יום שלישי, 26 באוקטובר 2021

אתם חייבים להכיר את מסעדת וילה מארה תל אביב

אחת לשבוע במינימום אנחנו עוצרים הכל!! את שגרת היומיום הטרופה, את המשימות האינסופיות, את המטלות ויוצאים לדייט זוגי שלי ושלו בלי שום דאגות. אמש בחרנו לצאת לארוחה זוגית רומנטית במיוחד בלב ליבה של תל אביב - במסעדת וילה מארה השוכנת בטיילת, אל מול גלי הים והבריזה האינסופית. כבר כאשר הגענו למקום הבנו שבחרנו נכון. מדובר במסעדה רחבת ידיים, מעוצבת בעיצוב קפדני ויוקרתי עם מראה אירופאי (לרגע נזכרתי בכל אותן מסעדות מיוחדות שביקרנו בטיולנו באירופה), ניתן לשבת בתוך המסעדה ו/או לחילופין להנות מישיבה במרפסת הפתוחה והמהנה. מוזיקה קצבית וכיפית מתנגנת לה ברקע והאווירה במסעדה קסומה ומיוחדת. צוות המלצרים סובלני, סבלני, מכיר את התפריט על בוריו ומאוד קשוב לכל לקוח ולקוחה. 






התפריט במקום מאוד עשיר שלנו וניתן להנות ממבחר מנות פתיחה מרשימות ,דגים ופירות ים לצד תפריט בשרי ים תיכוני וחלבי איטלקי. כמו כן ניתן להנות ממגוון ארוחות בוקר עשירות ברמה גבוהה מומלצות בליווי קוקטייל הבוקר הקליל. בשעות הצהריים תמצאו עסקיות במחירים נוחים ואף בשעות הערב כיום יש תפריט עסקיות ערב בימים א'-ה' מהשעה 17:00

חדש! עסקית ערב משתלמת במיוחד ב-269 ש"ח בלבד!

וילה מארה תל אביב יוצאת במבצע משתלם במיוחד! עסקיות ערב הכוללות פוקצ'ה זוגית, 2 מנות אלכוהול לבחירה מהמגוון ברחב שלנו, 2 ראשונות או סלטים, 2 מנות עיקריות, קינוח זוגי + 2 שתיה חמה!

לאחר התייעצות קצרה עם המלצרית המקסימה שלנו בחרנו ב-2 מנות ראשונות נפלאות, אך לפני הכל הרמנו לחיים עם קוקטייל נפלא -הוא מצידו בחר ב- BIRDIE STYLE- ג'ין, לימונצ'לו, לימונדה, רוטן אלדרפאוור- קוקטייל לימוני, חמצמץ ומפנק מאוד.  אני בחרתי ב- GREEN DAY- ג'ין, גינג'ר, לימון סחוט ורוטן מלפפון - קוקטייל פראשי, חמצמץ ורענן מאוד, בהחלט פתיחה מרשימה לארוחה סופר מפנקת שעוד רגע ותגיע לשולחננו. 


סלט בוראטה רכה- מיקס עגבניות שרי, ויניגרט הדרים ובלסמי מצומצם, על מצע של עלי בייבי רעננים - סלט פרשי, טרי , רענן שנעטף ברוטב קטיפתי וטעים במיוחד, על כל העונג הזה נח לו כדור גבינת בוראטה מושלמתתתת, רכה, נימוחה וטעימה בדיוק כמו שאני אוהבת- סלט כזה אני יכולה לאכול 3 פעמים ביום, כלל המרכיבים יצרו  יחד סלט מושלם.




טרטר דג ים- שמן ענבים, אורגנו, לימון פרסי וצ'ילי- טרטר טרי, רענן , בתיבול מאוד מינימליסטי אך יחד עם זאת מדוייק, מנת פתיחה מושלמת , חגיגית ויוקרתית, המנה הוגשה עם פרוסות תאנים וברוסקטה נפלאה:



למנת ביניים בחרנו לחלוק בריזוטו פורצ'יני- ריזוטו נפלא עם שמנת, מיקס פיטריות, בזיליקום ושמן כמהין , עליו בחרנו להוסיף תוספת של נתח דניס חלומי- טוב, זו התבררה כבחירה סופר סופר מושלמת. הריזוטו מדוייק עם ניחוח וטעמים של איטליה, לצערי לא אחת יצא לנו לדגום בארץ ריזוטו לא מדוייק וכאן אין ספק שהשף מבין עניין והכין את הריזוטו המוצלח ביותר שדגמתי בארץ. עליו ישב כלאחר כבוד נתח עסיסי, טרי וקריספי של דג דניס טרי- וואו, פשוט וואו, כל ביס זו פשוט חגיגת טעמים חלומית לחיך, אל תוותרו על המנה כי היא פשוט מושלמת:







מנוחה קצרה ויצאנו לעבר המנה העיקרית של הקרניבור הביתי שלי, נתח אנטריקוט מיושן 21 יום (מגיע אגב במשקלים של 350 ו/או 700 גרם), הנתח הוגש עם תפוחי אדמה מדורה. ראשית ולפני הכל נדבר על הנתח עצמו, נתח יפיפיה, משויין במידה הנכונה, עשוי במידת הצלייה הנכונה, נתח שמנמן ועסיסי מאוד, הזוגי נהנה והתענג לו על כל ביס וביס, טוב, נכון, גם אני התמוגגתי לי על מספר ביסים- קרניבורים, אל תוותרו, אין ספק שמבינים כאן בבשר איכותי. 






הפעם בשל העובדה שדגמנו בשר ותפריט הקינוחים הינו חלבי בחרנו לוותר אך התפריט חייבת לציין מעורר תאבון וניכר כי גם כאן הושקעה מחשבה רבה. 

חברים, אין לי ספק כי מי שמבקר כאן יחזור שוב ושוב ושוב מאחר ומדובר במסעדה באיכות גבוהה, כל דבר ודבר קטן כגדול מקבלים את תשומת הלב המדוייקת. שף המקום בהחלט יודע את העבודה ומוציא תחת ידיו מטעמים נהדרים. השירות כפי שציינתי בתחילה מאוד מוקפד ואיכותי, הצוות יודע את התפריט על בוריו ומציע אופציות חלופיות לכל סועד וסועד במידת הצורך (במקרה שלנו לדוגמא הציעה שאת הסטייק יצלו במקום בחמאה בשמן זית). המחירים נוחים, יש המון עיסקיות משתלמות. אז אתם עוד פה? רוצו להזמין מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!



כתובת:
רציף הרברט סמואל 88
תל אביב

טלפון להזמנות:
074-7725322

שעות פתיחה:
א׳-ה׳ מ-10:00 עד 00:00
שישי-שבת מ-09:00 עד 00:00



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה