יום רביעי, 11 במאי 2022

בפסח קפצנו למקום הנמוך בעולם והפעם לאונרדו קלאב ים המלח


בחופשת פסח האחרונה החלטנו לצאת מעבדות לחירות והפעם במקום לבלות את ימי חול המועד בבית בבישולים, בניקיונות, באירוחים ועוד בחרנו לצאת לחופשה מפנקת במקום הנמוך בעולם והפעם לאחר אין ספור המלצות בחרנו במלון לאונרדו קלאב ים המלח. המלון הינו במסגרת הכל כלול עם חוף ים פרטי צמוד, פארק מים לילדים, שפע פעילויות מסביב לשעון, אוכל מפנק ואווירה קסומה. 




יום ראשון ארזנו מזוודות ויצאנו לדרך לעבר ים המלח, כבר כאשר הגענו למלון הבנו שבחרנו טוב, קבלת הפנים מפנקת המתינה לנופשים, הצוות ערוך ודרוך לקראת בואם של הנופשים החדשים, המלון רחב ידיים, נקי ומצוחצח (חייבת לציין לטובה את אנשי התחזוקה והניקיון אשר לאורך כל שהותנו עשו הכל על מנת שהמלון יישאר נקי). המתנה קצרה וקיבלנו את המפתחות לחדר. 

הפעם שהינו בסוויטת דה לקס-סוויטה מרווחת עם מרפסת שיזוף גדולה הפונה לים. הסוויטה רחבת ידיים ומיועדת לזוג עם ארבעה ילדים. בסוויטה מצאנו מטבח מאובזר עם מקרר ומקפיא, ערכת קפה ותה,. סלון גדול ובו פינת ישיבה, ספה נפתחת לילדים, פינת אוכל.  חדר שינה מרווח מאוד שכלל מרפסת עם נוף מדהים. חדר אמבטיה גדול שכלל אמבטיה, מקלחון ושירותים, מגוון פינוקי רחצה . חדר שירותים נוסף וכאמור מרפסת גדולה ומפנקת שכללה גקוזי, מיטות שיזוף ועוד. 















הגענו מאוד עייפים מהדרך עמוסת הפקקים, מנוחה קצרה, ירידה לארוחת צהריים מפנקת , התאוששות והתאקלמות קצרצרה, החלפה לבגדי ים וייאלה לכיוון הבריכה (עם ילדים לא ממש ניתן לנוח, כן?). אנחנו מצידנו השתזפנו לנו בשפת הבריכה בכיף ואילו הילדים שרפו את כל האנרגיה שלהם בפארק המים שכלל שלוש מגלשות מים חדישות ומגניבות: מגלשה מהירה, מגלשת ילדים ומגלשה המותאמת לכל המשפחה- מגלשות כאלו שגרמו להם לרדת ולעלות שוב ושוב. בין לבין התפנקו עם ארטיק במזנון הבריכה, משקה קל ו/או ברד.






המלון מציע חווית אירוח כוללת מושלמת בין היתר צוות בידור מיוחד במינו, כזה שמקפיץ ומשגע את ההורים והילדים, מעניק מגוון רחב של פעילויות לאורך כל שעות היממה (חייבת לציין שלילדים הקטנים יש מגוון סופר רחב של פעילויות, אצלי הבנים יותר גדולים ופחות דיבר אליהם אבל ראיתי את הילדים הקטנים במלון פשוט מתענגים על כל רגע ורגע עם הצוות אז שאפו גדול). אנחנו המבוגרים נהננו בכל ערב ממופע ססגוני מדהים. מבטיחה לכם כי לא תמצאו כאן רגע דל. 




כאשר סיפרנו שאנחנו יוצאים לנופש בים המלח הרבה גבות הורמו "מה תעשו שם?" בעיקר שאלו אותנו, אז חברים כפי שציינתי מעלה לא היה לנו רגע דל, באמת, יש כל כך הרבה פעילויות- נהננו לשהות בחוף הים הצמוד למלון , בבריכה, בספא המקסים ואפילו בגקוזי שבמרפסת שלנו.





לילדים יש מועדון לקטנים ואף מועדון לנוער (שאפו גדול, פעם ראשונה שרואה הפרדה). מועדון הנוער -פתאלסטיישן – לצעירים שאוהבים להתפנק- את חוויית המשחק הטובה ביותר תפגשו במועדון הנוער פתאלסטיישן הכולל משחקי סימולאטור חדישים, מסכי LCD וקונסולות משחק X-Box, PS3 ו-Wii. ואילו לקטנטנים כאמור- פתאל קידס קלאב – לילדים שאוהבים להתפנק- מועדון הילדים "פתאל קידס קלאב" בלאונרדו קלאב ים המלח מפנק את הילדים עם מבחר אטרקציות: בריכת כדורים, פינת יצירה וצביעה, צעצועים ומשחקים שונים. אגב, יש גם חדר משחקי מכונות שהילדים שלי פשוט מכורים אליהם ובילו שם שעות רבות.







מלבד צוות הבידור, הפעילויות, החדר המפנק והאווירה הכוללת המושלמת זכינו להינות ממבחר ארוחות לאורך כל שעות היממה - ארוחת בוקר, צהריים, ערב , קפה ועוגה ופינוקים נוספים שהוגשו מידי יום בבריכת המלון. כמו כן בצמוד לחדר האוכל המתינה לסועדים עמדת קוקטיילים ואלכוהול מידי ערב.




























למרות שהיינו בימי חג הפסח ומאוד קשה לנהל מטבח בתקופה כזו בכל ארוחה מצאנו שפע אפשרויות, הכל היה טעים, טרי ומפנק. ילדי מאוד מפונקים וערב אחד נסיך הבית פשוט לא מצא לעצמו מה לאכול (ובואו,,, היה והרבה) פניתי למנהל מזון ומשקאות של המלון ושאלתי באם ישנה אפשרות לקבל שוקולד למריחה ומצות, כעבור חצי שעה קיבלתי משלוח עד החדר עם בקשתי כך שכולם היו מרוצים ושבעים (לא תמצאו בהרבה מקומות שירות כזה מוקפד ואיכותי).

חיש מהר ומבלי ששמנו לב הסתיימה לה חופשת החלומות, נהננו מכל רגע ורגע, הן הקטנים והן הגדולים. 

רגע לפני סיום חייבת לציין לטובה את נציגי חדר האוכל שעושים הכל על מנת שהשירות יהיה מהיר ויעיל, תמיד נקי ומוקפד מאוד, אפילו הנציגים שמכינים את החביתות משוחחים עם הלקוחות, איכפתיים וקשובים מאוד (שאפו ענק!! אגב, חייבת לשתף שבעת הצק' אין במלון קיבלתי כוכבים להעניק לנותני השירות המצטיינים, אחת מהן שקיבלה ממני את הכוכב הייתה זו שמכינה את החביתות בכל בוקר). עובדי הניקיון שבמהלך כל החופשה ניקו ללא הרף את הלובי, איזור הבריכה, החדרים ועוד . שנייה לפני סיום חייבת תודה ענקית לליטל מנהלת שירות לקוחות אשר עושה ימים כלילות על מנת שכל אורח ואורחת יהנו מהחופשה, קשובה, סובלנית - שאפו ענק!!

אנחנו באופן אישי חברים בפתאל ומזמינים לאורך כל השנה אין ספור חופשות (באילת לרוב אולם הזמנו גם בטבריה וכאמור בים המלח) וממליצה בחום. אגב לפתאל יש מבצע של פתאל על הזמן בו ניתן לרכוש חבילות נופש במחירים מצחיקים של כ-50% מהערך המקורי (כמעט ובמקרה אבל שבוע הבא ב-16.5.22 נפתחת ההרשמה שוב, ממליצה בחום).

לאלו המצטרפים לחבר מועדון ישנם המון הטבות:

לילה מתנה בצבירת 10 לילות ברשת.
10% הנחה על חופשה בארץ.
10% הנחה על חופשה בחו"ל.
20% הנחה בימי הולדת ונישואין.
15% הנחה בחודש נבחר.
פינוק לחדר ביום ההגעה.

ועוד ועוד הטבות, ממליצה בחום. 

אז אתם עוד פה? רוצו והזמינו את החופשה הבאה, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!


עין בוקק, ים המלח, (הצג מפה)
טלפון במלון: 08-6689444 
מרכז ההזמנות: 03-5110000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה