יום שני, 24 בספטמבר 2018

סובלים מנשירה? משיער דליל? אתם חייבים לקרוא את הכתבה הבאה


השבוע כשנכנסתי לאופק מדיקל- מרכז רופאים מומחים השוכן בקריית אונו לא ידעתי לקראת מה אני הולכת. 

סלע מדיקל היא חברה ישראלית ובינלאומית שהוקמה בשנת 2001 על ידי בני הזוג צביקה וקרן סלע ופועלת מאז כמפיץ בשוק הישראלי ובעולם. "סלע מדיקל" מייבאת ומשווקת מכשור וציוד לרפואה מהמובילים בעולם בתחום הרפואה. בנוסף, מפעילה החברה גם מרכז הדרכה והרצאות לרפואה אסתטית מתקדמת המיועד לרופאים ובו נחשפים הרופאים לחידושים וטכנולוגיות פרי מחקרים רפואיים מוכחים בתחום הרפואה האסתטית. 

ככל שעבר הזמן והבנתי שאין מנוס ממציאת פתרון מעשי לנשירת השיער שלי, שבתי וחיפשתי תשובות מקצועיות שיתנו את המענה המיטבי ויביאו להפסקת הנשירה. אחרי שקראתי מעט אודות השיטה הגעתי לקליניקה לטיפול ובימים אלו אני ממתינה לתוצאה המיוחלת. 



התיישבתי מול ד"ר ברמן איתן החייכני שפרש לפני את יתרונות השיטה והוסיף להסביר במה כרוך הטיפול, הקרין ידע רב ותרם לאווירה חיובית ומהנה (עד כמה שניתן). 

שיטת השערה היא טיפול מהפכני Cellenis PRP בהקרחה ונשירת שיער בגברים ונשים, כאשר חברת סלע מדיקל מציעה פתרון מהפכני פרי מחקרים רפואיים לטיפול יעיל וממוקד. מודה שלא תמיד הרגשתי נח עם מה שעמדתי לפניו ותהיתי עד הרגע האחרון האם להתמסר לטיפול המאתגר שכן השאיפה ופתרון בעיית השיער הייתה גדולה מעבר לחששות שהיו בי ביום הטיפול. 



כשהתחיל הטיפול כבר ידעתי בדיוק לקראת מה אני הולכת. מבחנה של דם נלקחה מזרועי ונכנסה למכשיר הצנטריפוגה המיועד, באמצעותו ממצים- Cellenis שהיא פלזמה עשירה בטסיות דם מהמטופל. אותן טסיות דם הן פלסמת הPRP הפלסמה שנוצרה היא רכיב של דם המכיל מרכיבים וחלבונים המסייעים לקרישת דם והם התורמים ותומכים בצמיחת התאים. 








בשלב שני מתבצעת ההזרקה של החומר ישירות לקרקפת באמצעות אקדח ובו מזרק המשחרר את החומר, מודה לא מדובר בטיפול נעים במיוחד אולם בזכות ה"אקדח" הטיפול סביל יותר , הטסיות משחררות בעומק העור גורמי צמיחה המעודדים ייצור מוגבר של קולגן ואלסטין ומעודדות ייצור וגדילת זקיקי שערה חדשים! 




המחקרים המדעיים מוכחים כי במהלך הטיפול , מטופלים שעברו הזרקות בין 2 עד 3 ובהפרש של 3 חודשים האחד מהשני ולאחר 12 חודשים דווח על עליה של 44% בצמיחת השיער!! 

מתוך ההסבר שקבלתי במקום נאמר לי כי יעילות הטיפול מוכחת גם במקרים של כיבים, דלקות, טיפולי אנטי אי'גינג ,אקנה , טיפול לאחר השתלות שיער ועוד.

הטיפול מאושר על ידי משרד הבריאות , CE, FDA חשוב להשתמש רק במבחנות המאושרות כמוצר רפואי על ידי משרד הבריאות.

טיפול בודד : 3,000 ש"ח.
סדרה בת 3 טיפולים: 7,000 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה