יום ראשון, 2 בספטמבר 2018

סאקורה סושי בר

אמש הילדים החלו את שנת הלימודים, כולנו חזרנו לשגרה, הולכים לישון בשעה נורמלית (יששש), אז לרגל המאורע ציינתי בפני הזוגי שהיום יוצאים לדייט - הלוא גם אנחנו צריכים לחגוג לא?

אני מאוד אוהבת סושי ועל כן יוצא לנו לאכול בהמון מסעדות המתמחות בתחום על מנת לבחור את הטוב ביותר עבורינו, כן יש לנו כבר כמה מובחרות שאנחנו נוטים לחזור אליהן שוב ושוב אבל שמעתי לאחרונה כי פתחו מקום חדש בתל אביב ממש לפני שלושה חודשים אז יצאנו לבדוק מקרוב מהי הבשורה, חברים, אתם חייבים לבקר!! מדובר במקום מקסים, עם שירות מוקפד ואיכותי, אווירה תוססת ותל אביבית עם וויב מדליק והסושי סוף!! מבחר רחב של טעמים מקוריים ומדליקים (יש אפילו סושי בציפוי חציל), מבחר מנות ראשונות, מוקפצים, קינוחים ועוד- חשוב לציין הסניף כשר! (לאחרונה שואלים אותי המון על כשרות במסעדות אז חברים כאן הסניף כשר ותמצאו כאן רק חלבי ופרווה).

מסעדת סאקורה סושי בר נפתחה על ידי 2 זוגות - הנשים ישראליות מקומיות והגברים הינם סינים- אחד מהם שף המסעדה והשני מנהל אותה, המקצועיות והידע ניכרים בכל פינה ופינה, בכל מנה ומנה, הטעמים מדוייקים מאוד, חלקם אף שונים ממה שאנחנו מכירים, מקום מקסים, ממליצה בחום!!

את הארוחה פתחנו בשלוש מנות ראשונות טעימות במיוחד:

גיוזה- 3 יחידות כיסונים ממולאים בירקות מוקפצים, פטריות, ובטטה דלעת וכוסברה- ישנה אפשרות להזמין את המנה באופן מאודה או מטוגן, אנחנו בחרנו במאודה והבחירה התבררה כמוצלחת מאוד, הגיעו כיסונים עם בצק דקיק ואיכותי במילוי טעים במיוחד:



סלט סשימי- סלמון טרי ואבוקדו על מצע ירקות (גזר, מלפפון ועוד)- סלט טעים במיוחד, כל המרכיבים טריים מאוד ובשילוב טעמים מדוייק מאוד, אני יכולה סלט כזה לזלול בהנאה במשך כל היום, ממליצה בחום:




טטאקי טונה- טונה אדומה צרובה ואספרגוס על מצע אטריות שעועית- גם סלט זה כקודמו היה מדהים, כל המרכיבים טריים מאוד, שילוב טעמים מדוייק ואיכותי מאוד, מעט חרפרף, מושלם (בכלל כאן שמים דגש גבוה מאוד על מוצרים טריים, כל יום מקבלים אספקה של מרכיבים טריים ויוצרים אוכל טרי, טעים ומקצועי):




בגזרת הסושי - לפני שאספר לכם במדוייק מה אכלנו חייבת לשתף , כל הסושי טעימים מאוד, האורז דביק בדיוק כפי שאני אוהבת, כל המרכיבים טריים ואיכותיים מאוד, שילוב הטעמים מדליק וטעים במיוחד, המחירים נוחים- יש המון קומבינציות במחירים נוחים אף יותר, ממליצה בחום.

האנג'ו רול- סלמון מעושן ורגיל, גבינת שמנת, מלפפון ואבוקדו, בציפוי פנקו- לדעתי זה היה הפייבוריט שלי:





טיאנג'ין רול-רול חם - סלמון, מוצרלה, מלפפון, ואבוקדו בציפוי פנקו- בעיני הזוגי זה היה הפייבוריט שלו:




דאליאן רול-סלמון בטמפורה עם מלפפון, בטטה ובצל ירוק בציפוי סלמון מעושן:




ממליצה בחום, אין לי ספק כי נחזור לכאן בקרוב שוב עם הילדים שגם מאוד אוהבים סושי- תזמינו מקומות כי לדעתי זה הופך להיות הלהיט התל אביבי הבא כך שבטח לא יהיו מקומות, אההה, עוד דבר, ישנה אפשרות למשלוחים (אמש בביקורנו במשך כשעה וחצי לא הפסיקו לצאת משלוחים כך שאין ספק שמבינים שם עניין).

שעות פתיחה:
ראשון עד רביעי: 11:00-23:00
​​חמישי: 11:00-00:00
​שישי: 11:00-17:00
שבת: 20:30-23:30

כתובת:
מעון 5, תל אביב
מרכז מסחרי רביעיית פלורנטין

טלפון : 
03-7755661

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה