יום חמישי, 26 במאי 2022

מיכל סבון טבעי ממשיכה להפתיע

למוצרים של מיכל סבון טבעי נחשפתי לפני מספר שנים ומאז כל פעם מנסה עוד ועוד מוצרים. מדובר במותג טבעי וסופר איכותי אשר הוקם אי שם בשנת 2007 על ידי מיכל לוי. כלל המוצרים הינם מוצרי קוסמטיקה טבעיים אשר נרקחים בעבודת יד במפעל המשפחתי של מיכל. רקיחת המוצרים נעשית בתהליכים מוקפדים של עבודת יד, במנות קטנות, ותוך מתן תשומת לב מרבית לעשייה באהבה, איכות ובריאות. את כל המתכונים למוצרים מיכל פיתחה בעצמה במהלך השנים עם המון השקעה ופיתוח מקורי. כל זאת במחירים סופר הוגנים.




מיכל לא שוקדת רגע על השמרים וכל הזמן ממשיכה להשיק עוד ועוד מוצרים חדשים והפעם קיבלתי משלוח של קרם ידיים וקרם גוף טבעיים ומיוחדים. כאחת שמאוד מקפידה על שימוש במוצרים אלו יותר משמחתי להכירם ולהבין את ההבדלים בין מוצרים איכותיים טבעיים על פני מוצרים שאנו רוכשים ברשתות הפארם.

ראשית ולפני הכל אני חייבת לציין שכל פעם שאני מקבלת ממיכל סבון טבעי משלוח אני נהנית לפתוח את האריזה, תמיד ארוז בקפידה, בקופסא יפה, עם כרטיס ברכה אישי- כיף גדול!!






קרם גוף מצמחי מרפא עם חוחובה, ורדים, מרווה וחלמית- באופן אישי סובלת מעור מאוד יבש במיוחד בימי הקיץ ובתקופות המעבר על כן מקפידה לפחות פעמיים ביום להימרח בקרמים הטובים ביותר, כאלו שיספקו בעבורי את ההגנה הטובה ביותר לעורי. מודה ומתוודה, במיוחד כבלוגרית אני נחשפת להמון מוצרים אך כ-70% מהמוצרים שניסיתי לא היו התאימו לעורי מסיבה זו או אחרת. קרם הגוף מצמחי המרפא מבית מיכל סבון טבעי התאים לעורי כמו כפפה ליד. הקרם נספג במהירות בעור, לא הותיר אותו שמנוני אלא רך, נעים וריחני במתינות- בדיוק כמו שאני אוהבת!

כמו כלל המוצרים של מיכל סבון טבעי על מנת לפתח את קרם הגוף , הצוות התחיל במחקר הרבליסטי מעמיק, יצרו חליטות צמחים שידועים כמעניקי גמישות ורכות לעור. כתוצאה מהמחקר בחרו בחלמית, מרווה וורדים. מהם יוצרים חליטה חזקה שהיא הבסיס של קרם הגוף. לחליטה משדכים כמויות נדיבות מאוד של שמנים איכותיים ביותר: שמן חוחובה אורגני בכבישה קרה, חמאת שיאה אורגנית, שמן שקדים מתוקים אורגני בכבישה קרה, שמן אבוקדו.

הקרם לא מכיל חומרי מילוי זולים כמו שמן חמניות או סויה, לא מכיל משמרים סינטטיים כמו Sodium Benzoate או פנוקסיאתנול שמקובלים במוצרים טבעיים – קרם הגוף מכיל רק תמציות שימור צמחיות לחלוטין, ללא רכיבים סינטטיים. את הניחוח המושלם יוצרים  רק עם סינרגיות שמנים אתריים טהורים ואיכותיים. את השמנים הם מייבאים בעצמם ואף מקפידים על רכש קפדני ואיכותי ביותר.




קרם ידיים מזין עם גוטה קולה, קמומיל, שמן אגוזי מקדמיה וחמאת שיאה- גם כאן בדיוק כמו במוצר הקודם מדובר במוצר ברמה גבוהה מאוד. תקופת הקורונה הביאה עימה שטיפות ידיים חוזרות ונשנות מה שגרם לנו ליובש קיצוני בעור הידיים ובשל עובדה זו אני נוטה להשתמש בקרם ידיים מספר פעמים מוגבר ביום. גם כאן בדיוק כמו ששיתפתי לגבי קרם הגוף ניסיתי אין ספור מוצרים ורק מקבץ קטן של מוצרים עושה בעבורי את העבודה. קרם הידיים של מיכל סבון טבעי נתן מענה מעולה, נספג בקלות בעור, מותיר אותו רק ונעים לאורך זמן (טוב, נו עד שטיפת הידיים הבאה), לא גורם לי לפריחה ולתחושה לא נעימה (כמו הרבה מוצרים אחרים) ומעניק ניחוח ורכות נעימה.


קרם הידיים לא מכיל חומרי מילוי זולים כמו שמן חמניות או סויה (שימו לב לרכיב השני או השלישי ברוב הקרמים הטבעיים), מכיל תערובות מושקעת של שמנים צמחיים איכותיים בכמויות נדיבות. לא מכיל משמרים סינטטיים כמו Sodium Benzoate או פנוקסיאתנול שמקובלים במוצרים טבעיים.לא מכיל חומרי בושם סיננטיים או צמחיים מעובדים (fragrance שנמצא ברוב המוצרים, גם הטבעיים) – את הניחוח יוצרים רק עם סינרגיות שמנים אתריים טהורים ואיכותיים, שיוצרים בסבון מיכל. את השמנים מייבאים בעצמם ואף ומקפידים על רכש קפדני ואיכותי ביותר.





כמי שהתנסתה כבר במספר מוצרים של המותג אני חייבת לציין שכל פעם נהנת מחדש ומתאהבת במוצרים ובמיכל. השירות המוקפד, היחס האישי לכל לקוח ולקוחה, המשלוחים המוקפדים והארוזים יפייפיה - כל אלו גורמים לנו הלקוחות לחווית שירות כוללת מהנה במיוחד. כבר בשלב ההזמנה הראשוני תקבלו מיל מסודר עם פרטי המשלוח, זמן המשלוח ועוד. אז אתם עוד פה? רוצו , הכנסו לאתר ו/או לדף הפייסבוק שלה, הזמינו עוד היום מוצרים שמתאימים לכם , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!
מיכל סבון טבעי

פייסבוק

טלפון לבירורים:
04-9930343

החנות ממוקמת בפארק תעשייה דלתון

שעות פתיחה:
9.00-14.00

משלוח בוקס איט :
בהזמנה מעל 85.00 ₪ ללא עלות.
בהזמנות מתחת ל- 85 ₪ בחיוב של 7 ₪ בלבד.

דואר שליחים :
בהזמנה מעל 300 ₪ ללא עלות.
בהזמנה מעל 85.00 ₪ בחיוב של 10₪ בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה