יום חמישי, 20 בספטמבר 2018

ספר בישול חדש - קלין איטינג מאת פאולין שובל



ספר בישול חדש - קלין איטינג מאת פאולין שובל 
לאורח חיים בריא ומאוזן לכל המשפחה 


מי שמכיר אותי יודע כבר שבחצי שנה האחרונה אני שומרת על אורח חיים בריא ותזונה נכונה, השלתי ממשקלי כבר למעלה מעשרים ק"ג והדרך עוד ארוכה, לא אחת אני שומעת על הדיאטות השונות שחברותי עושות ואני מסבירה להן שאורח חיים בריא זה דרך חיים ולא משהו זמני.

ממש רגע לפני כיפור קיבלתי את הספר החדש מאת פאולין שובל "קלין איטינג" ספר אשר מלמד אותנו על אורח חיים בריא ומאוזן לכל המשפחה , כאן נלמד איך קנות חכם, לבשל חכם ולאכול חכם. נלמד מהם ה טריקים ושיטות ההטעיה של יצרני מזון. נלמד מה חיוני לגוף שלכם ואיך להוציא את המקסימום מכל מרכיב ומרכיב. והכי חשוב – נקבל עשרות מתכונים מעוררי תיאבון וקלים להכנה, מלווים בתמונות מרהיבות. 

איך נהפוך את החיים שלנו לבריאים יותר? איך נרגיש שמחים יותר ובעלי ביטחון עצמי רב יותר? איך נעניק לילדינו את הטוב ביותר? זה קל יותר משחשבתם. לא צריך להקיף ברגל את כדור הארץ ולא לצעוד עד קצה העולם. לא צריך לספור קלוריות או לסבול מרגשות אשמה. לפניכם מדריך לשיטה שתשנה את חייכם – שיטת קלין איטינג. 

את הספר קראתי בשקיקה במהלך יום הכיפורים , מודה ומתוודה למדתי המון, אומנם חלק גדול מן הדברים ידעתי אולם על כל התורה למדתי מהספר, שיטת קלין איטינג הינה לא עוד דיאטה אלא הרבה מעבר לכך- כאן מלמדים אותנו על גישה בריאה לאוכל המבוססת על מרכיבים לא מעובדים, בריאים, שיטות הבישול השונות ועוד.

הספר אף מסביר את חשיבותה של תזונה בריאה גם אצל הילדים ונותן כלים מעשיים איך התמודד עם נושא התזונה במסגרת משפחתית. 

פאולין שובל, אם ל- 3 ילדים, תושבת השרון, יוצרת מתכונים וסטייליסטית מזון, אותה הכרתם ואהבתם בתוכנית מאסטר שף 3. נושא התזונה תמיד היה בראש סדרי העדיפויות של פאולין, וכאימא היא שמה דגש על תזונה נכונה לכל המשפחה. בספר זה חולקת פאולין את ניסיונה האישי בהתמודדות עם אתגרים של יום-יום, כמו איך לנצח הרגלי תזונה לא נכונים אצל ילדים, ואיך למצוא באוכל את אחת מההנאות הגדולות של החיים. 

כל המתכונים בספר כשרים. 

השיטה מתאימה את עצמה לכולם 

פאולין שובל מספרת: "שיטת 'קלין איטינג' היא אינה שיטה קיצונית ומתאימה לא רק לכוכבי הוליווד, ובעזרתה ניתן לעבור לחיים בריאים יותר ב- 10 צעדים פשוטים. כך צעד אחר צעד, אנחנו מצמצמים את צריכת החומרים המזיקים לבריאות וגם מתחילים לאכול במודע את מה שמתאים באמת לגוף שלנו. הספר מסביר על תהליכים שאבות המזון עוברים במערכת העיכול ונותן כלים מעשיים, כגון מידע על שמנים, שיטות בישול בריאות ומתכונים שמתאימים לכל שעת היום". 

"היופי בשיטה זו הוא שהיא מתאימה לכל שיטות תזונה אחרות. אפשר להיות טבעוני ולאכול "קלין איטינג", פאלאו, ללא גלוטן, קטוגני או צמחוני - הכל מתאים לשיטה. יותר נכון, השיטה מתאימה את עצמה לכולם". 

פאולין שובל מוסיפה: "בלי לספור קלוריות, שיטת 'קלין איטינג' מאפשרת להוריד במשקל באופן משמעותי, למרות שזאת לא המטרה העיקרית שלה. ברגע שאנחנו מורידים את המאכלים שמשפיעים באופן שלילי על הכבד ומתחילים לאכול בצורה חכמה, חילוף החומרים שלנו עושה את השאר ומאבדים במשקל בצורה גורפת. להבדיל מ"דיאטות" שיש להן השפעה זמנית, שיטת 'קלין איטינג' היא שיטה כוללת שמאפשרת לשנות אורח חיים ולהפוך להיות אדם בריא יותר ולהיפרד ממשקל עודף". 


"קלין איטינג – לאורח חיים בריא ומאוזן לכל המשפחה" מאת פאולין שובל. צילום: איל גרניט, הוצאת "דני ספרים", 151 עמודים. כריכה קשיחה. מחיר לצרכן 128 ₪. כשר. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה