יום שלישי, 11 בספטמבר 2018

בוניטה - מרכז קוסמטיקה וטיפוח מהשורה הראשונה


מי שמכיר אותי יודע עד כמה שגרת היום יום שלי מטורפת ועמוסה, אמא ורעיה במשרה מלאה, מנהלת שיווק ובעלת בלוג מוביל, מנהלת 3 וועדי הורים ועוד היד נטויה, כל אלו מובילים אותי לאפס זמן מיותר על כן משתדלת להקל על עצמי עד כמה שניתן, אם זה אומר לערוך קניות ברשת, לרכוש מוצרים נלווים ברשת, לאחד כמה סוגי טיפולים למקום אחד ועוד ועוד פתרונות יצירתיים.

כך מצאתי את עצמי רגע לפני השנה החדשה מתייצבת במרכז הטיפוח והקוסמטיקה של אידית מורנו המדהימה ומיוחדת במרכז בוניטה השוכן ברמת גן - אידית הינה מומחית לקוסמטיקה פארה רפואית טכנולוגיה וטיפוח כבר למעלה מעשרים שנה ומציעה מגוון רחב של טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים: טיפולי פנים לפיתרון בעיות ו/או לשימור וטיפוח , טיפול באקנה וצלקות,הבהרת כתמי פיגמנטציה, הסרת שיער בקרן אור, בטכנולוגיה המתקדמת והמובילה בעולם , הצערה וחידוש העור, מילוי קמטים ע"י רופא מומחה, מניקור ופדיקור ועוד.



אז כאמור כפי שציינתי מעלה הגעתי ממש רגע לפני ערב החג לטיפול פדיקור ומניקור, כבר בהגיעי למקום התחלנו ברגל ימין כאשר במקום מצאתי שפע חניה (בחינם)-יתרון משמעותי.

כבר בהיכנסי למרכז הוקסמתי מהאישיות המיוחדת של אידית מלאת האהבה למקצוע, ניכר כי הינה אוהבת עד מאוד את עבודתה וכי המסירות שבה הינה ללא גבולות, אכפת לה מהמטופלים שלה (עד הרמה שהיא אף עוקבת אחריהם במסירות באינסטגרם לדוגמא), היא ממשיכה ללמוד ולהתפתח, להביא עבורנו הלקוחות את המכשור והתכשירים הטובים והמתקדמים ביותר בשוק, המקצועיות שהבקיאה הדהימה אותי עד מאוד ומי יודע אולי אף אגיע אליה ליפול פנים (לאחר ניסיון כושל עד מאוד לפני מספר שנים).

אידית מבינה את משמעות חוסר הזמן שלנו ועל כן פתחה את המרכז למטפלים נוספים וכיום ניתן להנות כאן ממגוון רחב של טיפולים הן על ידה והן על ידי רופא מוסמך, מעסה ורפלקסולוגית, המרכז כאמור ממוקם ברמת גן ופתוח בין השעות שמונה בבוקר לשמונה בערב. 

אניטה מאוד דואגת לרווחת החיילים ועל כן יש לה מבצע מפנק במיוחד- טיפול פנים מקיף בעלות של 200 שקלים בלבד.

כל טיפולי הפנים במחיר של 350 שקלים (כל טיפול שונה מקודמו), פדיקור ורפלקסולוגיה במחיר 250 שקלים ועוד מבצעים שווים במיוחד, אז מילה שלי, רוצו ותהנו, מקצועיות ואיכות שכזו לא תקבלו בכל מקום.

בוניטה המרכז לטיפוח וקומסטיקה ברמת -גן בהנהלת: אידית אלברדו מורנו- 
מומחית לקוסמטיקה פארה רפואית טכנולוגיה וטיפוח
טלפון לתיאום: 052-899-50-97





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה