יום שני, 4 בנובמבר 2019

לכבוד החורף שבפתח - סטודיו "אהבה קטנה" מציע מטריות מקסימות לקטנטנים, ועליהן איורים ושם הילד


לאחרונה חזרנו מחופשה ארוכה בחו"ל, מי שלא יודע באירופה החורף כבר די דומיננטי, אז רגע לפני הטיסה ארזנו את בגדינו הארוכים והמחממים, הצטיידנו בכובעים, צעיפים, כפפות ומטריות ויצאנו לדרך.

כבר בהיגענו לשדה התעופה נאלצנו להשתמש במטריה ואז התחילה הסאגה עם נסיך הבית בן השבע- "למה לא הבאת לי מטריה משלי? למה אני צריך להשתמש במטריה של מבוגרים" ועוד ועוד קיטורים כאלו ואחרים... הבטחתי לו כי מיד כשנחזור ארצה אפנק אותו במספר מטריות חדשות לאוסף הקיים ממילא.

אז הפעם החלטתי לפנק ובגדול ורכשתי לו מטריה מדליקה ומקסימה עם איור לבחירה ושם הילד מבית המותג "אהבה קטנה" וכל זאת במחיר די מצחיק של 36 שקלים בלבד (ואגב עכשיו המטריה השניה במבצע של 50% הנחה).



המטרייה איכותית ובטוחה לשימוש עבור ילדים. ידית המטרייה עשויה מעץ, והשפיצים שלה מוגנים מסביב. היא מגיעה בצבע לבן ואפשר להטביע עליה אחד מ-9 איורים בדגמים מקסימים: גלידריה, חד קרן, חלל, משחק מכוניות, חברים ביער, אוהל טיפי, במבי והחברים, אהבה קטנה ויום נפלא. לצד האיור אפשר להוסיף את שם הילד או הילדה. המטרייה האישית מאפשרת זיהוי קל ונוח בסיום יום הלימודים. 

סטודיו "אהבה קטנה" מציע מגוון של מתנות מיוחדות עם אמירה אישית, בתחומים שונים: מטבח, בית ספר, ילדים, עיצוב הבית, מארזי לידה ועוד. כל הפריטים מיוצרים רק לאחר הזמנתם. לכל פריט אפשר להוסיף שם, ברכה אישית או משפט השראה (בהתאם למוצר). באתר מוצעים משפטי השראה שונים.



קוטר המטרייה: 53 ס"מ. 
מחיר: 36 ש"ח. 

להשיג באתר חנות "אהבה קטנה" https://ahavaktana.co.il


אפשר לקבל את המטרייה עם שליח, בדואר או באיסוף עצמי. 

"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות. 

ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים ובו הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה