יום שני, 18 בפברואר 2019

גלידת פיש פוד שהינה אחת מהטעמים המובילים והאייקוניים של " בן & ג'ריס" בארה"ב מגיע סוף סוף לישראל



גלידת פיש פוד שהינה אחת מהטעמים המובילים והאייקוניים של " בן & ג'ריס" בארה"ב מגיע סוף סוף לישראל 



אני יודעת שגלידה מזדהה עם ימי הקיץ החמים אולם אצלינו בבית כל השנה זוללים בהנאה מרובה גלידה איכותית וטעימה, לעיתים לצד עוגה חמימה ומפנקת, לעיתים כתוספת לקינוח מרענן ולרוב סתם עם כפית ברביצה על הספה בסיום יום מפרך. 

חברי ומשפחתי כבר יודעים שהגלידה המועדפת עלי הינה גלידת בן &ג'ריס, יש את הטעמים הקבועים שתמצאו אצלי במקפיא ויש תמיד עוד טעמים חדשים שאנחנו חייבים להכיר, הפעם אני רוצה להמליץ לכם על טעם חדש שהגיע לישראל והוא פשוט מושלםםםםםםםםםםםםם.

חברת בן &ג'ריס החלה בימים אלו לייצר ולשווק בישראל את גלידת פיש אנד פוד על שם להקה האמריקאית המפורסמת "PHISH" – בטעם האגדי המשלב שמנת משובחת מרשמלו ,קרמל עשיר ולהקה של דגי פאדג' - מתוק במידה הנכונה, עם שילובי חתיכות פאדג' גדולות ועשירות.






גלידת "פיש פוד" הינה ע"ש להקת PHISH – להקה אמריקאית מפורסמת, אשר חבריה הינם במקור ממדינת ורמונט- מדינתם של בן כהן וג'רי גרינפילד מייסדי חב' "בן אנד ג'ריס". 

חברי הלהקה פיתחו את הטעם האהוב יחד עם בן וג'רי והגיעו לשילוב המנצח של גלידת שמנת משובחת בטעם שוקולד, עם סרוויל מרשמלו, קרמל עשיר ופאדג' שוקולד בצורת דגים. 

גלידת "פיש פוד" אינה עוד גלידה רגילה- מכיוון שלהקת "פיש" הינה בעלת אג'נדות סביבתיות וחברתיות- חלק מהרווחים על כל פיינט שנמכר ברחבי העולם נתרמים למאמצים סביבתיים באזור אגם צ'מפליין בוורמונט. 


ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות מובחרות. 
פיינט: 500 מ"ל, המחיר המומלץ לצרכן: 25 ₪. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה