יום שלישי, 4 בספטמבר 2018

מותג יוגטה מציע: מגוון סוכריות איכותיות שימתיקו לכם את החגיגות


שישו ושמחו בשמחת תורה... עם סוכריות יוגטה 
מותג יוגטה מציע: מגוון סוכריות איכותיות שימתיקו לכם את החגיגות 



תקופת החגים כבר ממש כאן ומה יותר כיף מאשר לפנק את בני המשפחה והאורחי םעם סוכריות איכותיות וטעימות? אני זוכרת את ימי ילדותי בהם נהגנו בערב שמחת תורה לצאת לבית הכנסת, מעבר לחגיגה הגדולה של הכנסת ספרי התורה לנו הילדים הייתה חגיגה נפרדת- חגיגת ממתקים ושי אישי מצוות המקומי, מאז הבטחתי לעצמי שכך אנהג עם ילדי ואכן מידי שנה מכינה לילדי שקיות עתירות ממתקים וסוכריות (אל דאגה זה לא קורה יותר מידי פעמים בשנה) .

מי שמכיר אותי יודע שאני מוכנה לחגים כבר כי אני אוהבת לתכנן ולהתכונן מראש ועל כן גם שקיות הממתקים של ילדי (וחבריהם) מוכנות, בין היתר תמצאו בהן מבחר רחב של סוכריות מבית יוגטה ביניהם: סוכריות ג'לי בטעמי פירות - סוכריות הג'לי של יוגטה עשויות ללא צבעי מאכל ומוצעות בטעמי פירות: לימון, תות, תפוז ודובדבן הן מגיעות באריזה משפחתית המכילה 800 גרם של סוכריות נהדרות.

לקקנים בטעם מסטיק ממולאים טופי תות – סוכריות על מקל המאופיינות בצבעוניות מתחלפת, הסוכרייה בטעם מסטיק וממולאות בטופי בטעם תות. מגיעות באריזה משפחתית המכילה 12 סוכריות ( 216גרם). 

סוכריות טופי ממולאות – סוכריות טופי רכות וממולאות, במגוון טעמי פירות, בהם: תות שדה, תפוז ודובדבן חמוץ. מגיעות בשקית משפחתית המכילה 600 גרם סוכריות טעימות. 



יוגטה הינו מותג פרטי של ליימן שליסל, שתחתיו משווקת החברה סוכריות ודברי מתיקה. לליימן שליסל מותג פרטי נוסף – צ'וקטה תחתיו היא משווקת מוצרי שוקולד מסוגים שונים. ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומוצרי מזון. בחברה מועסקים למעלה מ-500 עובדים, בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל - www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה