יום שלישי, 22 בפברואר 2022

מחפשים קוסמטיקאית עם ידי זהב? פנו לסיגל בבאי

לפני מספר שנים עברתי טיפול פנים נוראי אשר הותיר את פני עם צלקות לאורך זמן ואת נפשי עם צלקת גדולה לשנים רבות. עברו מאז הרבה מים בנהר וסירבתי בתוקף לפנות לטיפול קוסמטי עד שנכנעתי והבנתי שיש גם קוסמטיקאיות שבאמת יודעות את העבודה ומותירות את עור הפנים רך, מטופל היטב וללא צלקות. אחת מהן שנכנסה לליבי (ולפניי) הינה סיגל בבאי- קוסמטיקאית פרא רפואית סופר מקצועית, אדיבה, סובלנית, סבלנית אשר מתאימה את הטיפול לכל לקוח ולקוחה באופן פרטני.

לפני כשנה ביקרתי לראשונה אצל סיגל ומאז זה פשוט סיפור אהבה. התאהבתי באישה, בידי הזהב ובמקצועיות הרבה שלה.מעט לפני יום הולדתו של המתבגר בן ה-15 ביקש ממני ללכת לטיפול פנים, לרגע הרמתי גבה, הלוא מדובר בנער בגיל ההתבגרות שלרוב לא שם לב לדברים הללו אך הבנתי את חשיבות הנושא ואת המשמעות של כמה זה באמת מפריע וחשוב לו ועל כן קבעתי לו טיפול פנים כשאני יודעת בדיוק למי לפנות. 




הקליניקה של סיגל בבאי שוכנת בפתח תקוה במרכז רפואי עדן, שלל חנייה במקום (ייתרון סופר משמעותי). כבר כאשר נכנסים לקליניקה מבינים חיש מהר כי הגענו למקום הנכון. יש לה היצע נרחב מאוד של מכשירים ושל תכשירים, לא אחת היא רוקחת תכשירים מיוחדים לכל לקוח ולקוחה כך כפי שציינתי מעלה כל לקוח וכל לקוחה יקבלו טיפול שונה מקודמם. 

נחזור לענייננו, אז כפי שאתם בוודאי יודעים בני הנוער ניזונים מהמון גא'נק ושוקולדים , כאלו שרק גורמים לפניהם להתמלא בעוד ועוד פצעונים על כן המשימה הייתה לא קלה. הגענו די סקפטיים לקליניקה של סיגל בבאי , מאחר ומדובר בנער צעיר שזו הפעם הראשונה עבורו סיגל העניקה טיפול סובלני עוד יותר מתמיד . אבחון קצר, הסבר אודות סוג הטיפול והם יצאו יחד לטיפול סופר מקצועי, עדין ואיכותי אשר העניק לפניו זוהר, רכות וברק. כפי שציינתי מעלה למתבגר היו המון פצעונים ועל כן סיגל החליטה לעצור את הטיפול ולחלקו למספר טיפולים על מנת שראשית לא תשאר לו טראומה מהטיפול ושנית שהפנים יתאוששו לאט לאט. בטיפול הראשונה ציידו אותו בטיפול ביתי אשר עשה עבודת פלאים , בטיפול השני הוא המשיך עם אותם המוצרים ואז בטיפול האחרון הם עשו פינישים אחרונים והתוצאה הסופית לא איחרה להגיע. הפנים שלו היו פשוט נקיים משחורים רבים שכיכבו ומרמה מופחתת כמעט לחלוטין של האקנה. 




אין לי ספק כי הוא חייב להמשיך את כלל הטיפולים בהמשך הדרך על מנת לשמור על תוצאה איכותית לאורך זמן ואף את הטיפולים הביתיים. מה שמאוד כיף אצל סיגל זה שמלבד הטיפול הסופר מסור ומקצועי היא מציידת את הלקוחות במגוון תכשירים שהיא רוקחת לכל אחד ואחת , או כאלו שמתאימים מההיצע שנמכר בקליניקה. 

רציתי לשים לכם תמונות של לפני ואחרי אבל הוא ממש התבייש אז מכבדת את בקשתו ולא מצרפת.

השבוע שמעתי אותו מדבר עם ידידה וממליץ לה על טיפול פנים אצל סיגל בבאי אז אני יודעת שסיגל השאירה את חותמה היטב.

רגע לפני שאסיים חשוב לציין כי סיגל בבאי מבצעת אבחון סוג העור ומתאימה לכל לקוח ולקוחה את הטיפול המתאים. שלל הטיפולים שתוכלו למצוא במקום הינם: טיפולי פנים קלאסיים, טיפולי פנים לגברים, טיפולי פנים המתאימים לטיפול באקנה או פוסט אקנה, טיפולי פנים לעור בוגר, לעור בלתי אחיד, טיפולי פנים המתאימים לנשים בהריון , טיפולי פנים אנטיאייגינג, טיפולי מזותרפיה ועוד ועוד.

אז חברים/חברות אם גם אתם מחפשים את הקוסמטיקאית המושלמת בעבורכם, אני ממליצה בחום לתאם טיפול, כי כאן תקבלו את הטיפול המסור והסופר מקצועי שאתם זקוקים לו. ממליצה בחום , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.

לפרטים נוספים פנו לסיגל בבאי.

טלפון לבירורים והזמנות:
052-8347327

כתובת:
מרכז רפואי עדן
הרמן צבי שפירא 43
קומה 2, חדר 17
פתח תקווה
(יש שפע חנייה באיזור)



ימים ושעות פעילות:
א-ה 9:00-20:00
יום ו' 8:00-15:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה