יום שבת, 5 באוגוסט 2023

באפלו עושה עלייה ומגיעה להרצליה

החופש הגדול בשיאו ועימו המשפט הקבוע שאני כבר לא יכולה לשמוע יותר - "אמא אני רעב!" אז.. שבוע שעבר עוד לפני שובי הבייתה התקשרתי לילדודס- תתכוננו הולכים לאכול בדיוק מה שאתם אוהבים! סקרנים יצאנו לדרך לעבר באפלו- רשת בשרים מעולה שנוסדה כבר אי שם בשלהי 2006 ומתמחה בהכנת כריכי בשר עסיסיים ומפנקים בפרנה או בטורטיה .בימים אלו (לפני כחודשיים ליתר דיוק) פתחו סניף חדש בהרצליה ואנו הגענו לבדוק מקרוב.

תפריט באפלו כולל מגוון סנדוויצ'ים עם רטבי בית ייחודים, טריים וסופר  טעימים, תוספות מפתיעות והכל בסגנון ביתי ועם הרבה אהבה ותשומת לב. ניכר כי כל לקוח ירגיש כאן בבית, צוות המקום יעשה כל שביכולתו על מנת שנהנה במקסימום ואכן החבר'ה שלי אשר מאוד אוהבים את הכריכים עמוסי הבשר הללו הכריזו מיד כי זה הכריך הטעים ביותר שאכלו אז שאפו גדול חבר'ה.




אני ונסיכת הבית בחרנו בטורטיית אנטריקוט- אותה מנה שאנו מאוד אוהבות ומזמינות בהרבה מקומות אחרים- המנה כאן מוגשת חמה , עם שפע נתחי אנטריקוט מבחר רחב של ממרחים , ירקות טריים  ורעננים ורטבים מושלמים כאמור הנעשים במקום:






נסיך הבית בחר בטורטיית שניצל- גם הוא קיבל טורטיה עמוסה בכל טוב, עם שניצל קריספי קריספי, חם וטעים (המחמאה הגדולה ביותר למקום שהוא הכריז שהשניצל טעים כמו בבית), עם שפע ירקות טריים ורעננים, ממרחים ורטבים מושלמים המשתלבים בהרמוניה מופלאה יחדיו:




גברברי הבית בחרו בכריך אנטריקוט קלאסי - לחם פרנה קריספי העוטף בתוכו באהבה נתחי אנטריקוט הצרובים בפלאנצ'ה עם שפע ירקות, ממרחים ורטבים- כל ביס גן עדן, הם מצידם התענגו להם ולמרות שהיו סופר רעבים אחד מהם אף לא הצליח לסיים את הכריך העמוס כל טוב והעמיסו הביתה:






עם הכריכים הגיעו לשולחננו כדורי פירה, צי'פס , טבעות בצל וציפס בטטה- כלל התוספות טוגנו במקום והוגשו טריות במיוחד, קריספיות ומפנקות:






חשוב לציין כי כלל המנות לא מוכנות מראש אלא לעיני הסועדים מה שיגרום לכל מנה ומנה להיות טעימה ואיכותית יותר, כלל חומרי הגלם באיכות גבוהה ביותר אשר יבטיחו לכם חוויה מקסימלית ואגב במחיר סופר נוח וידידותי לכל כיס. אנחנו נהננו בטירוף וכבר קבענו את הביקור הבא. אנחנו כאמור סעדנו בסניף הרצליה אולם יש גם סניף נוסף לרשת השוכן בכפר סבא. אז חברים, אתם עוד כאן? רוצו ובקרו במקום ו/או הזמינו משלוח, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!!






כתובת:
בן גוריון 11, הרצליה

טלפון:
09-7406711

שעות פעילות:
א' – ה' 10:00-02:00
ו' 10:00-17:00
ש' 20:45 – 02:00
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה