יום שלישי, 31 במאי 2022

מצאתי את הלהיט הבא- יין בחצר

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים זה למצוא פנינות קסם חדשות ומיוחדות, כאלו שעדיין לא כולם מכירים ומרגישים שאנו חייבים להביא את הבשורה. אז חברים!! החזיקו חזק!! מצאתי את הלהיט הבא- בר יין ישראלי וכשר בלב המדרחוב ההומה של נחלת בנימין עם חצר אורבנית קסומה ומיוחדת, מגוון פינות ישיבה בפנים ובחוץ- המקום נפתח רק במרץ האחרון על ידי אדיר יונביץ ועומר טובול ושמו כבר הולך לפניו. במקום תמצאו תפריט יין עשיר במיוחד , טאפאסים מושלמים לחלוקה (לא בהכרח תרצו לחלוק אבל..), וייב מטורף, אווירה קסומה ומיוחדת, בריזה נעימה ומוזיקת רקע מושלמת (כזו של שנות השמונים- כיפית בטירוף). כל אלו יספקו לנו המבקרים במקום חוויה אחרת, חוויה מיוחדת שתיחקק בזיכרוננו לאורך זמן. 





אז באטרף החיים החלטנו שעושים פאוזה קלה ואמש קבענו דייט אני והזוגי - אפילו את נושא החנייה פתרנו די בקלות כך שאין ספק שהבילוי התחיל בהנאה מרובה (יש מגוון חניונים באיזור). הגענו ליין בחצר וכבר בכניסה הבנו שהגענו למקום הנכון, אדיר אחד מהבעלים מקבל את פני האורחים בחיוך רחב ובסובלנות ייתרה, עובר עם הלקוחות על התפריט, ממליץ על יין כזה או אחר ומתאים לכל אחד ואחת את מבוקשו.

עוד לפני שנמשיך קבלו הצצה לחצר המדהימה (אגב, ניתן לעשות מפגשים/אירועים ומפגשים במקום הקסום הזה):




אז מה היה לנו? הזוגי מצידו התחיל ביין אדום ואילו אני בקוקטייל מדהים שנרקח על ידי צוות המקום:



אז מה היה לנו? 

התחלנו עם פוקאצ׳ה ומבחר מטבלים: טחינענע סופר משוגע ומקורי להפליא (מתכוונת לאמץ בבית), טפאנד זיתים טעים במיוחד, שמן זית וגירודי עגבנייה- אין ספק שמבחינתי זה הנשנוש האולטימטיבי, הפוקצ'ה סופר רכה ונימוחה, המטבלים טעימים במיוחד :


ארטישוק א-לה רומנה- מוגש על לאבנה עם מיקס שרי, עלי רוקט, צנון ושקדים קלויים- מנה גדולה וסופר רעננה , קלילה וטעימה. מי שמכיר אותי יודע שאני חסידה מאוד גדולה של ארטישוק א-לה רומנה וזו הייתה המנה המושלמת בעבורי. שילובי הטעמים היו מאוד מאוזנים ומדויקים ויצרו מנה כיפית במיוחד:



ברוסקטות ספייסי טונה אדומה- איולי צ' יפוטלה, בצל סגול וירוק, כוסברה, נענע, ירוק חריף- מנה סופר מפתיעה וטעימה, אחת המנות הטובות שדגמנו. ראשית מדובר בטונה אדומה טרייה , שילוב הטעמים סופר סופר מאוזן ומדויק , יש כאן סינרגיה נפלאה בין שלל המרכיבים, מה שיוצר חגיגת טעמים אמיתית לחיך, אין ספק כי מי שהרכיב את המנה יודע דבר או שניים באוכל כי זו הייתה מנה מושלמת:





סביצ׳ה מוסר ים- טחיגורט פרשי, שרי, צ'ילי, בצל סגול, בזילקום ועלי חרדל בר- גם מנה זו בדיוק כמו קודמתה הייתה פשוט מיוחדת ושונה מכל מה שדגמנו עד היום (ותאמינו לי שדגמנו המון), מנה סופר טרייה, פרשית ורעננה, שילוב טעמים מדויק מאוד, עם מעט עקצוץ חרפרף (טוב, לא ממש מעט אבל אנחנו נמנים על אוכלי החריף אז אין לנו בעיה), ביס קטן ואתם בגן עדן, אל תוותרו על המנה הזו, אגב את הרוטב שופכים לכם בעת ההגשה שזה גם חלק מדהים של שואו מטורף:





כידוע לכם לקינוחים יש קיבה נפרדת וגם הפעם בחרנו לא לוותר על הקינוח ודגמנו את מנת הקרם בורלה פיסטוק - אימל'הההה צרחות כמה שזה טעים, תעשו טובה לעצמכם ואל פשוט אל תוותרו על המנה הזו כי היא מתוקה במתינות, מפנקת ובועטת:





חברים, אם גם אתם אוהבים מקומות מיוחדים עם וויב מטורף, אוכל טוב ומשקאות סופר איכותיים זה המקום בעבורכם, ממליצה מכל הלב לקפוץ ולבקר. כפי שציינתי בתחילת הכתבה המקום נפתח רק במרץ האחרון אולם שמו הולך לפניו ובגדול, אמש בעת ביקרנו המקום פשוט המה אדם ולא בכדי, מבינה לגמרי את המבקרים במקום וכי אין לנו כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב שוב. אז אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!





כתובת:
נחלת בנימין 3, תל אביב יפו

טלפון:
050-2004945

שעות פתיחה:

א'-ה':
18.00-24.00
שישי:
11:00 - 17:00
שבת:
20.00-24.00

בין השעה 18.00 ל-20.00 יש happy hour.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה