יום שני, 24 בספטמבר 2018

מתחם האוכל הלוהט- קונטיינרס- אתם חייבים להכיר

אנחנו מאוד אוהבים למצוא מידי פעם את המסעדות החדשות, את אלו שיהפכו חיש מהר לשם דבר בעולם המסעדנות, לאחרונה מצאתי את שאהבה נפשנו, מתחם מכולות- קונטיינרס אוכל חדש ומגניב השוכן במתחם הבורסה ברמת גן, מדובר במתחם שוקק חיים אומנם המלא במסעדות אולם רוב המסעדות ודוכני האוכל נסגרים בשעות בין הערביים ואלו האוהבים את האיזור ו/או העובדים במקום מוצאים את עצמם ללא מקום בילוי הולם, מעבר לכך כמה פעמים יצא לכם לצאת עם חברים למסעדות שהם בחרו ולמצוא את עצמכם משוטטים ברחבי התפריט ללא מוצא?

המתחם ממוקם ממש בכניסה לתאטרון היהלום, שפע חניה במקום (בשעות הערב תמצאו המון חניה בכחול לבן ללא תשלום), המתחם הינו המתחם הראשון מסוגו בארץ אשר מציע מבחר של כחמש מכולות עם מבחר אופציות שונות ומגוונות (בעתיד המקום יתרחב ויוקמו מכולות נוספות) וכולל מבחר מנות פסטה, סלטים, אוכל אסייתי, המבורגרים, קינוחים, קפה , בירה וקוקטיילים.



בין המכולות נמצא מבחר פינות ישיבה (ואף על הבר במסעדות השונות), אנחנו הגענו כאמור בשעות בין הערביים, נהננו מבריזת אוויר משגע, מוזיקת רקע נעימה התנגנה לה ברקע ובמהלך השעות בהן בילינו במתחם ראינו אין ספור אנשים באים והולכים, נהנים, שותים, אוכלים ומבלים.



בגדול המתחם צפוי לעבוד בין השעות 11.00-23.00 , בהמשך מתוכננים שווקי אופנה, פסטיבלים שונים, הופעות, צפייה בסרטים על גבי מקרנים ועוד ועוד.

בכל מכולה כאמור נמצא סגנון קולינרי שונה מקודמו, כאן כל אחד ימצא את מבוקשו, אם זה משפחות עם ילדים/טבעונים/צמחוניים/קרניבורים ואף אלו המחפשים רק קפה ועוגה.

הזוגי חובב הבירות בחר להתחיל את הערב עם מכולת הספורט של קרלסברג אשר מציאה מבחר קוקטיילים טעימים ובירה צוננת וקרירה מהחבית, המחירים נוחים , אפילו אני שפחות בעניין של קוקטיילים התמסרתי לטעמים וממש אהבתי.




מכאן המשכנו לעבר המכולה האיטלקית של מסעדת "פיורי" (אגב יש להם גם דוכן בשרונה מרקט), כאן בדוכן נמצא מבחר רחב של פסטות, פיצות, סלטים- הכל איטלקי, ברמה גבוהה ובאיכות ללא תחרות.





כאן בחרנו בסלט קפרזה- עגבניות, פסטו שרי, מוצרלה ובזיליקום- סלט פרשי ומרענן, עשיר בטעמים ובטריות - פתיחה כיפית:




עוד בחרנו בפסטה ברוטב שמנת מחית כמהין- רוטב שמנת, מחית כמהין, פטריות ופרמז'ן- פסטה טרייה איכותית מאוד, עשוי בדיוק כפי שאני אוהבת אל דנטה עם רוטב קטיפתי, נימוח ואיכותי מאוד, אהבתי במיוחד את טעמו הדומיננטי אם כי העדין של מחית הכמהין:




קבלו הצצה לתפריטים:




מכאן המשכנו למכולה הבשרית בשם "פריז טקסס" - חוויה קרניבורית לאוהבי הבשר! כאן תמצאו שלל מנות בשריות איכותיות, עשירות ומפנקות- אנחנו בחרנו במנת הביפבורגר- המבורגר עסיסי העשוי מבשר בקר הולשטיין שנטחן במקום בתוך לחמנייה רכה ובליווי ירקות קלאסיים: חסה,עגבנייה,בצל,מלפפון כבוש,חלפניו רטבי בצל אוממי וצ'יפוטלה מקסיקאני- שמעתי המון אנשים סביב הדוכן המדווחים כי זה "ההמבורגר" הטוב שאכלו, מעט סקפטיים יצאנו לדרך וחיש מהר הבנו כי לא סתם אנשים דיברו, מדובר בהמבורגר איכותי, עסיסי, מלא בטעמים נפלאים- אל תוותרו אתם חייבים לטעום!!! אגב יש אופציה להוסיף מבחר תוספות מעל ההמבורגר כגון: ביצת עין (אנחנו הוספנו), גווקמולי, ריבת חלפיניו ועוד:








אני שפחות זוללת לחמניות בימים אלו בחרתי בסטייק ריב איי טקסס על סלט ירוק- נתחים של אנטריקוט דקיקות וטעימות במיוחד על מצע של סלט ירוק ומפנק ברוטב קטיפתי:


קבלו הצצה לתפריט:



המכולה הבאה שביקרנו הינה המכולה האסייתית בניצוחו של השף שחף שבתאי ממסעדת "ניטן תאי"- מכולה שאין לי ספק שאחזור לבקר שוב ושוב ושוב.




הפעם בחרנו ב-2 מנות, האחת לזוגי והשניה לי, המנות גדולות ועשירות מאוד, טעימות בצורה יוצאת דופן, טעמים מקוריים ורעננים מאוד.

הזוגי בחר במנת - פלה אופ דג לברק ברוטב שאלוט אינדונזי,עגבניות,צנוניות- מוגש על מצע של אורז- מנה גדולה מאוד  דג הלברק טרי , עסיסי ומעודן מאוד, הוגש ברוטב מתקתק בשילוב פרוסות צי'לי שגרמו לתבשיל להפוך לחרפרף במידת מה - בדיוק כמו שהזוגי אוהב- אגב, את המנה הזו ניתן להזמין גם עם נתחי עוף לאלו שלא מתחברים לדג:



אני בחרתי במנה חלומית נודלס לאקסה עוף- איטריות אורז ומיקס ירקות ברוטב לאקסה - רוטב המכיל לימון, אגוזי מקדמיה, חלב קוקוס וכורכום- תקשיבו!!! המנה הטובה ביותר שאכלתי עד היום!!! שילוב מנצח ומאוזן מאוד של טעמים נפלאים- כל כך נהנתי מהמנה הזו- אל תוותרו אתם חייבים לטעום!!




וכמובן שלא ניתן לעזוב את המתחם ללא ביקור במכולת "טוונטי" - בית קפה המציע קפה משובח, קינוחים מפתיעים, נשנושים טעימים וכריכי פרעצל איכותיים ומפנקים- לצערי זה הביקור במקום היה בסיומו של ערב גדוש בטעמים ובאוכל נפלא ועל כן לא יכולנו לבדוק יותר מידי את טיב האוכל אולם כפי שציינתי מעלה אנחנו עוד נחזור ונבקר גם בדוכן הזה, צילמתי עבורכם את הכריכים שנראים עסיסיים ומפנקים:





אנחנו בחרנו להתענג על עוגת גבינה ומלבי (טבעוני אגב), גם כאן בחרתי לצלם עבורכם את שקיקי העוגיות שנראות מעולה- לא טעמנו אבל תודו שנראות מעולה:





קבלו הצצה לתפריט:


אין לי ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב, הן עם חברים והן עם משפחה, מקום קסום עם וייב מדליק, ייתרון משמעותי הינו שכל אחד יכול לאכול את אשר חפצה ליבו ומנגד לשבת כולם יחד ולא להתפשר על מאכלים שלא מתחשק לנו לאכול.


היצירה 3 רמת גן 
שעות פתיחה: 
ראשון עד חמישי 11:00- 23:00
מוצ״ש 20:30 - 23:30 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה