יום שלישי, 3 במאי 2022

מוכנים ליום העצמאות? קבלו את הטיפים שיעשו את האירוח לקליל ביותר

 


מניחה כי אצל רובנו אם לא כולנו ביום העצמאות המנגל ידלק ויונחו בו כלאחר יד מבחר מטעמים, הפעם בוחרת להביא לכם מקבץ טיפים למנגל המושלם, כן אני יודעת כי יש אינספור שכאלה אולם הפעם בחרתי לקבץ אותם עבורכם.


ראשית ולפני הכל רשימה מסודרת מראש ובה תכנון מוקפד, מה שניתן להכין מראש רצוי ומומלץ כך תגיעו למנגל חיננים, לא עייפים והרבה יותר נחמדים.

אני ממליצה להשרות את שיפודי העץ כערב לפני, כך השיפודים יתרככו ולא ישרפו בעת המנגל. מכינים בשרים במרינדה? השרו אותם לילה לפני, הם יתפסו היטב את הטעמים ויהיו טעימים אף יותר (בהמשך הפוסט אשתף אתכם ברטבים הטעימים ביותר שילוו את המנגל שלכם).

לא יודעים מהי הכמות המומלצת לאדם? 350 גרם לאדם מבוגר , 150 גרם לילד.

מארחים עם ילדים? השתדלו להכין עבורם לפני את האוכל, כשהם שבעים הם רגועים ואתם נהנים מהמנגל.

חשוב מאוד שהרשת תהיה חמה מאוד כשמניחים עליה את הבשר- כדי לבדוק שהחום מספיק, העבירו את כף היד מעל לרשת וספרו עד שלוש, אם החום שתרגישו ביד יהפוך לבלתי נסבל עוד לפני שתגיעו לשלוש, הגעתם לטמפרטורה הנכונה.

לאחר הורדת הבשר מהאש, כדאי לסחוט עליו מעט לימון, הלימון מעצים את הטעם ומעדן מעט את השמנוניות.






כפי שציינתי מעלה הפעם בחרתי לשדרג את המנגל החגיגי ואשתמש ברטבים הטעימים ביותר שיש לשוק להציע מבית"מאכלי עולם" אשר בימים אלו מציעה ליהנות ממבחר הטעמים המיוחד שלSweet Baby Ray's - מותג הרטבים הפופולארי מארה"ב.




מבחר הרטבים שישדרגו לכולנו את הטעם במנגל, בתנור ובמוקפץ! אני ומשפחתי באופן אישי מכורים כבר שנים לרטבים המושלמים שלהם שהופכים כל ארוחה לחגיגת טעמים מיוחדת. 

כל מי שביקר במסעדת ברביקיו, בדיינר או במסעדת מזנון מהיר בארצות הברית בוודאי נתקל במבחר הרטבים הנהדר של SBR ((Sweet Baby Ray's, המתאפיינים בטעם עשיר ובמרקם סמיך ועם זאת קליל, ומשתדכים מצוין למגוון מנות של בשר ותחליפיו, המבורגר, נקניקיות, טופו, צ'יפס, טבעות בצל, נודלס ועוד. אז למה שאנחנו לא נהנה גם?

במבחר הרטבים ניתן למצוא:
רוטב ברביקיו – Barbecue Sauce - הרוטב הראשון והמקורי של SBR
רוטב טריאקי Sweet Teriyaki – עם שומשום וג'ינג'ר
רוטב ברביקיו בטעם דבש ופלפל צ'יפוטלה – Honey Chipotle Barbecue Sauce
רוטב חריף – Hot Sauce - חדש בישראל

בהכנה על האש מומלץ למרוח את הרוטב ב- 5 – 10 הדקות האחרונות לצלייה. מומלץ גם להשתמש ברטבים כמרינדות להשרייה כשעתיים לפני הבישול או הצלייה. הרטבים מתאימים גם להכנה ולתיבול מוקפצים, בישול, בישול איטי ובכריך, והם גם נהדרים בתור דיפים עם ירקות, קרקרים, צ'יפס או נאצ'וס.

יש לשמור בקירור לאחר הפתיחה (עד 4 חודשים).

כשר פרווה באישור הרבנות לישראל ובהשגחת OU.

מחיר: כ-22.90 ש"ח (לבקבוק במשקל 340 - 510 גרם). להשיג ברשתות טיב טעם, סטופ מרקט, קשת טעמים, אתר כרמלה, ובמעדניות וקצביות ברחבי הארץ
הכי חשוב שיהיה לכולנו חג עצמאות שמח!!



 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה