יום שלישי, 8 באוגוסט 2023

אז איך אתם חגגתם את ט"ו באב? אנחנו בחרנו בסטולרו

השנה את חגיגות ט"ו באב בחרנו לחגוג בערב מיוחד ושובר שגרה במסעדת סטולרו המיוחדת. המסעדה ממוקמת בלב העניינים של תל אביב - על הטיילת ממש בסמוך לבריכת גורדון בפנינה יוצאת דופן וסופר מיוחדת הצופה אל המרינה והים, כאן ניתן להנות מחוויה כוללת של בריזת הים, רחש הגלים, שירות מוקפד (וואו טום המלצר היה אחד הטובים שפגשנו), אוכל מושלם, בר אלכוהול משובח ואווירה מדהימה. בעת ביקורנו כאמור בערב ט"ו באב נהננו מ-DG אורח שהנעים את הערב עם מוזיקה נעימה.

לבעלי סטולרו, אמור קנצפולסקי ורוני מזרחי, היסטוריה בתרבות החוף התל אביבית מראשוני קהילת הגולשים בישראל ומבעלי בננה ביץ' המיתולוגי, ועבורם זו סגירת מעגל של הרומן המתמשך עם מקום הבילוי בו העבירו את שנותיהם הצעירות. משכך, הם אף קראו למקום על שמה של משפחת סטולר שבנתה ותכננה את בריכת גורדון המיתולוגית. בהקמת המקום השניים חברו לשף שאולי עזרא (31), בוגר בית הספר תדמור וקורדון בלו פריז, עזרא מתמחה בבישול איטלקי וצרפתי ואף למד בישול בישול בתאילנד.





כאן נמצא תפריט עשיר ומגוון המציע שפע של מנות פתיחה, ראשונות לצד מגוון מנות עיקריות שכוללות מגוון בשרים משובחים, דגים מעולים, פסטות, פיצות, סלטים וכו'. בשעות הבוקר אף ניתן למצוא במקום מגוון ארוחות בוקר. 


ראשית הרמנו כוס קוקטייל לחיי האהבה - הוא מצידו בחר בקוקטייל על בסיס אוזו ולימונים ואילו אני בחרתי בתפריט ספיישלי ט"ו באב - קוקטייל Marina Rose- וודקה, היבסקוס, אפרול, ליצ'י ואשכולית אדומה- שאפו גדול על רקיחת קוקטייל מדהים ומיוחד המתאים בול לחגיגות האהבה, הקוקטייל רענן, פרשי ומאוד מאוזן בטעמו:





למנות ראשונות חלקנו סביצ'ה ים תיכוני - לברק כבוש בלימון ושמן זית ,עשבי תבלין , צזיקי ירוק, זיתי קלמטה , בריוש, בצל סגול וזעתר- טוב חד משמעית זה היה הסביצ'ה המוצלח ביותר שדגמנו עד היום. ראשית מדובר בדג סופר טרי, כבוש בדיוק כמו שאני אוהבת, כלל המרכיבים משתלבים בהרמוניה מופלאה ויוצרים לונה פארק שלם של טעמים בחיך, וואו ביס אחד מעיף אתכם גבוה גבוה:





ראשונה נוספת בחרנו מתפריט הספיישלים- טרטר עגל ופיסטוקים- קצוץ על הסכין עם איולי חרדל מסלה, בצל ירוק וסגול, קוביות עגבניות אשר כל אלו נחים על ברוסטה דגנים- גם מנה זו הייתה מאוד מדויקת ומפתיעה, שילוב טעמים מפתיע ולא משתלט יוצרים עונג צרוף, כלל המרכיבים באיכות מאוד גבוהה מה שיותר מנה חלומית:






בגזרת העיקריות הזוגי בחר מתפריט הספיישלים בהמלצתו של טום המדהים את המדליוני פילה בקר- עשוים בגריל פחם עם רוטב דמי גלאס ויין אדום, בוקצ'וי צלוי ופירה כמהין- נתחיל בפילה בקר, מדובר בשלושה מדליונים יחסית גדולים, בשר סופר איכותי , עשויים בדיוק במידה המתבקשת , רכים ונימוחים כאלו שתרצו להמשיך לזלול מבלי להפסיק, כל אלו נחו להם לצד פירה כמהין קטיפתי חלומי- מנה מדהימה שסביר להניח תמצאו במסעדת שף בשרית שמתמחה בנתחים הללו. מי שאוהב נתחי פילה בקר יודע שמאוד קל להרוס אותם על כן התרשמנו מאוד לטובה כאשר הצליחו להביאם לשולחן במידת העשייה המדוייקת והסופר טעימה אז שאפו:





גם כאן טום עזר לי בבחירת המנה ואני בחרתי דניס שלם וויאטנמי -מטוגן קריספי , מוגש עם הר ירוקים , חסה אייסברג , צילי חריף , רוטב וויאטנמי וקארי צהוב- אימל'ה ואבל'ה איזו מנה מושלמת, שיחוק אמיתי של טעמים מפתיעים. מכירים את מנת הנאמס הויאטנמית? אז כאן תקבלו את כלל המרכיבים שיצרו לכם נאמס דגים חלומי, תשכחו מכל הנימוסים לערב אחד ותאכלו עם הידיים כי באמת שילוב של כלל המרכיבים שמופיעים בצלחת יחדיו יוצרים את גן העדן האמיתי וזה עוד לפני שדיברתי על הדג הסופר טרי, עשוי בדיוק כמו שצריך קריספי מבחוץ ונימוח מבפנים, טוב, בעת כתיבת שורות אלו כל מה שמתחשק לי זה עוד מנה שכזו:






בשלב זה כבר היינו מפוצצים אך חייבים משהו להמתיק את הערב ובשל העובדה כי כלל הקינוחים בחזקת חלבי בחרנו בצלחת פירות סופר עשירה ומפנקת שכללה מגוון פירות העונה המוגשים בקערה עם שפע קרח- וואו איזה כיף לסיים כך ארוחה- פירות קרים, צוננים, טריים וטעימים- שלמות זה כאן:







אז חברים אם אתם מחפשים את הבר/מסעדה הבא זה המקום בעבורכם, כאן ניתן להנות מאווירה קסומה ומיוחדת לצד מטבח עשיר ומפנק, בר קוקטיילים ויינות משובחים. ממליצה בחום להגיע לפגישה רומנטית ו/או ארוחה דשנה ומפנקת. אנחנו נהננו בטירוף ואין לנו ספק כי זהו הופך להיות הבר מסעדה הבא שלנו. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!!




כתובת: 
אליעזר פרי 14, תל אביב

טלפון: 
077-9800400

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה