יום שבת, 5 באוגוסט 2023

גו נודלס פתח תקווה - חם, טעים ומוקפץ לפי הזמנה

לא אחת סיפרתי על תחום הקולינריה המתפתח בפתח תקווה וגם היום אני רוצה לספר על הבשורה שהגיעה ממש לאחרונה לעיר- גו נודלס אשר פתחה סניף נוסף בפתח תקווה לאחר שרוב סניפיה ממוקמים בתל אביב. הסניף ממוקם במתחם העמי דן טאון השוכן בעיר ושמו כבר הולך לפניו. 

למי שלא מכיר בעוונותיו הרבים גו נודלס זכתה להצלחה עצומה במהלך ה-20 שנים האחרונות ובנתה קהל מאמינים גדול בעיקר עם תושבי תל-אביב והמרכז. הקונספט של "חם, טעים ומוקפץ לפי הזמנה" הצמיח והקפיץ אותם לתוך רשת מצליחה בצורה אורגנית. זוהי למעשה רשת אוכל אסיאתית המתמחה בנודלס טרי בעבודת יד (אגב, ניתן לרכוש אותם כאן במקום) לצד תפריט ייחודי המשלב את המנות האהובות ביותר במטבחים האסיאתיים לצד מנות יצירתיות ואייקוניות באווירת רחוב תוססת.

גו נודלס הוקמה אי שם בשלהי 2014 על ידי שמוליק גל יזם בתחום המזון והקולינריה עם ניסיון וותק של למעלה מעשרים שנה בתחום הן בארץ והן בעולם. באמתחתיו היה בעלים של מספר עסקי מזון בסידני שבאוסטליה, היה יזם ושותף עסקי של קבוצת בר גוריון, בעלים של מסעדה איטלקית, דוכני מזון ואף כיהן כיועץ קולינרי ועוד ועוד. מאז ועד היום הרשת הפכה לרשת האסייתית הצומחת ביותר בישראל ולא בכדי.

שבוע שעבר קבענו דייט עם ילדינו הבוגרים ושמנו פעמנו לעבר הסניף הפתח תקוואי המנוהל על ידי ידי אייל שקיבל אותנו בסבר פנים יפות, הסביר, כיוון והגיש מנות שכל אחת טובה וטעימה מקודמתה. חייבת לציין שהאווירה בסניף מאוד נעימה, יש מוזיקת רקע שמתנגנת לה בנעימות, השירות מוקפד מאוד, הסניף נקי ומצוחצח, מה צריך יותר מזה? אז שנתחיל?

קריספי ציקן קוריאני - נתחי עוף בטמפורה סופר קריספית מוגש עם רוטב ברביקיו קוריאני - למעשה אלו ממש מעין נאגטס אבל הרבה יותר טעימים, הרבה יותר פריכים, הרבה יותר רכים ובעיקר נזללים במהירות רבה :





בגזרת המוקפצים הגיעו לשולחננו מגוון רחב של מוקפצים, אחד טעים מהשני ולא פחות חשוב כל מנה ומנה יצאה לשולחן כשהיא פשוט רותחת וגם בסיום המנה עדיין הייתה חמה, כלל המוקפצים סופר טריים ואיכותיים:

פאד תאי- קלאסיקה תאילנדית על בסיס אטריות אורז מוקפצות עם ביצה, רוטב צ'או מיין, כרוב, בצל ירוק, נבטים, כוסברה, בוטנים ופלח לימון - מי שמכיר אותי יודע שאני יכולה לאכול את המנה הזו כל יום, כל היום- זוהי המנה המועדפת עלי וכאן שיחקו אותה ובענק- אטריות האורז היו מושלמות, בדיוק במרקם שאני אוהבת , עם תוספות מגוונות ובשפע רב, המנה גדולה מאוד, טעימה ומאוזנת בתיבולה וסופר טרייה ואיכותית:




המלזית- מנת אטריות ביצים בקארי מאלזי וחלב קוקוס, טבעות צ'ילי טרי, שעועית ירוקה, כוסברה, בצל ירוק, ביצה חומה ובצל קריספי- הגברים שבחבורה עפו על המנה הזו ומבחינתם הכריזו כי היא הפייבוריט שלהם, התענגו על כל ביס וביס, מזל שאיפשרו לנו לטעום, בהחלט הבנו על מה הם מדברים, מנה מצוינת, גם היא סופר איכותית, בשילובי טעמים מאוזנים ומדויקים:





גרין קארי- אטריות ביצים ברוטב קארי ירוק וחלב קוקוס, באק צ'וי, תרד, שעועית ירוקה, כוסברה ופלח לימון - נתחיל בזה שהמנה הזו סופר בריאה ונמשיך שהיא ממכרת, אימל'ה איזה טעמים מופלאים (חבל שאי אפשר לרכוש במקום את הרוטב המושלם), זוהי המנה שכולנו פה אחד הכרזנו כטובה ביותר בשולחן, בעת כתיבת שורות אלה מתחשק לי שוב לזלול מהמנה הזו, וואו גן עדן לחיך, משחק טעמים ומרקמים סופר מושלם:







צ'או מיין- מנה סינית של אטריות ביצים, כרוב לבן, בצל אדום, בצל ירוק, נבטים, גזר, רוטב צ'או מיין ובצל קריספי- זוהי המנה הראשונה שהגיעה לשולחננו ומיד כבשה את עיננו וליבנו- מנה גדולה, טעימה ומפנקת, כלל המרכיבים משתלבים להם בהרמוניה מופלאה יחדיו ויוצרים לונה פארק שלם של טעמים:






פאד סו יו- מנה תאילנדית מסורתית עם אטריות אורז מוקפצות עם ביצה, צ'ילי טרי, בצל ירוק, נבטים, כוסברה, לימון, בוטנים, שעועית ירוקה ורוטב פוקט- נתחיל בעובדה כי זוהי למעשה מנה די סטנדרטית ולא מתחכמת אז מי שפחות אוהב אתגרים לחיך זוהי המנה המושלמת בעבורו ואמשיך ואומר כי גם כאן הופתענו  ובגדול, גם מנות שכביכול די סטנדרטיות זכו כאן להרבה קריאות "וואו" מאחר וכאן שם המחשק הוא דיוק, איזון וטריות:









אז אומנם היינו 5 בוגרים ועדיין לא הצלחנו לסיים את כלל המנות, מאחר וכפי שציינתי כל מנה גדולה מאוד, עשירה ומשביעה בטירוף, ארזנו לבנים שהמתינו בבית והם מצידם זללו בהנאה מרובה גם לאחר כשעתיים והתענגו על כל ביס וביס. אשתף ואספר כי השבוע נסיך הבית בן ה-17 הזמין עם החבר'ה שלו ארוחת צהרים ומצידו כלל לא הייתה התלבטות וכי חיש מהר הזרים את כל החבר'ה שלו להזמין מגו נודלס מה שמבחינתם הוכרז כהחלטה הטובה ביותר שעשו.

אז חברים, אתם עוד פה? רוצו להזמין ו/או רוצו לאחד מסניפי הרשת הנאה מרובה מחכה לכם, מילה שלי!!



כתובת:
יצחק רבין 2, פתח תקווה.

שעות פתיחה:
א׳ - ה׳11:00 - 23:00
שישי סגור
שבת סגור

טלפון:
077-9386467




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה