יום שני, 4 באוקטובר 2021

אצלי במטבח רק הטוב ביותר והפעם מוצרי דאבמי

את אהבתי הגדולה למטבח אתם כבר מכירים נכון? כאחת שמבלה שעות רבות בטבח אני תמיד מחפשת את הטוב ביותר, לא אחת נתקלת במוצרים שאני מקבלת עליהם המלצות אבל לא כך הדבר ולעיתים נתקלת במוצרים שהם פשוט להיט במטבח ובשביל זה אני כאן על מנת להמליץ לכם. רגע לפני יום הכיפורים עמדתי להכין את מצעד העוגיות והעוגות שמכינה מידי שנה והפעם הכנתי עוגיות עם מכשיר להכנת עוגיות מרוקאיות שכוללת שבלונה מיוחדת להכנת עוגיות של חברת דאבמי שקיבלתי רגע לפני כן להתנסות. 



המכונה נוחה מאוד לשימוש, קלה לתפעול, בעלת חלקים מתפרקים (בקלות יתרה) אשר נשטפים גם במדיח. מצורפת שבלונה עם ארבע צורות שונות להכנת עוגיות. המכונה נדבקת לשיש באמצעות תחתית וואקום להצמדה לשולחן ולא זזה בעת הכנת העוגיות. חייבת לציין שיש לי כבר 2 מכונות שכאלו וזו השלישית שלי אולם זו עלתה על כולן ביעילות, בנוחות, בקלות השימוש ובתוצרת הסופית שהנפיקה בעבורי. 

* המכשיר לא מיועד לטחינת בשר/ דגים.
* עשוי מ: פלסטיק ונירוסטה אל חלד.






אז הצטרפו אלי לחגיגת העוגיות עם מתכון מנצח ומכשיר קל ונוח לשימוש:

מצרכים:
1 מרגרינה רכה, במידה ולא אכפת לכם שזה יהיה פרווה השתמשו בחמאה יוצא מוצלח יותר
2 בצים
שקית קוקוס קטנה
שקית שומשום
2 סוכר וניל
2 אבקת אפייה
חצי כוס שמן
חצי כוס מיץ תפוזים 
כוס ורבע סוכר מי שאוהב מתוק אפשר כוס וחצי
בערך קילו קמח

אופן ההכנה:
לשים את כל החומרים בקערה מלבד הקמח אח’’כ להוסיף את הקמח בהדרגה עד שמתאסף בצק אחיד ורך למגע מניחה את הבצק לנוח כ-10 דקות
את העוגיות מכינה כאמור במכונה של דאבמי - יוצרת צורות ארוכות ומניחה את העוגיות בתבנית ונייר אפייה עד שמזהיב טעים מאוד ויוצא מאוד פריך .





דאבמי הינה חברה וותיקה בישראל המתמחה בייבוא של מגוון כלי בישול ומטבח איכותיים. דאבמי שהוקמה כבר לפני למעלה מארבעה עשורים הייתה מראשוני היבואניות של כלי בית ומטבח חדשניים לישראל. עם השנים הלכה והגדילה את המגוון המוצע בה תוך שמירה על איכות גבוהה ומחירים נוחים. בדאבמי קיים היצע עשיר של כלי מטבח ההופכים את חוויית הבישול לחוויה ייחודית, מהנה וקלה. עיקר ההיצע של כלי המטבח מגיע מאיטליה ומבטיח איכות גבוהה, עיצוב נוח, חומרים איכותיים ואחריות על כל המוצרים המיובאים על ידם. מבחר מוצרי עץ לבישול ואפייה, מחבתות וסירים, מקינטות (כלים להכנת קפה איטלקי משובח), תבניות להכנת עוגות ופיצה, אביזרים שונים לשימוש יומיומי במטבח, כנציגה הבלעדית של חברת Marcato האיטלקית, מציעה דאבמי מגוון רחב של מכונות פסטה – לבית ולמסעדות – המבטיחות הפעלה קלה וידידותית למשתמש, ליצירת מגוון מוצרי פסטה טרייה. 

את כלל המוצרים ניתן לרכוש ישירות באתר החברה Davmi-online.co.il .כמו כן ניתן לאסוף את ההזמנה מהחנות בדרום ת"א. בתיאום מראש ניתן להזמין עם משלוח בדואר רשום בעלות של 23 ש"ח או עם שליח עד הבית בעלות של 40 ש"ח. 
בקנייה מעל 350 ש"ח המשלוח הוא חינם.

אז חברים, אם גם אתם כמוני מכורים לאפיה ובישול זה המקום בעבורכם, ממש גן עדן לכל חובב בישול. כאן כל אחד ימצא את מבוקשו וכפי שציינתי מעלה במחירים מאוד נוחים ובאיכות גבוהה מאוד. אני כבר מתכננת את הקניות הבאות שלי ואתם?

שלא תגידו שאני לא דואגת לכם, גם הפעם סידרתי לכם הנחה מיוחדת לרכישת מכשיר להכנת עוגיות מרוקאיות- בהקלדת קוד קופון SARIT תקבלו הנחה של 15% ממחירו (מחיר מלא אגב הינו 119 שקלים בלבד).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה