יום ראשון, 24 בפברואר 2019

אנגוס, מסעדת הבשרים האהובה מגיעה לשרון



אני זוכרת את אותם הימים בהם נסיעה צפונה הייתה מלווה תמיד בביקור במסעדת "אנגוס" המיתולוגית, החוויה תמיד השאירה עימה זכרונות קולינריים נפלאים וגרמה לנו לרצות לבקר שוב ושוב, מאז הרשת ממשיכה להתרחב וכיום מונה כבר כשישה סניפים ברחבי הארץ.

כאשר הרשת הגיעה למרכז הארץ  לא היו מאושרים מאיתנו וממש לאחרונה אף הגדילו לעשות והגיעו גם למתחם G בכפר סבא- שם הקימו מסעדה יפיפיה, רחבת ידיים (משתרעת על פני שטח של כ-300 מטרים) מעוצבת בצבעים מרהיבים אשר מעניקים חום ואנרגיות נפלאות (אגב, חשוב לציין שפע חניה תמצאו כאן תמיד). כאן ניתן להנות מהחלל הפנימי, ישיבה על הבר או לחילופין בימים נעימים גם ישיבה במרפסת החיצונית.



מי שמכיר את המותג יודע כי המסעדה שמה בפרונט את נתחי הבשר האיכותיים המגיעים מעדרים במרעה בהרי הגליל ומציעה מגוון רחב של נתחים מיוחדים וסטייקים כחלק מהתפריט הקבוע לצד מנות ראשונות נפלאות.



הגענו בערב קריר וסגרירי כאשר הגשם דופק על החלון אך בפנים המסעדה חמימה, אווירה קסומה ושירות מוקפד במיוחד, צוות המלצרים מכיר את התפריט על כל פריטיו ויודע להמליץ לכל לקוח ולקוח על כל מנה ומנה.

התחלנו את הערב עם 2 מנות פתיחה נפלאות- צ'וריסו טלה- נקניקיית צ'וריסו חצילים קלויים פטרוזיליה עגבניות קצוצות וטחינה- נקניקיות חריפות במקצת , נפלאות בטעמן עם שילוב הירקות הקלויים והטחינה פשוט מעדן:





טליאטה – רצועות דקות של וואסיו (לב הפלדה) צרובות על מחבת לוהטת , מוגש עם פרמז'ן, שמן זית , לימון ועלי ארוגולה- מנה נפלאה , רצועות דקיקות של עונג אשר מגיעות על מחבת לוהטת, אתם שולטים ברמת הצלייה המתבקשת ומתענגים על כל ביס וביס, אנחנו באופן אישי ביקשנו לוותר על תוספת הפרמז'ן כך שמי ששומר על כשרות יכול גם להנות ממנה זו:





לצד אלו יהיו גם מנות חדשות כגון ירושלמי על הפלאנצ'ה- מעורב חלקי פנים מובחרים של בקר וטלה, מוקפצים על הפלאנצ'ה ומוגשים עם טחינה, קדירת זנב שור-תבשיל קדירה של זנב עם ירקות שורש ועוד...

למנות עיקריות אני בחרתי בצלעות טלה- מנה מדהימה המתאפיינת בבשר רך בעל אחוז שומן פנימי גבוה - 4 צלעות עסיסיות, עשירות בטעמים וניחוחות עם טעמי כבש עזים, בהחלט גן עדן לקרניבורים .מודה!  אני אוכלת המון צלעות אך המנה הזו עלתה על כולן, מנה מצויינת:





הזוגי בחר בנתח אנטריקוט - 300 גרם של בשר אנגוס משויש ומיושן- נתח עסיסי, משוייש ואיכותי מאוד, עשוי במידת הצלייה המתבקשת, חגיגה קרניבורית איכותית במיוחד, גם מנה זו תהווה גן עדן לקרניבורים שבחבורה:




המנות העיקריות מגיעות עם תוספת חמה, אנחנו בחרנו בציפס' פריך ומתובל ובמנת הום פרייז- 2 המנות חמות, מיוחדות וטעימות במיוחד:




עוד תמצאו במנות העיקריות מבחר מנות כגון: פריים ריב- המלך של הסטייקים אחת מ- 4 צלעות האחוריות של האנטרקוט  טומהוק—פריים ריב בחיתוך הבית סטייק גדול במיוחד, המזכה את מי שמזמין אותו להיכנס להיכל התהילה של אנגוס, פורטר האוס- סינטה ופילה על העצם, קלאסיקה במיטבה, סינטה ניו יורק קאט (עם העצם) -טעם עשיר חוויה מסעירה , פלטת בשרים מושחתת 2,100 גרם: ניו יורק- סטייק סינטה על העצם בחיתוך אמריקאי, 300 גר אנטרקוט 200 גר נתח קצבים, שייטל 300 גר, קבבונים-200 גר, צ'וריסו 200 גר ועוד ועוד...


כמובן שלא ויתרנו על מנת הקינוח האהובה עלינו ביותר -ברד פודינג- בצק קוראסון אפוי עם צימוקים, עטוף בקרם בורלה, מוגש עם כדור גלידה וניל- קינוח מדהיםםםםםםםםםםםם, אחד הטובים שיצא לי לאכול בשנים האחרונות, כל ביס מעיף אתכם גבוה גבוה,  קינוח מעניין, שונה מאוד , מעט מזכיר בטעמו עוגת תפוחים אך טעים פי כמה- אל תוותרו:




רשת אנגוס הוקמה ב 2010 על ידי פאדי דבאח. שלושת הסניפים הראשונים של הרשת נפתחו בצפון הארץ וב-2015 נפתח סניף הדגל ברחוב הארבעה בתל אביב. במהלך השנה האחרונה הקים הבעלים, פאדי דבאח, יחד עם המסעדן ₪ ואיש העסקים דוריאן קופיט את קבוצת "פרימרו" אשר בבעלותה רשת אנגוס וביירן מרקט. הקבוצה עובדת על פיתוח ורכישת מסעדות נוספות. ההתמחות של מסעדת אנגוס היא בבשר איכותי, מקומי וטרי. כל מנות הבשר לרבות המבורגרים, נקניקיות, תבשילים וכמובן נתחי הבשר האימתניים מגיעים לצלחת היישר מהעדר הפרטי של הבעלים. המסעדה הציבה סטנדרט של טריות והקפדה על כל תהליך הבשר, דבר שלא קיים באף מסעדה אחרת בארץ. 



אנגוס
מתחם G, כפר סבא, טל' 09-9796655 

7 ימים בשבוע, 11:45 –אחרון הלקוחות 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה