה צריך יותר מזה בן אדם? נהננו מערב קסום ומיוחד. צאו, תבלו ותהנו, המשיכו את שגרת היומיום עד כמה שניתן ופרגנו לגיא ופ'נצו, ממליצים בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו. 


כתובת:
האירוסים 32,נס ציונה

טלפון להזמנות:
050-2005332

אינסטגרם




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה