יום שבת, 24 באוגוסט 2024

זולא- רחש הגלים, אוויר הים, יין ואוכל משובח

לפני כשבועיים ביקרנו בקסם של מקום הממוקם ממש על המזח של יפו- זולא זהו שמו. הגענו בשעת בן ערביים מאוחרת, רגע לפני השקיעה, עם רחש הגלים, הבריזה הנפלאה והאווירה המיוחדת השמורה למקום. במקום ניתן להנות מזולא של ממש עם פינות ישיבה בפנים ובחוץ לצד המזח בו תזכו לראות את הדייגים המקומיים, את אלו המבלים במקום ו/או במקומות הסמוכים, כאלו שרק רוצים לחגוג את החיים. המקום יחסית חדש וכבר שמו הולך לפניו, במהלך היום והערב מבקרים בו אורחים קבועים, מתחלפים, תיירים וכאלו הקופצים על הדרך לחטוף משקה איכותי ו/או כריך/סלט משובחים ואף מאפה.



אתם כבר מכירים אותנו, ראשית הרמנו יין לחיינו, לחיי חיילנו ושבויינו שישובו במהרה לשלום- הזוגי מצידו בחר ברוזה פרימיטיבו, טראמארי מאיטליה הקסומה ואילו אני בחרתי בפינו גרג'יו , פאריני גם הוא מאיטליה- שניהם היו משובחים, צוננים וטעימים במיוחדת:



קבלו הצצה לתפריט האוכל:



בחרנו בעלי גפן- ממולאים באורז, בעבודת יד, מוגשים על מצע של לאבנה ולימון- איך אני אוהבתתתתתתת, תנו לי צלחת כזו בכל רגע נתון ביממה ואני מאושרת- עלי גפן ממולאים דקיקים וטעימים במיוחד, תוצרת ביתית - כמה פשוט ככה טעים, תעשו לעצמכם טובה תזמינו לכם מנה או שניים אבל גדולות כי זהו ביס ממכר:




סלט פנצנלה- עגבניות שרי, רוקט, בצל סגול, קלמטה, מוצרלה, קרעי לחם ובלסמי- כלל המרכיבים סופר פרשים ורעננים, כלל הירקות סופר טריים מה שמקפיץ את הסלט פלאים- זהו אחד הסלטים האהובים עלינו וכאן הוא היה פשוט מנצח- טעים, פשוט ומיוחד:




פלטת גבינות משובחות- ברי, מנצ'גו כמהין, קשקבל, עיזים הולנדית, לחם, חמאה וריבה- עונג צרוף לצד היין, פלטה המכילה 4 סוגי גבינות משובחות המשתלבות נהדר עם הנוף המקומי והיין המשובח, לחם טרי שנמרח בחמאה באהבה צרופה יצרו לכם חגיגת טעמים לחיך:






אני לא יודעת להגיד לכם אם יש במקום קינוחים כי הפעם בחרנו לוותר עליהם אבל יכולה להגיד לכם שתקבלו כאן חוויה אחרת, המקום עם וויב מטורף, עם אנרגיות קסומות, שירות מוקפד ואיכותי מאוד, יין סופר איכותי ומשובח ואוכל פשוט וטעים!! אין לנו כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב שוב, הן לארוחת בוקר לצד ניחוח הים והן לעוד בילוי של ערב קסום ומיוחד. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.

זולא 

פייסבוק

אינסטגרם

כתובת:
רציף העליה 10,
תל אביב

טלפון להזמנות:
052-264-1721

שעות פתיחה:
ראשון עד שבת:9.00-23.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה