יום ראשון, 2 בספטמבר 2018

המתנה המושלמת לחג- צילום סטודיו משפחתי בסטודיו פרג

כאשר אני שומעת את השם סטודיו פרג' זה מיד זורק אותי אי שם לשנות השמונים בהם עשינו צילומי סטודיו רבים בסטודיו פרג' ברחוב דיזנגוף תל אביב , שם עשיתי גם את צילומי בת המצווה שלי, בימים ההם צילומים בסטודיו היו מאוד נפוצים ונעשו רבות, מאז "השתכללנו" כל אחד הפך לצלם והיום באמצעות הסמרטפון האישי כולנו מצלמים אין ספור מצבים בחיי היום יום שלנו, אולם עם יד על הלב, מה אתם באמת עושים עם התמונות הללו? 

אז ממש לרגל החג החלטתי שהשנה לא קונה לסבא/סבתא עוד בושם/כלי יפה ו/או פרחים אלא מביאה להם את המתנה שהם הכי אוהבים - מתנה עם תמונות הנכדים.

הפעם אני רוצה לספר לכם על מבצע מקסים שסטודיו סיון פרג' מציע לרגל החגים-צילום סטודיו משפחתי שיודפס על עץ איכותי ב- 350 ₪ בלבד - מתנה איכותית, מהממת, מושלמת אשר נשארת לדורות רבים.




הצילומים מתבצעים  בסטודיו פרג' בהוד השרון , המשפחה תצולם על ידי אומן הצילום סייון פרג' , התמונות מודפסות על Farag Block עשוי מעץ איכותי בגודל 20 x 28 ס"מ. ב- 350 ₪ בלבד לצילום הכולל 2 העתקים זהים מתמונה נבחרת. 

סיון פרג', הינו דור שני למשפחת צלמים וממשיך דרכו של אביו, הצלם סמי פרג' ז"ל הצלם המיתולוגי בישראל, אשר צילם דורות של ילדים ומשפחות בישראל וייסד את המותג "פוטו פרג' " בישראל . 

הצילומים נערכים בסטודיו החדש של פרג' , בהוד השרון, סטודיו הגדול בישראל המתאים לצילומי ילדים ומשפחות ובעל ניסיון רב בתחום. 

סטודיו פרג', הסדן 8, הוד השרון 09-8918966 www.farag.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה