יום רביעי, 6 באוקטובר 2021

חופשה מושלמת וחוויתית בלאונרדו פריוויליג אילת

את חופשת סוכות האחרונה בחרנו לנפוש בארצנו היפה והפעם היעד היה אילת. מי שמכיר אותנו יודע שהרשת המועדפת עלינו הינה רשת "פתאל", הן מבחינת המחירים, הן מבחינת האיכות, הן מבחינת הניקיון והשירות- כל אלו יחדיו יעניקו את חופשת החלומות המשפחתית. 

ארזנו מזוודות, את הילדודס ויחדיו עם  בני משפחה נוספים יצאנו לעבר העיר הדרומית. הפעם בחרנו לנפוש לאחר אין ספור המלצות במלון "לאונרדו פריוולג'" . הגענו לאילת כבר בשעת בוקר מאוחרת ויחד עם זאת החדרים כבר היו כמעט מוכנים בעבורנו (שירות מעולה כבר אמרתי נכון?), בדיקת נושא התו הירוק, הסברים אודות המלון והארוחות, הענקת צמידים וייאלה עוברים כבר לבגדי ים ועטים להשתכשך בבריכה. 



עוד בטרם אמשיך אני חייבת לעצור רגע ולציין לטובה את כלל אנשי הצוות, הן בקבלה, הן בחדר האוכל, הן בבריכה, הן החדרנים- כולם ככולם אדיבים, קשובים, אכפתיים, כל שאלה/בקשה קטנה כגדולה נהנתה ברגע. המלון נקי ומצוחצח וכך גם החדרים- שאפו ענק על כך, זה כלל לא מובן מאליו , על אחת כמה וכמה בתקופה הסופר עמוסה שהיינו. 

למלון מיקום מעולה, שוכן דקות ספורות מחוף הים , מהטיילת, קניון אייס מול וקניון הים האדום. החדרים מרווחים, נקיים כפי שציינתי והמרחבים המשותפים מעוצבים בעיצוב קפדני, נקיים ועם אווירה נעימה בכל שעה ביום.

כולנו כבר יודעים כי חופשה טובה לא נגמרת רק בחדר טוב ובבריכה כיפית אלא נסובה לא אחת סביב האוכל. מי שאוהב אוכל טוב זה המקום בעבורו. המלון הינו בקונספט של "הכל כלול" וכשמו כן הוא הכללללל כלול , הכל היה בשפע ובנדיבות יתרה, המטבח עבד שעות נוספות על מנת להעניק לאורחים עוד ועוד הפתעות קולינריות . חייבת להגיד שמלבד השפע הרב כל אבל כל מה שאכלנו היה פשוט טעים. האוכל היה מגוון מאוד, איכותי וברמה סופר גבוהה. (לצערי בחופשה הזו הייתי ממש חולה ולכן לא צילמתי לכם בכלל תמונות מחדר האוכל).



המלון מציע 3 ארוחות מפנקות ועשירות מדי יום, קפה ועוגה, נשנושי לילה, תפריט מגוון של משקאות חריפים, בר שייקים טבעי, קינוחים ייחודיים ועוד.

מתכונת האירוח "הכל כלול" עשירה במיוחד וכוללת מזנון בשרי משובח, עמדות חיתוך טרי, הגשה בצלחות אישיות ושלל צ'ופרים ופינוק אישי. באחת מימי החופשה רגע לפני ארוחת צהריים הגיעו שולחנות בסגנון "שולחן שוק" עמוס לעייפה עם מטוגנים, המבורגרים, פירות ופינוקים נוספים- שאפו ענק. 

אנו שהינו בחדר סופריור משפחה הפונה לבריכה- חדרים מעוצבים, מרווחים ומפנקים עם מיטה זוגית, ספת פוטון שנפתחת למיטה זוגית לשני הילדים. ערכת קפה ותה, מזגן, מייבש שיער, כספת, מיני בר, טלוויזיה, חדר אמבטיה מפנק.






צוות המלון לא הפסיק לפנק ולפנק ושלחו לחדרנו מבחר פינוקים מיוחדים, חייבת לציין שזה היה מאוד כיף, שהינו במלון מספר בני משפחה במבחר חדרים כפי שציינתי וכל אחד מהם קיבל פינוקים כאלו ואחרים. שימת לב לכל לקוח ולקוח זה שם המשחק כאן וזה עושה את ההבדל בין מלונות אחרים. אז שאפו ענק!! לכלל צוות המקום.




במלון בריכה רחבת ידיים, עם מגוון פינות ישיבה כאלו ואחרות. כמו כן ישנה במקום בריכת פעוטות. חייבת לציין לטובה את המצילים אשר עשו עבודתם נאמנה ולא הורידו את העניים לרגע מהנופשים בבריכה. בבריכה ישנו מזנון המציע מגוון פינוקים: שתיה קרה, שייקים, ברד במגוון טעמים, ארטיקים, בירה צוננת, בשעות הצהריים פיצות חמות מהטאבון ועוד ועוד. 



יש כמובן מועדון ילדים ונוער אשר מזמין את האורחים הצעירים ליהנות ממגוון הפעלות, משחקי וידאו, הקרנת סרטים ופעילויות יצירה מדליקות. הבנים שלי באופן אישי כבר גדולים לכך ולכן לא ביקרנו במקום אולם האחיין של בעלי בילה שם שעות נוספות ונהנה מכל רגע ורגע. 


עוד במלון חדר כושר, ספא , לובי מפואר שלוקח את חוויית הנופש צעד אחד קדימה ומשלב את הקולינריה עם עולם הספורט. בכניסה למלון ממתין עבורכם לובי-בר ספורטיבי עם מסכי LCD שקטים עליהם מוקרנים מגוון ערוצי ספורט מרחבי העולם. במהלך היום מוגשים משקאות חריפים תוצרת הארץ, ובין השעות 16:00-18:00 תיהנו מ-Happy Hour בו מוגשים משקאות אלכוהוליים תוצרת חוץ.


רגע לפני שאסיים, עוד מספר דברים חשובים: כפי שציינתי מעלה המלון ממוקם במיקום מרכזי ומושלם. הורים לתינוקות? אין שום בעיה! שירות מיוחד לאירוח תינוקות הכולל מזון מותאם וציוד היקפי: סטריליזטור, מחמם בקבוקים, מיטת תינוק, דפני, מחיות גרבר ועוד. אינטרנט אלחוטי חינם ברחבי המלון ובחדרים. חניה חינם במלון. בשל תקופת הקורונה ההזויה הרשת הגדירה מחדש את תנאי תשלום ההזמנה ואת דמי הביטול. למידע נוסף בתקנון האתר.

אגב, חברי פתאל על הזמן יכולים להנות כל השנה מ-10% הנחה (ועוד מגוון פינוקים השמורים לחברי המועדון), יש לרשת המון מבצעי "פתאל על הזמן ועוד מבחר מבצעים שווים במיוחד, אז אתם עוד פה? רוצו להזמין!!!



טלפון במלון:
08-6300666
מרכז ההזמנות:
03-5110000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה