יום ראשון, 17 באוקטובר 2021

רנו אמיליה - פנינה קסומה ומיוחדת בלב רמת גן

והפעם הדייט השבועי התקיים ברנו אמיליה- מסעדת  ביסטרו ישראלי שהוקמה לפני כשנתיים ממש רגע לפני פרוץ הקורונה. המסעדה שוכנת בלב ליבו של מתחם הבורסה ברמת גן במיקום סופר מרכזי עם שפע חנייה. במקום שילוב מטבח קלאסי ומודרני בניהולו של השף ברק אשכנזי.  שף המקום והצוות שבניהולו חורטים על דגלם שימוש בחומרי גלם מובחרים וטריים. בשעות הצהרים המסעדה שוקקת חיים ומלאה בשלל עובדי חברות הבאים ליהנות מארוחת צהרים, לאחר יום העבודה מגיעים לרנו אמיליה שמציעה תפריט אלכוהול נשנושים ומוזיקה טובה, בערב המסעדה מציעה תפריט יינות עשיר הכולל יינות ישראליים לצד יינות מכל רחבי העולם ואוכל שנעשה עם חיוך ואהבה.

אז כאמור רגע לפני טרפת הסופ"ש הגענו בשעת ערב מוקדמת למסעדה, מצאנו חנייה ממש בסמיכות למסעדה שזו בהחלט התחלה מבורכת. המסעדה רחבת ידיים עם שלל פינות ישיבה בפנים ובחוץ, צוות המסעדה מקפיד על נהלי התו הירוק. השירות במקום סופר מוקפד ואיכותי. הסבר קצר אודות המסעדה, אודות קונספט התפריט, אודות הקוקטיילים ויצאנו לדרך לעבר ארוחת פינוקים טעימה ומיוחדת.

אני מצידי בהמלצת המלצרית החביבה הזמנתי את קוקטייל GIN, LIME & TONIC- קוקטייל קליל ורענן עם מי טוניק, ליים רוזס, ג'ין בומביי- הקוקטייל עשוי בדיוק במידה הנכונה בה מורגש היטב האלכוהול ושילוב הטעמים, הזוגי מצידו בחר בבירה צוננת מהחבית:


חלקנו במנות ראשונות קלילות וטעימות, הראשונה פרחי כרובית- קלויים בתנור עם רוטב קיסר ומוגשים על עלי בייבי- אנחנו מאוד אוהבים כרובית בכל צורה ודרך וזו הייתה בהחלט מנת פתיחה קלילה וכיפית. לרוב במסעדות מגישים כרובית מטוגנת שדי כבדה וכאן המנה קלילה, מרעננת וטעימה.



עוד חלקנו חציל קלוי על מצע טחינה חמצמצה וסמיכה, סלטון של עגבניות ופרוסות פלפל חריף שהקפיצו את המנה, מנה מדוייקת וטעימה מאוד, חמימה, קלילה- שילוב של כלל המרכיבים שאנו אוהבים יצרו ביס טעים מאוד:





למנה עיקרית הזוגי הזמין פילה בקר - 200 גרם של אושר צרוף, נתח טרי, איכותי, עשוי במידת העשייה המדוייקת, מוגש עם רוטב דמי גלס ויין אדום- רוטב קליל שמקפיץ את טעמי הנתח. לצד המנה מוגשות 2 תוספות לבחירה: ציפס וסלט ירקות רענן. מנה נהדרת , ממליצים לכל הקרניבורים לא לוותר עליה:






אני מצידי בחרתי פילה טרי של דג הלברק- הדג עשוי בתנור לבנים בתיבול גריל עדין , מנה טעימה ומרשימה, הדג מצד אחד היה עסיסי ונימוח ומצד שני העור היה קריספי. מי שמכיר אותי יודע שלרוב אני אוכלת דגים רק במסעדות דגים אולם כאן המנה הייתה פשוט מושלמת. אין ספק שמי שנמצא במטבח מבין דגים ודואג להגיש את המובחרים והטריים ביותר. גם כאן המנה מוגשת עם 2 תוספות לבחירה- אני בחרתי בפירה נימוח (חלבי) ובלקט ירוקים שכלל קישואים, כרוב ושעועית ירוקה עדינה (שעשויה בדיוק כמו שאני אוהבת):





קינחתי בעוגת גבינה ניו יורקית- עוגת גבינה אפויה על מצע עוגיות חמאה, בציפוי שנטילי וניל, טוויל פטל ופירות יער- קינוח מושלם לארוחה נפלאה, עוגת הגבינה לא מתוקה מידי, קלילה, נימוחה וטעימה, התענגתי לי על כל ביס וביס. 





אז חברים אם גם אתם מחפשים מסעדה מומלצת, מפנקת ואיכותית זה המקום בעבורכם . כאן תמצאו תפריט סופר מגוון, עשיר בטעמים וניחוחות העשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר- אין לי ספק כי כאן כל אחד ימצא את מבוקשו, החל מסתם קפה ועוגה לצד ארוחה דשנה. ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!




שעות פעילות:
ימים א' עד ה', בין השעות 11:30 ועד 23:00

טלפון להזמנות:
03-575-6060

כתובת:
דרך אבא הלל סילבר 7, רמת גן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה