יום שבת, 5 באוגוסט 2023

באחה בר אודים- קסם של בר

מאז ומתמיד אהבנו לצאת לבר כיפי, אבל לא כל בר, אלא אחד שאנו בוחרים בקפידה- כזה שמציע משקאות באיכות גבוהה , עם אווירה נעימה וכיפית, עם טאפסים מדליקים ושירות איכותי - כל אלו יחדיו יגרמו לבר להיות המושלם בעבורנו. לאחרונה קיבלתי המון המלצות על Baja Bar Udim וידעתי שאנו חייבים להגיע ולבדוק מקרוב. אז רגע לפני סוף השבוע יצאנו להרגע מלחצי השבוע, והגענו לBaja Bar Udim.

הבר ממוקם בכניסה למושב אודים בשרון, הוקם על ידי 2 שותפים צעירים מלאי תשוקה, ידע ואנרגיה אשר יעשו הכל על מנת שנהנה מהביקור במקום. הם לעולם לא שוקדים על השמרים ולאורך השבוע משתדלים לגוון ולפנק את המבקרים במקום: בימי רביעי- יש במקום ערב ללא תחתית, לפי המסלולים השונים בינהם; בירות, יינות או קוקטיילים (כל מסלול במחיר שונה). משלמים על מסלול ושותים כל הערב ללא הגבלה. במוצאי שבת מידי שבוע יש ערבי קונספט במקום- כל פעם סגנון אחר. פעם/פעמיים בשבוע יש מנות ספיישלים מדהימות. בקיצור, הבנתם שאתם חייבים לרוץ לשם נכון? אז שנתחיל?







התחלנו בהרמת כוס קוקטייל לחיינו ולחיי המקום המדליק הזה- אני מצידי עם סלרי בום- ג'ין, טוניק ומיץ תפוח סלרי נענע סחוט והזוגי חובב האוזו הזמין קוקטייל המורכב מאוזו ולימונדה טעימה- שני הקוקטיילים היו מדויקים, טעימים ואיכותיים:




אנו הגענו בערב רביעי- ערב הספיישלים ולשולחננו הגיעו 3 מנות ספיישל כל אחת מוצלחת וטעימה מקודמתה: 

טטאקי טונה אשר הוגש עם צזיקי, סלט טאבולה, שקדים קלויים ופלפל צ'ילי- אימל'ה ואבל'ה איזה משחק טעמים ומרקמים לחיך- הכל נעשה במקום באיכות סופר גבוהה, כלל חומרי הגלם טריים ואיכותיים, מודה ומתוודה יכולה לאכול את המנה הזו כל יום כל היום, מנה מדהימה:






כחובבת תאנים עפתי על הקרפצ'יו תאנים- וואו!!!!! פרוסות דקיקות של תאנים מעליהן צ'ילי, גבינת פטה איכותית, זעתר טרי- אם גן עדן נראה כך אז בהחלט הגענו אליו!! אין לי מילים להכתיר את המנה הזו, זו באמת מנה שאני הולכת להכין בבית- שאפו על מי שיצא מהקופסא וחשב על ההרכב המנצח הזה:






סלט מלפפונים בנוסח אסייאתי- סלט מרענן , מאוד פרשי, קליל וטעים:






מהמנות שמככבות בתפריט הגיעה השמנת של אייל- גביע שמנת של פעם בעגבניות מרוסקות עם נגיעה מהחריף שמכינים במקום, מוגש עם פוקצ'ת הבית - טוב!! אילולא הייתם אומרים לי פעם שאני אעוף על המנה הזו הייתי בהחלט צוחקת עליכם, זוהי לגמרי "מנה של פועלים" אבל טעימה בטירוף, כמה פשוט ככה טעים (אגלה לכם בסוד שכבר הכנתי אותה בבית) אז שאפו:






בשלב זה מהקוקטיילים עוד הרגשנו במעט רעבים ו"קינחנו" בטוסט הבית- לחם קסטן, חמאה, עלי מנגולד, קשקבל, מוצרלה ונגיעות מיונז. המנה הוגשה עם דיפ איולי עשבי תיבול ביתי וזיתים מפנקים- זוהי מנה של בית - מנה שמחזירה אותנו לילדות - לתמימות של פעם- למנה שלא מתחכמת אך יחד עם זאת טעימה בטירוף, שילוב מדויק של כל מרכיב ומרכיב יוצרים את הטוסט המושלם- מילה שלי- אל תוותרו!






קינחנו בהמלצתו של בן במלבי ביתי שהם מכינים במקום- מלבי סופר קטיפתי וטעים המוגש עם קוקוס קלוי, קוקוס רגיל, בוטנים ומי ורדים- כמה פשוט ככה מושלם, הקינוח המושלם לערב מדהים:






הגענו בשעת בן ערביים מוקדמת ואט אט המקום התמלא לו כמעט עד אפס מקום ולא בכדי. מבינה לחלוטין מדוע -מדובר בבר סופר כיפי, עם אווירה מקפיצה, תוססת וכיפית המציע מטבח מפנק , בר משקאות איכותיים ושירות מוקפד - כל אלו יחדיו יעניקו לכם המבקרים את הערב האולטימטיבי שתזכרו עוד רבות. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 


כתובת:
הרימון 1, אודים

טלפון:
054-201-0054

שעות פתיחה:
יום ראשון סגור
שני עד חמישי:
‏‏17:00‏ - ‏2:00‏‏
‏‏יום שישי‏ סגור
‏שבת‏:
‏‏17:00‏ - ‏2:00‏‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה