יום שלישי, 19 בפברואר 2019

חופשה קסומה במלון קיסר ירושלים


לאחרונה עברתי תקופה מאתגרת במיוחד, על כן מה שהכי רציתי זה לצאת עם הזוגי לחופשה קצרה, כזו שתטעין אותנו עם אנרגיות וכוחות מחודשים. הפעם בחרנו לצאת לנפוש בעיר הקודש, העיר עם האנרגיות הקסומות, עם הרחובות היפיפים והאנשים מסבירי הפנים.

בחרנו במלון קיסר פרמייר ירושלים -מלון עירוני אינטימי באווירה אירופאית בלב העיר, מרחק הליכה משוק מחנה יהודה , קרוב מאוד למוקדי התיירות המרכזיים של העיר ובקרבת מקום לכל מרכזי התחבורה הציבורית- הן לרכבת הקלה והן לתחנה המרכזית.



כבר בהגיענו לקבלת המלון התקבלנו בסבר פנים יפות, צוות המלון עושה ככל שביכולתו על מנת לגרום לנו האורחים לשביעות רצון מלאה, כל שאלה/בקשה קטנה כגדולה נענית ברגע. 





המלון מציע לובי מחודש , בקופי שופ שבלובי ניתן להנות ממשקאות אלכוהוליים, מבחר עוגות ושתייה חמה (החל משעה 16.30 לערך) , חנות מזכרות ובחודשי הקיץ (אפריל-אוקטובר) תהנו מבריכת שחייה על הגג ( בתקופת "בין הזמנים " ישנם שעות נפרדות והפרדה נשים/גברים- לפי ביקוש).




במלון כ- 150 חדרים מרווחים המאובזרים בטלוויזית פלזמה עם חיבור לכבלים, מיני מקרר, ערכת קפה, 2 מיטות יחיד מחוברות עם מזרנים נוחים במיוחד וגישה לאינטרנט אלחוטי חינם.











מסעדת המלון מנוהלת על ידי השף איתן שמש   מציעה חוויה קולינרית מידי יום,  המזנונים המרהיבים מכילים מבחר של מטעמים בסגנון אורינטלי , נהננו משפע של סלטים טריים , איכותיים וטעימים, מבחר מנות בשריות, דגים, תוספות וקינוחים נפלאים.






























הטעמים ,הניחוחות והצבעים שאובים ממיטב מאכלי עדות ועמים, השרות הלבבי המלצרים האדיבים והאווירה הנעימה משלימים את ההנאה.

גם בארוחת הבוקר מצאנו שפע רב של סלטים טריים, מבחר דגים מלוחים, מבחר רחב של גבינות, לחמים, מנות חמות לצד קרות, עמדת הכנת אומלטים לבקשת הלקוח, ריבות, דגני בוקר, קינוחים ועוד.

















רחוב יפו 208 Jerusalem IL 9438303, יפו 208, ירושלים
החניה בחזית המלון על מקום בסיס פנוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה