יום שבת, 4 באפריל 2015

קלאב הוטל טבריה- הכל כלול

לאחרונה חגגנו יום נישואין , 18 שנים של נישואים ו-22.5 שנים של חברות , חיפשנו קצת רוגע ושלווה מהילדים ויצאנו להתנפש בקלאב הוטל טבריה.
יום שישי פיזרנו את הילדודס למסגרות שלהם ויצאנו לדרך, לא תאמינו אבל מאיזור המרכז הגענו לטבריה כעבור שעה ורבע, תענוג.
המלון ממוקם בפאתי העיר טבריה, על צלע הר, מרחק נסיעה קצרה מאתרי תיירות היסטוריים ומחופי הכנרת היפים ביותר. 
אלה שמכירים את המלון הותיק יופתעו לגלות עד כמה המלון השתדרג והשתנה, ממש בימים אלה הסתיים לו שיפוץ ושדרוג המלון בו הושקעו 7 מיליון ש"ח, כמו כן המלון הפך בסופי שבוע למלון קלאב "הכל כלול".
כבר שנכנסים למלון ניתן לחוש את הרעננות וניכר כי הושקעה מחשבה בכל פרט ופרט.
אז כאמור לאחר שבוע מסיבי ומתיש שכלל בתוכו גם טיפול שיניים לא פשוט יצאנו לנוח, לאחר שהתקבלנו בקבלה, קיבלנו צמידים עימם ניתן להנות במשך השהות משיטת הכל כלול- אוכל בשפע, שתייה קלה ואלכוהולית בבר המלון , נשנושים בשעות הערב, גלידות, בשבת אחר הצהריים קפה ועוגה וכל זאת במשך כל שעות היממה, שימו לב לנוף המרגיע ממנו נהננו כל השהות (בתמונה האמצעית).
קיבלנו את המפתחות ועשינו דרכנו לכיוון קומה 8, חדר עם נוף עוצר נשימה שאין ספק שהייתי רוצה להתעורר איתו כל בוקר, החדר עצמו מרווח מאוד, בעיצוב נקי ויפה,כאן תמצאו מיטה זוגית גדולה , לבאים עם ילדים ניתן לפתוח את הספה למיטה זוגית, טלוויזיה, מקרר, ערכת קפה ותה.
בחדר האמבטיה תמצאו מגבות, חלוקים ונעלי רחצה, מייבש שיער ועוד מבחר פינוקים:
רגע לפני שצללנו למנוחת צהריים קפצתי להתייפייץ אצל נדב הספר, תמיד חשבתי לעצמי שבבתי המלון מכירים את הצורך שלנו הנשים להתייפייף ולכן אם יש מספרה במלון המחירים שם מאוד גבוהים, כאן המלון מעמיד לראשות האורחים ספר מקצועי לתסרוקות לנשים וגברים, תקבלו שירותי תספורת ופאנים , אל תדאגו, לא מדובר כאן בחובבן אלא במקצוען, לנדב ישנה מספרה באיזור המרכז ולכאן הוא מגיע בסופי שבוע לפנק את אורחי ואורחות המלון, אין אחת שלא יצאה מהמספרה מאושרת ויפה, אני התחדשתי בתספורת קלילה ופן- והכל ללא תשלום נוסף- הכל כלול כבר אמרנו נכון?.
מתחם הילדים והנוער גם שודרג ושופץ בעיצובו של המעצב גובאני ואין ספק כי הילדים יהנו כאן מאוד:
במלון תמצאו בריכת מבוגרים ובריכות פעוטות מקורות ומחוממות (לא יצא לנו להציץ אולם שמענו מהנופשים שמאוד אהבו ונהנו), בינתיים מצרפת לכם להנאתכם תמונות מהבריכה החיצונית.
עוד דבר שמאוד אהבתי ולא תמצאו בכל מקום זה חניה בשפע וללא עלות.
ארוחת ערב בשרית במגוון טעמים- דגים, בשרים, מבחר סלטים, תוספות וקינוחים.

ארוחת בוקר ישראלית עשירה במזנון- מבחר גבינות, מאפים, לחמים, בורקסים, גחנונים, מבחר עשיר מאוד של סלטים וירקות, גם הקטנים וגם הגדולים בהחלט ימצאו כאן מבחר רחב ועשיר של מטעמים.

וארוחת צהריים מפנקת שגם היא כמובן מלווה במבחר סלטים, בשרים, תוספות ופינוקים נוספים:

לפני סיום אני חייבת להודות לצוות קלאב הוטל, כל בקשה/שאלה ולו הקטנה ביותר נענתה מיד, שירות מעל ומעבר.
אז את החופשה שלי אני יודעת איפה לעשות ואתם?
הכנסו לדף הבית של קלאב הוטל טבריה והזמינו חופשה עוד היום, מובטחת לכם הנאה מרובה.

2 תגובות: