יום ראשון, 5 באפריל 2015

BIG FASHION אשדוד- קפיצה קטנה לחו"ל


לאחרונה הוזמנתי להכיר מקרוב את מתחם הקניות BIG FASHION אשר נפתח בסופ"ש האחרון באשדוד- בכניסה הדרומית של העיר , על דרך מנחם בגין, בסמוך לתחנת הרכבת .
במרחק 25 דקות מאיזור המרכז מחכה לכם מתחם ענקי , מרשים ויפיפה.


שיטוט קצרצר בשדרות מדמה ביקור במרכזי הקניות ומתחמי ה LIFE STYLE בעולם.



BIG FASHION אשדוד אשר תוכנן על ידי משרד האדריכלים משה צור, כמרכז עיר עם שדרות רחוב פתוחות ומעוצבות, המאופיינת בתמהיל חנויות מגוון בדגש על אופנה (כולל את מבחר המותגים: FOX, קסטרו, H&M, רנואר, קרוקס, עידן 2000, עונות ועוד רבים אחרים.), לייף סטייל, מתחמי בילוי ומסעדות (קינג גורג', BIGA, מאטיס ועוד), קומפלקס בתי קולנוע ענקי של כ-3,500 מ"ר (רשת הסינמה סיטי), אזורי פעילות לילדים ולמשפחות, בריכות נוי אקולוגיות ושאר אטרקציות. 



עלות בניית הקומפלקס הינה למעלה מ-400 מיליון שקלים, המתחם מתפרש על פני 60 דונם , מתוכם 30,000 מ"ר שטחי מסחר שיבנו מעל חניון תת קרקעי ועיילי הכולל 2000 מקומות חנייה בחינם.

מיקומו האסטרטגי של BIG FASHION אשדוד מיועד לתת מענה כמרכז בילוי וקניות לכמיליון צרכנים פוטנציאליים ברדיוס של 30-40 ק"מ, לרבות כרבע מליון תושבי אשדוד שהיא העיר החמישית בגודלה בישראל.


ביג מרכזי קניות, הוקמה על ידי יהודה נפתלי, ועוסקת בהפעלת מרכזים מסחריים בישראל ובארה"ב. נכון לסוף הרבעון הראשון של 2013 מחזיקה ביג 43 נכסים מניבים בישראל ובארה"ב , 2 מרכזים מסחריים בפיתוח ו – 3 קרקעות.. מרכזי הקניות של ביג הם בדרך כלל מרכזים מסחריים פתוחים חד קומתיים, המיועדים בעיקר לקניות, להבדיל מקניונים המיועדים לבילוי ולקניות. המרכזים ממוקמים, בדרך כלל, בסמוך לצירי תנועה ראשיים ומאפשרים גישה נוחה וחניה חופשית לרווחת קהל המבקרים. המרכזים המסחריים של קבוצת ביג בישראל פועלים כיום בתפוסה מלאה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה