יום רביעי, 13 בפברואר 2019

"ניצוצות" - קבלה, סקרנות, הנאה ואתגר נפגשים במשחק מעולם הקבלה ראשון מסוגו בעולם.



"ניצוצות" - קבלה, סקרנות, הנאה ואתגר נפגשים במשחק מעולם הקבלה ראשון מסוגו בעולם. 


משחק להכרת מושגי יסוד בקבלה. 



בשנים האחרונות טרנד הקבלה תופס יותר ויותר תעוצה , יש לנו הרבה חברים שלומדים מידי שבוע שיעורים נוספים ונחשפים לעולם המרתק של הקבלה, לעיתים יוצא לנו לשבת עימם ולשמוע בשקיקה יתרה על אותו עולם מדהים ומיוחד.

השבוע יצא לי להחשף למשחק מדליק ומיוחד בשם "ניצוצות" אותו משחק המשמש להכרת מושגי יסוד בקבלה- משחק המאפשר לנו לשוטט בפרד"ס הקבלי בדרך מהנה וחוויתית . 

ניצוצות הנו משחק קלפים ראשון בעולם הקבלה המיועד לכל המשפחה, פותח על ידי חגי רום, מפתח משחקים שחבר יחדיו לאמה שם-בה אילון- מורת קבלה, רבה ואמנית ולאיתן קדמי אמן מנדלות, המשחק מורכב  מ- 52 מושגי יסוד מתוך ספר הזוהר וכתביהם של ענקים כמו ג'יקטיליה , קורדובירו האר"י המורכב מ 13 סדרות נושא ובכל אחת ארבעה מושגים המסודרים לפי ארבע העולמות הקבליים: עולם האצילות המסמל את הרובד הרוחני, עולם הבריאה המסמל את הרובד השכלי, עולם היצירה המסמל את הרובד הרגשי ועולם העשייה המסמל את הרובד הגשמי ומי שמוכן ובשל לתהליך של חיפוש וגילוי, מוזמן ללמוד, להכיר וליישם את הידע הגנוז בדרך משחק ייחודית וחווייתית.

המשחק מעוצב בצבעים מקסימים ובאיכות גבוהה, כיף גדול לכולם לשחק גם לאלו שבתחילת דרכם בעולם הקבלה וגם לאלו השוחים במושגי הקבלה.

"ניצוצות" מציעה 4 אפשרויות שונות של המשחק : 

  • רביעיות – איסוף סדרות. 
  • שתי וערב – איסוף סדרות אופקיות ואנכיות. 
  • מטריצה – השלמת מטריצת הסדרות. 
  • הקבלה – איסוף סדרות תוך הגדרת המושגים וללא ציון המושגים עצמם. 


המשחק, בשפות עברית ואנגלית, יגיע לחנויות במהלך חודש ינואר 2019 וניתן יהיה להשיגו ברשתות הספרים והמשחקים הגדולות, במרכזי קבלה וישירות באתר www.nitsotsot.com ומותאם לכל מי שעולם הקבלה מסקרן אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה