יום שלישי, 19 באוקטובר 2021

אנטיפסטי מושלם עם טוויסט מלוח וסודי

אתם כבר יודעים שאני אוהבת להפתיע את בני הבית עם מתכונים מושלמים והפתעות קולינריות אבל מה שאתם לא יודעים זה שמלח הארץ משיקים בימים אלו את סדרת המלחים החדשה - מלח+. מדובר בתערובות מלח ים ומגוון תבלינים במלחיות מעוצבות לשימוש יומיומי אשר ישדרגו כל מנה ותבשיל.




כמה פעמים נאלצתם לצד המלח להוסיף תבלינים רבים כגון פפריקה, אבקת שום ועוד? אצלי זה באופן קבוע כך שהפתרון החדש מתאים אש. במלח הארץ הקשיבו לנו הצרכנים אשר מחפשים את הפתרונות הקלים והנוחים לשדרוג מנות והשיקו כאמור את הסדרה החדשה. הסדרה מציעה שלוש תערובות מלח ים עם תבלינים: מלח ים ושום, מלח ים ובצל ומלח ים ופפריקה. המלחים הינם ללא מונוסדיום גלוטומט, ללא חומר משמר וללא תוספת סוכר. השימוש במלחיות 'מלח+' מעניק למנה תיבול עדין בטעמים האהובים של בצל, שום ופפריקה בצורה טבעית ובכך מקפיץ את התיבול בכל מנה, גם בפשוטות ביותר. התערובות נפלאות לתיבול מרקים, פסטות, סלטים ותבשילים ומצוינות לתיבול פתיתים.





מלחיות 'מלח+' של 'מלח הארץ' מכילות 175 גרם, בהשגחת הבד״ץ. כשר פרווה.. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

אמש כאשר הגיע המשלוח מיד ידעתי מה תהיה ארוחת ערב ופינקתי את בני הבית עם אנטיפסטי טעים במיוחד.


המצרכים:
סלסילת פיטריות טריות
2 בטטות 
2 שומר
ראש כרובית 
ראש ברוקולי
2 חצילים
2 פלפל שושקה
2 בצלים
2 ראשי שום מופרדים וקלופים
חצי כוס שמן זית
חצי כף מלח ים ובצל
חצי כף מלח ים ושום
2 כפות סילאן

אופן ההכנה:
את הפיטריות להשאיר שלמות.
את הבטטה, בצל, שומר לחתוך ל-4.
את החצילים לחתוך לחצי ואז לחצי נוסף.
את הכרובית והברוקולי להפריד לפרחים.

להוסיף את שאר המצרכים ולערבב היטב.






"מלח הארץ", היצרנית המובילה של מלח איכותי למזון בישראל מאז 1922, הינה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. "מלח הארץ" מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון רחב של מלחים משובחים מותאמים לצרכים של קהלים שונים, בטעמים ומרקמים שונים. "מלח הארץ" מנהלת בבריכות המלח באילת ובעתלית פרויקט ממושך המאפשר קיומה של סביבה מוגנת עבור עופות המים. בשיתוף ארגוני שמירת הטבע ומתנדבים, מתקיימת באזור בריכות המלח פעילות הגנה על הצפרות והטבע כחלק משגרת העבודה. לטובת שימור והגנה על עופות המים הקימה החברה מצפורים ואיים מלאכותיים המהווים אזורי קינון בטוחים והיא אף תומכת במחקרים ובמעקב באמצעות טיבוע באזורי הקינון.

בשנים האחרונות הציבור הישראלי נחשף לשורה של מוצרי מלח שונים, המראים כי מלח הוא אמנם יסוד חיוני בכל ארוחה ולכל אדם, אבל כבר מזמן לא מדובר רק במלח הבסיסי. מלח הארץ מציעה מגוון מלחים למגוון שימושים לפי בחירת הצרכן.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה