יום שלישי, 5 באוקטובר 2021

טיפול פנים מושלם גם לבני נוער אצל סיגל בבאי האלופה

בילדותי גדלתי עם אמא שמכורה לכל נושא הטיפוח על כל גווניו. ראיתי איך פעמיים ביום טורחת למרוח את טובי הקרמים על פניה, איך מעולם לא יצאה מפתח הדלת ללא איפור (כן, אפילו לזרוק זבל היא מתאפרת). במשך שנות ילדותי ונעוריי לא הצלחתי להבין את האובססיה הזו אך כאשר אט אט התבגרתי לי הצלחתי להבין את מהות ההתעסקות בנושא הנ"ל. אז נכון, ברוך השם זכיתי בגנטיקה טובה ועור פניי באמת מתוח ומדוגם אך כבר החכמתי והפנמתי כי אילולא אקפיד להעניק לעור פני את הטוב ביותר גם אני "אזכה" בקמטים ובעור מיובש וחסר חיים.

מאז אני דואגת להשתמש במוצרי הטיפוח הטובים ביותר שיש לשוק להציע, מקפידה ללכת לקוסמטיקאית טובה ומקצועית לפחות פעמיים בשנה וכך גם מקפידה עם ילדי. יש כאלו שירימו גבה וישאלו מדוע עם הילדים, אז ככה, יש לי 2 בנות בעשור השלישי של חייהן והן בהחלט זקוקות לקוסמטיקאית ובן בגילאי העשרה אשר אין ספור "חצקונים" מקשטים את פניו.

לצערי הוא בגיל אשר ניזון בעיקר משטויות ביניהם המון שוקולדים, מטוגנים וחטיפים, משתמש המון בנייד, פחות מקפיד על הגיינת הפנים ולכן זוהי התוצאה. ברגע שהבנתי שזה מתחיל להפריע לו לא היססתי וקבעתי בעבורו כמתנת יום הולדת 15 טיפול פנים אצל האחת- סיגל בבאי- קוסמטיקאית בחסד עליון.




הקליניקה של סיגל בבאי שוכנת בפתח תקוה במרכז רפואי עדן, שלל חנייה במקום (ייתרון סופר משמעותי). כבר כאשר נכנסים לקליניקה מבינים חיש מהר כי הגענו למקום הנכון. סיגל, מלבד היותה אישיות קסומה ומיוחדת, מלאת אנרגיות ותשוקה ענקית למקצוע הינה דרמתרפיסטית מומחית לבריאות ושיקום העור וקוסמטיקאית מוסמכת.

מאחר ומדובר בנער צעיר שזו הפעם הראשונה עבורו סיגל העניקה טיפול סובלני עוד יותר מתמיד (אגב, מוזמנים לקרוא על חווית הטיפול שלי אצלה) . אבחון קצר, הסבר אודות סוג הטיפול והם יצאו יחד לטיפול סופר מקצועי, עדין ואיכותי אשר העניק לפניו זוהר, רכות וברק. מאחר וכאמור הוא סבל מהרבה פצעונים סיגל הייתה סופר רגישה ועדינה וביקשה לעצור את הטיפול מאחר וראתה את הרגישות שיש לו, נתנה לו טיפול ביתי למשך כשבועיים/שלושה ואז נחזור בשנית להמשך הטיפול והוצאת ייתרת ה"שחורים" (אגב, הוא מחכה לזה בקוצר רוח). 




חשוב לי לציין כי למרות גילו הצעיר סיגל לאורך כל הטיפול הסבירה אודות כל שלב ושלב, בדקה מה מצבו, מה מצב הרגישות והאם להמשיך או לא. מוזיקת רקע נעימה ומרגיעה מתנגנת לה ברקע והוא מבחינתו אט אט התמסר לטיפול היסודי. 

יצאנו מהקליניקה לאחר הטיפול והוא מבחינתו בעננים, קיבל טיפול של ניקוי והזנת העור בלחות, מודה די הייתי סקפטית בנושא ההתמדה שלו אולם הוא פשוט כל כך הוקסם מסיגל שמבחינתו אין מצב שהוא לא מטפל בעור פניו פעמיים ביום כפי שהתבקש וכבר מחכה בקוצר רוח לטיפול הבא.



בטיפול הבא אשתף אתכם בתמונות של "לפני" ו"אחרי".

חשוב לציין כי סיגל מבצעת אבחון סוג העור ומתאימה לכל לקוח ולקוחה את הטיפול המתאים. שלל הטיפולים שתוכלו למצוא במקום הינם: טיפולי פנים קלאסיים, טיפולי פנים לגברים, טיפולי פנים המתאימים לטיפול באקנה או פוסט אקנה, טיפולי פנים לעור בוגר, לעור בלתי אחיד, טיפולי פנים המתאימים לנשים בהריון , טיפולי פנים אנטיאייגינג, טיפולי מזותרפיה ועוד ועוד.

אז חברים/חברות אם גם אתם מחפשים את הקוסמטיקאית המושלמת בעבורכם, אני ממליצה בחום לתאם טיפול, כי כאן תקבלו את הטיפול המסור והסופר מקצועי שאתם זקוקים לו. ממליצה בחום , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.


לפרטים נוספים פנו לסיגל בבאי.

טלפון לבירורים והזמנות:
052-8347327
כתובת:
מרכז רפואי עדן
הרמן צבי שפירא 43
קומה 2, חדר 17
פתח תקווה
(יש שפע חנייה באיזור)



ימים ושעות פעילות:
א-ה 9:00-20:00
יום ו' 8:00-15:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה