יום שלישי, 12 בפברואר 2019

סדרת מוצרי "לקטופיל" לטיפול בעור יבש, סדוק ומגורה



סדרת מוצרי "לקטופיל" לטיפול בעור יבש, סדוק ומגורה 
מבית חברת התרופות "כצט" 



כל שינוי קטן כגדול במזג האוויר מורגש באופן קיצוני מיד בעור ידי ורגליי, לעיתים עד מצב קיצוני על כן נוטה להשתמש במוצרים הטובים ביותר שקיימים בשוק הן למניעה והן לטיפול על מנת להקל על התופעה הנוראית.

אחד מהמוצרים שתמצאו אצלי תמיד הינם מוצרי המותג "לקטופיל" אשר מציעים סדרת מוצרי טואלטיקה טיפולית (אגב, הם מיוצרים על ידי חברת התרופות כצט) , המוצרים מהווים עבורנו את הפתרון האידיאלי לתופעת העור היבש והסדוק. הסדרה כוללת 5 מוצרים: תחליב סבון טיפולי, תחליב גוף טיפולי, קרם ידיים טיפולי לידיים עובדות ושמפו ומסכה נגד קשקשים. 

זוהי סדרת מוצרי הטואלטיקה הטיפולית היחידה שמוצריה הם בעלי רמת p.H 3.5 – רמת חומציות המסייעת לשיקום יכולת ההגנה הטבעית של העור ושמירה עליה. מוצרי לקטופיל מבוססים על שילוב ייחודי של חומצה לקטית ומרכיבי לחות המופקים מחלב. סדרת לקטופיל כולה מאושרת ע"י א.י.ל - האגודה הישראלית לסוכרת. 

המוצרים בסדרה: 

תחליב סבון טיפולי היחיד ברמת pH3.5 לשימוש יומיומי עבור כל המשפחה ובמיוחד לבעלי עור יבש, סדוק ומגורה. מתאים גם לתינוקות הסובלים מתפרחת חיתולים. תחליב סבון לקטופיל אינו מכיל דטרגנטים המיועדים להקצפה בלבד, הוא היפואלרגני ומתאים לעור רגיש. מחיר: 59.90 ₪ . 



קרם ידיים טיפולי לידיים עובדות פותח במעבדות חברת כצט, מכיל נוסחה מיוחדת של מרכיבי לחות וחומצה לקטית המופקים מחלב. במיוחד לעור ידיים עובדות, עור יבש וסדוק. היחיד ברמת pH3.5 שומר על לחות וגמישות העור, עוזר בשיקום סדקים בעור הנגרמים מיובש, עבודה ופגעי אוויר. הקרם הוא היפואלרגני ומתאים לעור רגיש. מחיר: 34.90 ₪ . 



קרם גוף טיפולי  פותח במעבדות חברת כצט, מכיל נוסחה מיוחדת של מרכיבי לחות וחומצה לקטית המופקים מחלב. נבדק ואושר היפואלרגנית ולעור רגיש. היחיד ברמת pH3.5 המסייע ליכולת ההגנה הטבעית של העור. מתאים לשימוש יום יומי המסייע בשיקום סדקים בעור הנגרמים מיובש ופגעי אוויר, שומר על לחות וגמישות העור, מרגיע ומשפר את עור הגוף ומעניק לו הגנה, רכות, גמישות והזנה.. מחיר: 39.90 ₪ 




עור בריא הוא עור חומצי. עור גופנו מגן על עצמו באופן טבעי ע“י שמירה על רמת החומציות. המדענים מודדים את החומציות בערכים של מתחת ל 7- מראים על חומציות ואלה מעל 7 מעידים על בסיסיות. .רמת ה- pH הנורמלית של העור נעה בין 4-6. כאשר פוחתת החומציות מתרופפים תאי השכבה החיצונית והיא מאבדת את יעילותה כמגנה על העור, העור הופך רגיש יותר לזיהומים וגם יופיו ורכותו נפגעים מכך. 

לחומציות העור שני תפקידים עיקריים: הגנה טבעית על העור מחיידקים הגורמים לזיהומים ומחלות, כמו כן להשתתפות בתהליך התחדשות תאי העור. 

היתרונות הבולטים ברכיבי החלב במוצרים לעור : Lactic acid (חומצה לקטית): מהווה 70% ממעטה ההגנה החומצי של העור. הגוף מפריש את החומצה הלקטית בזמן פעילות שרירים מואצת, כמו גם בכל תהליך ריפוי של רקמות בגוף. החומצה הלקטית מחזקת את המעטפת החומצית של העור ובכך יוצרת סביבה קוטלת מזהמים. כמו כן, היא מחזקת את תנגודת העור לחיידקים, פטריות ונגיפים. 

Lactoserum (לקטוסרום): מעשיר את העור בחומרי הזנה, בעיקר לקטוז המספק אנרגיה לתאי העור ותורם להתחדשות ושיפור מראה העור. 
Lactowax (לקטווקס): מעשיר את העור באלמנטים הידרוליפידים ולכן שומר על הלחות והאלסטיות של העור. 

את סדרת הטואלטיקה הטיפולית לקטופיל ניתן להשיג בכל מחלקות הטבע ברשתות הפארם ובכל בתי המרקחת. 

אודות 
כצט (CTS) היא אחת מקבוצות הפארמה ומוצרי הצריכה הגדולות והותיקות בישראל, אשר פועלת במגוון רחב במיוחד של קטגוריות בתחומי הבריאות ומוצרי הצריכה. החברה הוקמה בשנת 1921 ומנוהלת כיום ע"י גב' סיגל פירסט. 

חזון החברה, הייעוד הארגוני וערכיה של כצט דוגלים בהיותה חברה מפתחת, מייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרים בהקשר רחב של בריאות, התפתחות וצמיחה בתחומים של בני אדם, בעלי חיים וצמחים. הקבוצה פעולת בשלושה תחומים: פארמה, וטרינריה ובתחום החקלאי. 

פעילויות הליבה של החברה כוללות ייצור, שיווק, ייבוא והפצה של תרופות, תכשירים רפואיים, מוצרי טיפוח, מכשור וציוד רפואי; ייצור ושיווק של מוצרים מקצועיים לחקלאות; וייצור, ייבוא והפצה של מוצרי מזון לבעלי חיים. בנוסף החברה מייצרת ומשווקת עשרות תכשירים תחת מותגים מקוריים מוכרים, דוגמת פמינה, לקטופיל, טיפטיפות ורבים נוספים. פרטים ומידע נוסף מידע נוסף אודות החברה ומוצריה באתר האינטרנט: www.cts.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה