יום שני, 4 באוקטובר 2021

פיצה סה טו הנפוליטנית הגיעה לשוק הפשפשים של תל-אביב

זהו, החגים הסתיימו להם, השגרה אט אט חוזרת לה ואם נודה באמת אין כמו שגרה מבורכת. ביום חמישי האחרון החלטנו לחזור לשגרת הבילויים הזוגיים שלנו ויצאנו לדייט זוגי בפנינה קסומה ומיוחדת- פיצה סה טו בסניף החדש שלהם בשוק הפשפשים. 

לפיצה סה טו סניף וותיק ותוסס מאוד בראשון לציון (מוזמנים לקרוא על חווית הביקור שלנו מיוני שנה שעברה) ובאפריל האחרון השיקו סניף חדש בשוק הפשפשים בתל אביב. כאן תמצאו סניף קסום ומיוחד באווירת שוק נינוחה ומדליקה, עם שירות מהיר סופר איכותי ומקצועי, אדיב וחייכני, לצד מחירים סופר נוחים כמעט כמו ברשתות הפיצות הגדולות (ובואו, אין באמת מה להשוות בין הטעמים, כן?). 

מי שלא מכיר פיצה סה טו זהו למעשה בר פיצות מדהים עם פיצות נפוליטניות אותנטיות ומיוחדות מאוד שסודן טמון בתהליך ההכנה המסורתי עם בצק מחמצת שעובר התפחה במשך 48 שעות, ונאפה בטאבון אבן מיוחד שיובא באיטליה, בטמפרטורה של 450 מעלות, המעניקה לפיצה את המרקם הנפוליטני והארומה המוכרת והממכרת. לצד זאת הצוות שם דגש על חומרי גלם משובחים: עגבניות המיובאות מאיטליה, גבינות ממחלבות בוטיק מקומיות, וירקות טריים הישר מהשדה.

אז כאמור הגענו ביום חמישי בשעות הערב המאוחרות, האווירה הייתה כיפית במיוחד, מוזיקת רקע התנגנה לה ברקע, ישבנו לנו מחוץ למסעדה ונהננו מחוויה שונה שלא תקבלו בשום מקום אחר, הרמנו כוסית לחיים - הוא עם כוס בירה צוננת מהחבית ואני עם כוס יין גוורץ איכות ויצאנו לדרך בהמלצת המלצרית המקסימה שלנו עם סלט טעים ורענן לצד פיצה סופר טעימה ומיוחדת. 

בתפריט נמצא סלטים רעננים ומפנקים לצד פיצות דקות עם שוליים עבים, במגוון שילובים לא שגרתיים, לצד הווריאציות הקלאסיות (אגב, גם קינוחי פיצות נדירים נמצא במקום), משקאות קלים, מגוון יינות ובירות.

סלט קולורבי- פטה, עגבניו שרי בשני צבעים, אורגולה, פרמז'ן, שקדים פרוסים ושומשום שחור- סלט פרשי ורענן מאוד, קליל וכיפי , בהחלט פתיחה מענגת לארוחה טעימה ומיוחדת:




פיצה ברוטב פולנטה - מוצרלה טרייה, פטריות, שמן כמהין ופטרוזיליה- טוב, כאן זה שילוב של כלל המרכיבים שאני אוהבת - פולנטה קטיפתית ונימוחה, פטריות דקיקות וטעימות, שמן כמהין עדין, שפע מוצרלה ופיצה סופר סופר איכותית, טעימה עם בצק מיוחד שלא תמצאו בכל מקום, ממליצה בחום לנסות את המנה הזו:






האמת שממש רציתי לטעום עוד פיצות אבל פשוט לא היה לנו מקום וממש התבאסתי, אבל היי, אל דאגה, ממש בקרוב נגיע שוב ונדגום עוד ועוד טעמים. כל מגשי הפיצות הינן מגשים גדולים (משפחתיים) ובהחלט אם אתם רוצים לדגום מספר טעמים תגיעו עם חברים/משפחה.

כפי שאתם בוודאי מכירים אותי יש לי קיבה נפרדת לקינוחים ולכן די התלבטתי בנושא הקינוח, מצד אחד ממש רציתי לדגום את קינוחי הפיצות ומצד שני הייתי ממש מפוצצת, בהתייעצות עם רון הבעלים הכינו בעבורנו פיצה במידה קטנה יותר (שעדיין הייתה ממש גדולה) ואימל'ה, מזל שלא ויתרתי. 

הזמנו פיצה כנאפה, עם שערות קדאיף בחמאה, פיסטוקים גרוסים, שוקולד לבן מחית פיסטוק - מה זו השחיתות המדהימה הזו אני שואלת!!! גם כאן הבצק מושלם ושילוב העדין והמדוייק בין כלל המרכיבים יצרו קינוח חלומי שאני עדיין חושבת עליו- גאוני מי שחשב עליו:





אגב יש עוד אופציות מתוקות כגון: פיצה עוגת גבינה, עם שטרוייזל עוגיות ורוטב פירות יער ופיצה פאדג׳ שוקולד, לוהט עם שוקולד לבן.

אז חברים, אין לי כלל ספק כי זו הולכת להיות פיצריית הבית שלנו. כאן מקבלים חוויה כוללת שלא תמצאו במקום אחר, אוכל סופר איכותי, מדוייק וטעים לצד אווירה קסומה, שירות מוקפד ויחס אישי. ממליצה בחום, רוצו ותבקרו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!

אגב, יש אפשרות למשלוחים ו/או להזמנת טייק אווי.


שעות פתיחה: 
ימים ראשון – חמישי 17:00 - 01:00
שישי ושבת 11:00 – 01:00

סה טו, רבי חנינא 7, שוק הפשפשים תל אביב-יפו

וגם סה טו רוטשילד 63 ראשון לציון

לפרטים נוספים והזמנות: און ליין באתר

המקום לא כשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה