יום ראשון, 15 במאי 2022

מיכל סבון טבעי והפעם מסיכת מינרלים לפנים


למוצרים של מיכל סבון טבעי נחשפתי לפני מספר שנים ומאז כל פעם מנסה עוד ועוד מוצרים. מדובר במותג טבעי וסופר איכותי אשר הוקם אי שם בשנת 2007 על ידי מיכל לוי. כלל המוצרים הינם מוצרי קוסמטיקה טבעיים אשר נרקחים בעבודת יד במפעל המשפחתי של מיכל. רקיחת המוצרים נעשית בתהליכים מוקפדים של עבודת יד, במנות קטנות, ותוך מתן תשומת לב מרבית לעשייה באהבה, איכות ובריאות. את כל המתכונים למוצרים מיכל פיתחה בעצמה במהלך השנים עם המון השקעה ופיתוח מקורי. כל זאת במחירים סופר הוגנים.


מיכל לא שוקדת על השמרים וכל הזמן מפתיעה, מחדשת ומרעננת את מגוון המוצרים. לפני כחודש קיבלתי משלוח מפנק חדש ובו מסיכת מינרלים לפנים- עם בוץ ים המלח, חימר צרפתי ונבט חיטה. לפני כשבועיים יצאנו אנחנו והילדים לחופשה כיפית ומהנה והפעם החלטנו לעשות טיפול פנים משותף לבנות המשפחה (מתנצלת הן הטילו וטו על תמונות ולכן נותר רק לדמיין). ראשית חייבת לציין כי המסיכה נעימה למגע על הפנים (מתקשה אך לא הופכת לאבן כמו הרבה מסיכות בוץ אחרות שאנחנו מכירות) ולאחר השימוש מותירה את עור הפנים רך, נעים ובעל ברק. כולנו בגילאים השונים (בנותיי בשנות העשרים, חברה בת 50 ואני בת 43) פשוט התאהבנו במוצר המושלם. 




אחד הדברים שאני מאוד אוהבת במוצרים של מיכל זה הפירוט המדויק בתכולה, ההסברים מה כל מוצר ומוצר מכיל ולאיזו מטרה הוא מיועד - אלו הינם פרמטרים חשובים שלצערי לא מופיעים בכל מותג שאנו מכירים.




כמי שהתנסתה כבר במספר מוצרים של המותג אני חייבת לציין שכל פעם נהינת מחדש ומתאהבת במוצרים ובמיכל. השירות המוקפד, היחס האישי לכל לקוח ולקוחה, המשלוחים המוקפדים והארוזים יפייפיה - כל אלו גורמים לנו הלקוחות לחווית שירות כוללת מהנה במיוחד. אז אתם עוד פה? רוצו , הכנסו לאתר ו/או לדף הפייסבוק שלה, הזמינו עוד היום מוצרים שמתאימים לכם , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

מיכל סבון טבעי

פייסבוק

טלפון לבירורים:
04-9930343

החנות ממוקמת בפארק תעשייה דלתון

שעות פתיחה:
9.00-14.00

משלוח בוקס איט :
בהזמנה מעל 85.00 ₪ ללא עלות.
בהזמנות מתחת ל- 85 ₪ בחיוב של 7 ₪ בלבד.

דואר שליחים :
בהזמנה מעל 300 ₪ ללא עלות.
בהזמנה מעל 85.00 ₪ בחיוב של 10₪ בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה