יום חמישי, 20 בספטמבר 2018

גרין רול- סושי מדהים לטבעונים (ולא רק)


בהריון? טבעונים? צמחונים? אוהבים סושי ולא מוצאים את המקום האידיאלי עבורם? אז זהו!! אני מצאתי את המקום המושלם לסושי טבעוני טעים במיוחד- מסעדת גרין רול הינה מסעדת הסושי הטבעונית הראשונה בישראל, ממוקמת ברחוב מונטיפיורי בתל אביב.

סושייה גרין רול היא מסעדת הסושי הטבעונית הראשונה בישראל, קיימת משנת 2015 וכוללת תפריט טבעוני לחלוטין – שפע רולים עם כל-טוב מהצומח, אורז עם ירקות מאודים וסלטים אסיאתים. טעים, נעים, מלא חמלה וידע של עשור בתחום. בתיאבון.
המסעדה הינה סטרילית לחלוטין ומקבלת את פניהן של נשים הריוניות שיכולות להנות מסושי טרי, טעים, צבעוני ללא חשש כלל וכלל וכל זה תוך שמירה על תזונה בריאה.
המנות במסעדה מגוונות ומסוגננות – מנות סנדביץ’ סושי, ניגירי, קומבינציות, גרין רול ספיישל המומלץ העיקרי שלנו, ואפילו מגשי מסיבה לכל אירוע או לכל חגיגה שמכיל כמות מנות פוטומאקי ורולים אינסייד אאוט שכולם יהנו ממנה. 

מספר ימים טרם יום הכיפורים עשיתי ניקוי רעלים, יכולתי לאכול רק פירות, ירקות, דגנים שונים, האמת? הרגשתי לעיתים די מסכנה, זכרתי את מסעדת גרין רול וידעתי שזו תהיה ארוחת המלאכים שלי ואכן כך היה הדבר, כל כך נהנתי מכל ביס וביס שדגמנו במקום, מדובר במסעדה איכותית מאוד, ממש מסעדת בוטיק (מקום קטן ואיכותי מאוד), שירות מוקפד ואיכותי, ממליצה בחום!!

למנות ראשונות בחרנו בקימצי- חמוצים אסייתים מתוקים- חמוצים טעימים, קראנציים ופריכים:




פטריות ממולאות טופו בטמפורה- מנה עשירה, הפיטריות נשארות כמעט חיות, כאלו שיגרמו לכם להמשיך ולנשנש בלי הפסקה:





בגזרת הסושי הגיע לשולחננו פלטה עמוסה כל טוב, ראשית ולפני הכל הציצו כמה יופי יש במגש, הכל מעוצב כל כך יפה ועוד בטרם התחלנו לאכול התלהבנו עד מאוד מן המגש- הלוא ידוע כי העין אוכלת עוד לפני הכל.
כאשר התחלנו לאכול את הרולים הבנו למה המקום הזה הפך לשם דבר בתל אביב, מדובר בסושי איכותי מאוד, האורז דביק בדיוק כמו שצריך להיות, שילוב טעמים מדהים ומיוחד מאוד, גם אלו שלא טבעוניים יעופו כאן על המנות.




דראגון בול- כדורי סושי מטוגנים במילוי אבוקדו, בטטה וגבינת טופו, בציפוי קריספי בטטה, שבבי טמפורה ורטבים מיוחדים- כדורי קטנים של עונג, ממולאים בכל טוב, מטוגנים- מנה קריספית, טעימה במיוחד, כזאת שתגרום לכם לרצות להמשיך ולנשנש עוד ועוד:



גרין רול ספיישל- קמפיו (דלעת יפנית), בטטה, מלפפון וטופו בציפוי אבוקדו ורטבים מיוחדים, שבבי טמפורה, קריספי בטטה, עירית ושומשום- עונג שמימי, כפי שציינתי מעלה מדובר באורז עשוי בדיוק במידה הנכונה, שילוב טעמים מיוחד מאוד, אני באופן אישי לא מחובבות הטופו אבל כאן עפתי על המנה:



קנטאנה רול- רוטב חמאת בוטנים וחלב קוקוס, בצל ירוק, בטטה, טמפורה, בציפוי אבוקדו, כוסברה ואגוזי מלך- אוי שלמות זה כאן! שילוב חמאת הבוטנים וחלב הקוקוס יצרו ארומה מדהימה, כל ביס יצר חגיגת טעמים מושלמת לחיך- אל תוותרו:




קינחנו בעוגת גבינה (טוב, לא ממש גבינה, זוכרים מדובר במסעדה טבעונית) אבל יכולה להעיד כי רק חדי החיך יוכלו לזהות כי לא מדובר בגבינה אמיתית, מדובר בעוגה נימוחה וטעימה במיוחד- קינוח מושלם לארוחה מושלמת:






חייבת לציין את הארוחה כאחת הארוחות הטובות שיצא לנו לאכול לאחרונה, מדובר בארוחה קלילה אם כי משביעה מאוד, מתאימה לכולם, כפי שציינתי מעלה גם לנשים בהריון, צבעונית, פרשית, הכל עשוי מחומרי גלם באיכות גבוהה מאוד, כל האינסטרומנטים טריים מאוד- מקום מדהים!! אין לי ספק כי נבקר בקרוב שוב.


כתובת:
מונטיפיורי 30, תל אביב יפו
טלפון:
03-5245731
שעות פתיחה:
א’ – ה’ 12:00-22:30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה