יום חמישי, 17 בפברואר 2022

קפיצה קטנה לתאילנד והפעם עם מסעדת Asia- T

אתם כבר מכירים אותנו ויודעים כי אנו מאוד אוהבים לאכול במסעדות מהמטבחים השונים בעולם, אוהבים להחשף לטעמים, למרקמים ולריחות השונים. היום אני רוצה לשתף אתכם בביקור שלנו במסעדת  Asia-T- מסעדה תאילנדית קטנה, קסומה ומיוחדת מאוד הממוקמת בתל אביב. כאן ניתן להנות ממגוון מאכלים תאילנדיים אותנטיים ביניהם: סלטים, מוקפצים, מרקים ועוד מגוון פינוקים. 





המטבח התאילנדי מאוד מסקרן אותי ואני מוצאת את עצמי לא אחת תרה אחר המקום המושלם, הפעם אני יכולה להגיד בוודאות כי מצאנו אותו. כאן תמצאו את מגוון המאכלים בסגנון האותנטי והבלתי מתחכם, כלל המרכיבים סופר איכותיים וברמה גבוהה מאוד, הכל טרי, טעים, חריף ומיוחד מאוד. 




ראשית הזוגי התחיל עם בירה תאילנדית איכותית ומרירה במעט:



למנות ראשונות הגיעו לשולחננו ספרינג רול או שמא אגרול כפי שאנו מכירים בשפה העממית. מדובר ברול מפתיע בטעמים של עוד, מוגש חם חם (מטוגן מיד בהזמנת הלקוח), מלא בירקות ובטעמים נפלאים, זוהי מנה די סטנדרטית אך למרות כך הפתיעה בטעמים האיכותיים:





אחד מהסלטים האהובים עלי הינו סלט פאפאיה וזה היה פשוט מעולה, עלה על כל מה שדגמנו עד היום. הסלט פרשי ורענן מאוד , חריףףף מאוד כזה שיבעיר את כל בלוטות הטעם, הסלט מכיל גזר, פאפיה, עגבניות שרי, פלפל חריף, הרבה בוטנים ורוטב חלומי- מי שמתחבר לטעמים אני ממליצה בחום על המנה כי זוהי באמת הפתיחה המושלמת לכל ארוחה תאילנדית:





למנת ביניים בחרנו במרק תום יאם (אגב, יש שלושה סוגים שונים של מרקים בתפריט), זה אחד המרקים שאנחנו מאוד אוהבים וגם כאן הוא היה המוצלח שדגמנו עד היום. המרק מכיל חלב קוקוס, המון תבלינים, מבחר ירקות ותוספת לבחירה: עוף, טופו, בשר בקר ושרימפס. אנחנו בחרנו בתוספת בשר בקר. המרק מוגש עם צלחת אורז ומהווה ארוחה שלמה . חייבת להגיד שכל ביס מהמרק הוא פשוט חגיגת טעמים אמיתית לחיך, וואו, כל כך התענגנו עליו:



לאחר התייעצות עם המלצרית המקסימה שלנו בחרנו במנת פאד קרא פאו- מנה מנצחת של בשר בקר מוקפץ עם שלל ירקות , מוגשת לצד אורז ומעל כל העונג הזה מוגשת ביצת עין הפוכה - זאת בהחלט המנה האידיאלית מהמטבח התאילנדי אשר הוכיחה שוב כי המסעדה הזו בהחלט יודעת את העבודה. הזוגי חובב כל המרכיבים שהיו את המנה פשוט התענג לו על כל ביס וביס וכבר בסיום המנה שאל מתי מגיעים שוב.






בשלב זה כבר היינו די מלאים אולם המלצרית המקסימה שלנו הפתיעה עם מנת נשנוש של עוף בלימון וזה היה פשוט מושלם. זוהי אחת המנות שאני מכינה המון בבית וכאן הגיעו רצועות דקות של עוף מטוגן טעים , פריך, חמים ואיכותי, וואו, אילולא היינו מפוצצים היינו יכולים לסיים כמה מנות שכאלו. 






אתם כבר מכירים אותי, יודעים שלקינוחים יש קיבה נפרדת ועל כן בהתייעצות עם המלצרית בחרנו בקינוח המוצלח ביותר-  בננה רוטי- בצק עלים קריספי מטוגן אשר בתוכו בננה חמימה ומפנקת, מוגש עם שוקולד (ניתן לקבל את המנה כמונו בחזקת פרווה) וקצפת- וואו, באמת הקינוח המושלם לארוחה מושלמת, התענגנו על כל ביס וביס :




חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים את המטבח התאילנדי ממליצים בחום רב להגיע, לחוות, להנות מכל ביס וביס אותנטי, מיוחד וטעים מאוד, זאת באמת הולכת להיות אחת ממסעדות הבית שלנו ונחזור ממש בקרוב גם עם הילדים. אתם עוד פה? רוצו להזמין מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 


כתובת:
דרך שלמה 11
תל אביב

טלפון להזמנות:
054-830-8659

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה