יום ראשון, 29 במאי 2022

"פורטר האוס", מסעדת בשרים בנוף הגליל



שחקנית חדשה בקולינריה המקומית:

"פורטר האוס", מסעדת בשרים בנוף הגליל


את רשת חינאווי אנחנו מכירים כבר שנים רבות ורוכשים באופן קבוע את משקאות האלכוהול שלנו. שבוע שעבר הצפנו קבוצת עיתונאים ובלוגרים על מנת להכיר שחקנית חדשה בקולינריה המקומית הממוקמת בנוף הגליל- "פורטר האוס", מסעדת בשרים יוקרתית וסופר איכותית, המשלבת בין סטייק האוס קלאסי למנות מהמטבח הים תיכוני, בניצוחו של השף המוביל דוד אלמקייס (לשעבר, דוד ויוסף).

כבר כאשר נכנסים למסעדה מבינים שבחרנו טוב, הוויב החיובי, האנרגיות הקסומות, השירות המוקפד, העיצוב היפיפיה כל אלו יחדיו יגרמו לנו הסועדים חוויה קסומה וזה עוד לפני שדיברנו על רמת הקולינריה הגבוהה.




מסעדת פורטר האוס בבעלות רשת חינאווי Wine & More, ממוקמת במתחם קולינרי ייחודי שהקימה הרשת בחודשים האחרונים, הכולל חנות יין ומשקאות אלכוהוליים, קצביית פרימיום, מעדנייה, חדר יישון בשרים, חדר יישון יינות, חדר סיגרים ועוד, כאן תמצאו הכל מהכל, ניכר כי מי שאחראי כאן על איבזור החנות חשב על הכל - מארגנים אירוע? כאן תמצאו הכל, מרמת הכלים ועד רמת המעשנה. קבלו הצצה קטנטונת לשפע שתמצאו במתחם:















פורטר האוס, מעוצבת בסגנון המאפיין את האזור בה שוכנת. מסעדה זו כוללת 55 מקומות ישיבה ומעניקה חוויה קולינרית אחרת. הבשר מגיע היישר מהקצביה הצמודה לצלחת כך שטריותו מובטחת ובנוסף, מוגשים במסעדה בשרים שעברו יישון עד 120 יום, בשרי פרימיום וכן, ואגיו ברמה הגבוהה ביותר.




התפריט במסעדה, מבוסס על הבשר האייקוני והאיכותי של משפחת חינאווי, בשילוב טעמים מהמטבח הים תיכוני שיצר דוד אלמקייס, בתבונה רבה עם מנות מתוחכמות המשלבות בין חומרי גלם באופן ייחודי ומעניקים טוויסט בהכנת המנה וגם בפלייטינג.





זכינו לארוחת טעימות שכללה מבחר רחב של טעמים נפלאים. חייבת לציין עוד לפני שנמשיך כי כלל המטעמים שמוגשים כאן מתאימים מאוד לחייך הישראלי, כולם ככולם מתובלים היטב אך לא באופן שמשתלט על המנה, הסלטים מגוונים ומפתיעים בשילובי הטעמים, הממרחים נפלאים, הלחמים חלומיים והבשרים, אוי הבשרים באיכות סופר סופר גבוהה. עוד רגע לפני שנמשיך הרמנו לחיים עם מבחר קוקטיילים מקומים איכותיים:





התפריט נפתח בלחמים באפייה מקומית בליווי ממרחים וסלטים מקומיים ולאחריו ראשונות כמו: טרטר ואגיו (79 שקלים); פיקניה על גחלים ( 79 שקלים); מרגז וכרוב צלוי בפחם ( 68 שקלים); סיגר גבינות בשילוב קרפצ'ו בקר (64 שקלים).












בין המנות העיקריות מציע אלמקייס, פילה בקר בציר בקר ויין אדום בשילוב תפוחי אדמה (129 שקלים); המבורגר ואגיו ( 89 שקלים); נתחים מיוחדים על הגריל כמו T BONE טלה בשילוב תוספת ( 99 ₪), אנטריקוט ואגיו 300 גרם ( 210 ₪), אנטריקוט בלאק אנגוס 300 גרם (139 ₪). נתחים על העצם - פריים ריב, פורטר האוס, טומהוק ועוד.









אין לי כלל ספק כי נגיע לכאן שוב בקרוב מאוד!! תושבי הצפון אני ממליצה בחום לאמץ את המסעדה כי היא פשוט מדהימה!!

השף דוד אלמקייס, מציין "היה לנו חשוב לייצר ולהעניק חוויה אחרת לאורחי המסעדה על כן, רוב התפריט מושתת על טעמים מוכרים, עם אינטרפטציה ופלייטינג שונים. קיומה של קצביית הפרימיום באותו המתחם ותחת אותה הבעלות, מאפשרת להגיש את הבשר הטרי והאיכותי ביותר וזה באמת משהו שאינו נפוץ מאוד במחוזותינו כך שזהו יתרון אדיר עבור חובבי הבשר. זה ללא ספק המקום הנכון לאכול בשר, בעיקר הודות לשילוב של בשרים ייחודיים".

עוד הוסיף אלמקייס "חשוב להבין שזו המסעדה היחידה בארץ הצמודה לחנות יינות ומשקאות אלכוהוליים במתחם הקולינרי של רשת חינאווי Wine & More, כך שכל סועד יוכל לבחור את המשקה המדויק לו מתוך מבחר אינסופי של תמהיל מוצרים בחנות, שזו חדשה לכשעצמה".

קבלו הצצה קטנה למה שהיה לנו:

מסעדת "פורטר האוס", שדרות מעלה יצחק 3, נוף הגליל.

לרגל ההשקה 1+1 על האלכוהול המוגש במסעדה.

שעות פתיחת המסעדה בתקופת ההרצה: 18:00-23:30. שעות פתיחה בשגרה: 12:00-01:00.

טלפון להזמנות: 077-5003626.

אודות רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאוויwine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ, בסניפיים אחדים מפעילה הרשת קצביות פרימיום ומעדניה איכותית. הרשת מונה כיום 10 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון, אירפורט סיטי ובנוף הגליל-מתחם קולינרי יחיד מסוגו אשר הושק לאחרונה ומשלב מסחר ומסעדה.

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה