יום רביעי, 20 באוקטובר 2021

משק בנימין- גידולי פרימיום עד הבית


ביום שלישי אני מתחילה לחשוב על בישולי השבת ומתחילה להתכונן בהתאם. מי שמכיר אותי יודע ששולחן השבת שלי מורכב ממינימום 10 סוגי סלטים, תבשילים, מנות ראשונות, תוספות וקינוחים. ירקות ופירות ממלאים חלק נכבד מעגלת הקניות שלנו מידי שבוע ואני תמיד מחפשת את הטוב ביותר. 

בשיטוט ברשתות השבוע קפצה לי פרסומת של "משק בנימין", הסקרנות חילחלה ונכנסתי לאתר והתרשמתי מהתוצרת החקלאית שנראית מעולה, המחירים נוחים ויש משלוחים עד הבית (ולא תאמינו, הזמנתי בצהרי היום ולפנות בוקר של יום המחרת המשלוח כבר המתין לי ליד הדלת). 

משק בנימין הוקם על ידי שמעון ז"ל ושושנה בנימין במושב מנוחה שבדרום הארץ. בקום המדינה כשהם עלו לישראל, שמעון ז"ל ושושנה בנימין נדדו בארץ בין כמה יישובים וערים עד שהתמקמו במושב מנוחה. עוד בטרם עלייתם ארצה הם היו עובדי אדמה חרוצים שאוהבים מאוד את עבודתם!! כאשר התמקמו במושב מנוחה החלו את הגידולים החקלאיים במושב ועם השנים צברו המון ידע ותשוקה לחקלאות טובה, טרייה וסופר איכותית - בזכות הסבלנות וההתמדה המשק כיום מתמחה בגידולי "פרימיום" משובחים וסופר איכותיים. 




משק בנימין מתמקד בעיקר בגידול עגבניות שרי קטנות ועשירות בטעם מתוק ומיוחד מאוד. מאחר והחבר'ה במשק בנימין מאוד יצירתיים עלה במוחם רעיון להביא סל של ירקות איכותיים מהחממות, מהשדה, ומהשטח הפתוח – ישר לפתח הבית ועל כן חלק נכבד מהירקות שתמצאו באתר הינם גידולים של משק בנימין והחברים שבסביבה כך הם בטוחים כי אנו הלקוחות נהנה מתוצרת טרייה, טעימה ואיכותית כל אלו לצד מחירים הוגנים.

באתר שלהם מצאתי משפט שדי סיקרן אותי ואם לומר את האמת די קסם לי - "כמעט כל מי שטועם התוצרת החקלאית שלנו אומר שאין דברים כאלו!! האהבה לאדמה, עושה את הכל!! הכי טרי והכי טעים! עד הבית!!"- אז כמובן שמיד ביצעתי הזמנה ויצאתי לדרך. אם לומר את האמת, מאוד מבינה את משפט הסלוגן שלהם!! אכן, מדובר בתוצרת חקלאית סופר סופר איכותית, טרייה, רעננה וטעימה. 

האתר מאוד ידידותי למשתמש ומחולק לפי קטגוריות של : פירות, ירקות, ירק ועשבי תיבול, חסות וירוקים, פיטריות, מומלצים ועוד. 




אז כאמור ביצעתי את ההזמנה בצערי יום שני וכבר ביום שלישי לפנות בוקר הקרטון המתין לנו ליד הדלת עם סחורה פרשית וטרייה במיוחד. אין ספק שאת ההבטחה הגדולה שלהם לטריות ואיכות הירקות הם ביצעו, אכן מדובר בסחורה באיכות הטובה ביותר. קבלו הצצה לקרטון המוצרים שלנו:








כל המוצרים ארוזים כמו שצריך, בקרטון סגור , כך שניתן לקבל סחורה גם בשעות משוגעות כמו שאני קיבלתי. במידה ויש הערות חשובות חשוב להשאיר הנחייה לשליח לפני ביצוע התשלום בחלונית "הערה לשליח".


ימי חלוקה
כל האיזורים:
משלוחים כמעט בכל איזור גוש דן (ראשון לציון, חולון, בת ים, תל אביב, רמת גן, גבעתיים , פתח תקווה, נס ציונה, באר יעקב, יבנה, רחובות, אשדוד, אשקלון, קריית גת).

שירות לקוחות טלפון/ ווטסאפ:
050-657-0404
ימים א' – ה' , בין השעות 09:00 – 17:00

*סכום המינימום להזמנת משלוח באתר הינו 150₪

חברים , אתם כבר מכירים אותי ויודעים שעל איכות אני לא מתפשרת. ימי הקורונה גרמו לי לחפש אחר ספקים כאלו ואחרים אשר מספקים לי ישירות עד הבית וכך אני נחשפת לכמה שפחות אנשים לכן במשק בנימין תמצאו את מבוקשכם ואת הסחורה הטובה ביותר, ממליצה בחום, הזמינו עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה