יום רביעי, 21 באוגוסט 2024

פריז טקסס נחתה בהוד השרון ואנחנו קפצנו לבקר


על רשת טקסס פריז סיפרתי כאן לא אחת ובכל ביקור שלנו אנו נדהמים מחדש. נכון להיום הרשת מונה ארבעה סניפים והיד עוד נטויה, את הדייט השבועי שלנו בחרנו שבוע שעבר לעשות בסניף הוד השרון החדש הממוקם בסמוך לפארק. בסניף תמצאו פינות ישיבה הפונות הישר למרחבי דשא ופינות כיף לילדים ומשפחות. למרות החום הכבד השרר באותו הערב נהננו מבריזה נעימה וממבחר מאווררים ומצננים הממוקמים במקום. השירות במקום סופר מוקפד, מקצועי, חייכני, סובלני וסבלני, כלל הצוות מכיר את התפריט על בוריו והאווירה נעימה במיוחד. התפריט מגוון ומפנק וכלל המנות מושקעות וטעימות במיוחד. 




מי שעוקב אחרי יודע שאני לא חסידה גדולה של המבורגרים אבל כאן הם באמת הטובים ביותר שדגמנו לכן בכל ביקור לא מוותרים גם על מנת המבורגר אחת לפחות. עוד לפני שנמשיך הלאה לאלו שבטעות לא מכירים את הרשת אתן מעט רקע:  ביפבורגר הינו מבשר בקר מקומי מובחר מזן הולשטיין וסימנטל, בלנד מיוחד של טרי ומיושן שנטחן במקום בכל יום מחדש. כאן נקבל קציצה העשויה מבקר איכותי ביותר יחד עם שיטת יישון ברמה הגבוה ביותר, שתבטיח את תחושת האוממי בפה.

בשר הבקר של הרשת נבחר מגזעי בקר הולשטיין וסימנטל והתיישן למשך 21 ימים לפחות כדי לשפר את המרקם ולפתח את הטעם. כשמשלבים את האיכות הזו עם הרטבים החלומיים והטעימים במיוחד שנעשים במקום, זה באמת עניין של פנטזיות המבורגר המושלם ביותר.

ראשית הרמנו כוס יין ובירה צוננים לחיינו ולחיי שבויינו וחיילנו שיחזרו לשלום במהרה- הזוגי מצידו בחר בבירה צונן וקרה במיוחד ואילו אני עם יין לבן צונן ואיכותי:




למנות פתיחה בחרנו בסלט קיסרלבבות חסה, רוטב קיסר(מכיל אנשובי), קרוטונים ופרמג׳אנו רג׳אנו 18 חודשים- אכלנו המון סלטי קיסר עד היום אבל שלהם הוא בהחלט בין הטובים שדגמנו- מדובר בסלט רענן עם חסה טריה, קריספית וטעימה במיוחד אשר אותה עוטף ברכות רוטב חלומי וקטיפתי- חגיגת טעמים לחיך :






כנפיים פריז טקסס ברוטב מיסיסיפי- חצאי כנפיים מטוגנות אשר מוגשות ברוטב מיססיפי- מתקתק/חרפרף- כמה פשוט ככה טעים- אם פעם לא הייתי מסוגלת לאכול את המנה הזו הלוא שכיום אני מאוד אוהבת ובמיוחד במסעדות כמו אלו- לאלו חובבי הזא'נר אני ממליצה בחום:






שיפוד קצבים מדמם- שיפוד עסיסי, מדויק וטעים. מנה שכביכול לא מתיימרת אבל אילולא היה מדובר בבשר כה איכותי המנה לא הייתה יכולה להיות כה מוצלחת, שאפו על בחירת הבשר המדויקת, גם רמת הצלייה הייתה בדיוק כמו שנתבקשה- מנת פתיחה מרשימה ואיכותית, המבשרת על אופן המשך הארוחה:







בגזרת המנות העיקריות חלקנו פריז טקסס ביפבורגר קצבים- ביפבורגר מוגש בלחמנייה רכה ונימוחה עם איולי צ'יפוטלה, חסה אייסברג, עגבנייה, בצל, מלפפון כבוש, חלפניו ובצל אוממי, לו הוספנו ביצת עין הפוכה וריבת חלפניו שכבר התמכרנו אליה . נתחיל בקציצת הביפבורגר- מדובר בבשר איכותי מפרות ישראליות ושמנות מזן הולשטיין וסימנטל בלנד מיוחד, בשר טרי ומיושן, נטחן טרי במקום מידי יום ונעשה הכל בעבודת יד , הבשר נצלה בטכניקה טקסנית שנותנת קראסט מיוחד ומעניקה למנה טעמים מופלאים. הקציצה סופר ג'וסית, עשויה במידת העשייה המדויקת , שילוב הטעמים מדויק ומאוזן מאוד, ריבת החלפיניו זו פשוט המצאת המאה, אתם לא מבינים כמה שהיא טעימה, עד שלא תטעמו לא תצליחו לדמיין אפילו עד כמה היא טעימה. הלחמנייה הרכה שעוטפת ברכות את כלל המנה חלומית, נימוחה ופלפית- בעת כתיבת שורות אלו כל מה שמתחשק לי זה בדיוק כמו שכזו- וואו!!! המנה מגיעה עם שלל רטבי הבית הנפלאים, שום קונפי ותוספת של ריבת חלפניו מושלמת. 








נתח ואסיו- נתח במשקל 200 גרם של ואסיו - בדיוק כמו בביקורים הקודמים שלנו גם כאן נחלנו הצלחה מרובה, קיבלנו נתח בשר איכותי, עסיסי וטעים, מעט שומני. עשוי במידת העשייה המדויקת, הנתח פרוס לסלייסים מה שהופך את החוויה למהנה אף יותר.  חייבת כאן רגע להתעכב, מדובר בנתח סופר איכותי ומפנק לצד מחיר סופר מצחיק, רק 79 ש"ח, האמת? מפתיע! וסופר איכותי! אם אתם נמנים על חובבי הנתחים אתם חייבים לעצמכם כזו מנה:







לצד המנות העיקריות בחרנו בתפוחי אדמה קריספיים וציפ'ס - שתי התוספות היו טעימות במיוחד. 

הפעם בחרנו לוותר על קינוח, היינו די מלאים מהארוחה הנפלאה. 

חברים, אם גם אתם אוהבים ויודעים להעריך בשר איכותי זה המקום בעבורכם, רוצו עוד היום לאחד מהסניפים של הרשת, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! אנחנו חוזרים שוב ושוב אז זה אומר הכל. זוהי באמת אחת המסעדות הכיפיות הן לבילוי משפחתי, הן לדייט זוגי והן למפגש עם חבר'ה- כל מי שיגיע לכאן יהנה ובענק, אתם עוד פה? רוצו להזמין מקומות עוד עכשיו.



כתובת:
מרכז דוד - 
מרכז מסחרי בפארק עתידים
הנשיאים 1, הוד השרון




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה