יום רביעי, 18 במאי 2022

אוהבי הניוקי התפקדו! תבואות משיקה סדרה של ניוקי איטלקיים אורגניים, נימוחים וטעימים במיוחד



לכבוד חג השבועות, חברת "תבואות" משיקה סדרה של ניוקי איטלקיים אורגנים, נימוחים וטעימים להפליא!


השבוע הגיע משלוח מפנק במיוחד מבית "תבואות" שהכיל את סדרת הניוקי החדשה שהשיקו. מיד לקחתי עימי את השלל ונכנסנו יחדיו למטבח והוכנה ארוחת מלאכים איטלקית טעימה במיוחד. הפעם הכנו ניוקי תפו"א איטלקי ברוטב שמנת, חמאת כמהין, פרמז'ן ופיטריות- תקשיבו!!! זה סופני ברמות ממכרות!! ראשית ולפני שאמשיך לספר אודות המוצר ואשתף במתכון חייבת לציין כי אלו הניוקי הקנויים הטעימים ביותר שנחשפנו אליהם- רכים, נימוחים ומפנקים.

לכבוד שבועות, משיקה חברת "תבואות", המתמחה במזון טבעי ואורגני, סדרה של ניוקי איטלקיים אורגנים, נימוחים וטעימים להפליא! בטעמי הסדרה: ניוקי תפוחי אדמה אורגני; ניוקי תפוחי אדמה אורגני ללא גלוטן; ניוקי תפוחי אדמה אורגני עם תרד; וניוקי תפוחי אדמה אורגני עם קמח כוסמין ותרד.

הניוקי משתדכים נהדר לכל רוטב ולכל תוספת - החל בדגים, בשר או עוף וכלה בירקות, תבלינים או גבינות. הרטבים שנחשבים לקלאסים לליווי ניוקי הם רוטב עגבניות, רוטב חמאה ומרווה, בשאמל או רוטב חמאה וגבינה. תבואות מפנקת עם מתכון לרוטב חמאה ומרווה.

ניוקי (Gnocchi) הוא מאכל איטקלי מוכר, נפוץ ואהוב, המוכן מתפוחי אדמה, סולת, קמח, פירורי לחם או גבינת ריקוטה. המילה מציינת כופתאות וזאת צורת הרבים של המילה Gnocco. למרות שרואים בה סוג של פסטה, מרכיביה שונים. נהוג להגיש ניוקי עם רטבים שונים.

בארגנטינה, אורוגואי וברזיל – ארצות בהן המטבח האיטלקי מאוד פופולרי, מקובל לאכול ניוקי ב-29 לחודש - יום לפני קבלת השכר החודשי. הסיבה: הניוקי נחשב למזון משביע, טעים ובריא והוא מתאים במיוחד ליום בו רבים סובלים ממחסור במזומנים. יש הנוהגים להניח שטר כסף מתחת לצלחת הניוקי, כסגולה לשגשוג.


המצרכים:
חבילת ניוקי תפוחי אדמה של "תבואות"
3 שיני שום כתושות
מעט שמן זית
4 כפות חמאת כמהין 
פרוסות פיטריות עבות
פרוסות בצל דקיקות
שמנת מתוקה
100 גרם פרמזן (50 גרם לרוטב, 50 גרם לפיזור)
תבלינים: מלח, אגוז מוסקט, מלח שחור גרוס.

אופן ההכנה:
הכנת הניוקי קלה מאוד. מכניסים אותם לסיר מלא מים רותחים. מבשלים מספר דקות עד שהניוקי צפים על פני המים. מסננים ומוסיפים לרוטב.

הכנת הרוטב:
מטגנים את רצועות הבצל עד להזהבה קלה, מוסיפים את השום הכתוש ומערבבים קלות.
מוסיפים את הפיטריות, תבלינים, שמנת מתוקה ומערבבים היטב.
מבשלים על אש קטנה כ-7-10 דקות ומוסיפים את גבינת הפרמזן, מערבבים היטב.

מסננים היטב את הניוקי ומוסיפים לסיר הרוטב, מערבבים היטב, מגישים בצלחת הגשה ומעל מפזרים עוד גבינת פרמז'ן.






כשר פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר: 17.90 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה